Ago,
Ebben a témában pont én is benne voltam. A régi CB1000-remen is volt TPS a karbin. Aztán sokat olvasgattam, h mi lehet az.
Olvasd el te is a Hondának a meghatározását róla: www.honda.co.jp%2Ffactbook%2Fm..." target="_blank">ITT
Amikor nekem eltört a csatlakozója, akkor alacsony és közép fordulaton éreztem egy kis teljesítmény lyukat, de felső fordulatszám tartományban ugyan olyan maradt a motor. Aztán kicseréltem a CDI-t egy CBR1000F-ére, amin nem volt ilyen szenzor, és eltűntek a teljesítmény lyukak...
Elvileg lehet, ha azt szimulálja egy ellenállás segítségével, h a TPS nyitva van tökig.
Kíváncsi lennék, h mi van benne, mert a cimborám 900-as Hornet-jébe is van egy ilyen "kütyü"...
Xlájt szia!
Ez az sp is nagyon szép!
kb most az enyém is ien.
De nekem vmi szép csili vili dob kéne rá
meg fehér irány jelzők.
ezek most a tervek a közeljövöre!
Hello!
Ebay-on találtam yosi dobokat.Ezekröl mik a tapasztalat?
Vagy olcsóbb lenne itthon venni valamiet?
Én rendszert nem akarok csak hogy szép hangja legyen és jól áljon neki a dob.
Most meg bekakilt az aksim
Már nem a Yoshi rendszer van rajta, azt lecseréltem. Olyat már nehéz szerezni, mert nem gyártják évek óta. Amúgy brutkó hangja volt, a kamera nem tudja visszaadni igazából a valóságot. Szóval lecseréltem a Yoshi rendszert, visszamentek a gyári leömlők,és hozzá Leo Vince dobok kerültek fel. Ez teljesen legális cucc, kivehető hangtompítóval meg minden, KPM vizsgán gond nélkül átmegy. Ezzel is szép hangja van, és a hangerő is megfelelő.
Az alábbi oldalon sok hasznos informaciót találsz az SP-vel kapcsolatban(PC,kipufogó,áttételezés stb.) Ami a kérdésedre vonatkozik:Mods - Exhaust information.Ha tudsz angolul, akkor hajrá! - Más:: az eröböl sosem elég!
Most jöttem meg a motorozásból,a pofám lefagyott
Egy Sp2-vel együtt csapattam,fél úton cseréltünk is.A Honda sokkal finomabb,viszont szarabb fék,futómű,de így is sokkal könnyebben motorozható,mint az enyém.
Na de az RSV!Prüszköl,rángat,viszont ezzel az új légszűrőházzal,2. ban gázra! kerékre áll alattam!Erősebb,mint az Sp2 pc-vel.(mi lesz,ha belekerül a pc is az enyémbe)Eddig is brutális fék volt rajta,köszönhetően a Brembo gold edition-al,most kapott rövidített verseny fékkarokat,eszméletlen harapós,az egész fékút 1cm
Egyszóval:levert az Sp2,mint a szar,mert az RSV-vel kell még kb 10-20000 km,mire megtanulok vele motorozni A Honda hozzá képest sor4
csizi!
helló ha jól láttam neked az sp-n yosi rendszer volt.
azt lecserélted? vagy most van az rajta?ien sp-t szeretnék mint a tied!Legalábbis a sajátomból csinálni:D
Köszönöm szépen
HA minden jól megy tavasszal meg lesz rá a kipu meg a szűrők.
Elgondolkodtam a commanderen is csak most nem fog menni.
Mit ajánlotok kipufogóba?
Mire vagy kíváncsi? Szerencsére különösebb típushibája nincsen, de meg kell adni ami jár neki, 6000km-enként olajcsere, legyen benne jó akksi, a kopó-fogyó alkatrészek időben legyenek cserélve és akkor nem lesz vele gond. A vezérlése fogaskerekes, lapkázni sem nagyon kell 60-70e km előtt. Innen le tudod tölteni a szervízkönyvet, ebben igazából minden benne van:
Ebben a témában pont én is benne voltam. A régi CB1000-remen is volt TPS a karbin. Aztán sokat olvasgattam, h mi lehet az.
Olvasd el te is a Hondának a meghatározását róla:
www.honda.co.jp%2Ffactbook%2Fm..." target="_blank">ITT
Amikor nekem eltört a csatlakozója, akkor alacsony és közép fordulaton éreztem egy kis teljesítmény lyukat, de felső fordulatszám tartományban ugyan olyan maradt a motor. Aztán kicseréltem a CDI-t egy CBR1000F-ére, amin nem volt ilyen szenzor, és eltűntek a teljesítmény lyukak...