Ago . Azt hiszem nyugodtan beszélhetek a többség nevében amikor azt mondom , hogy belőlünk nem a rossz indulat vagy az elvakultság beszél amikor a korábban említett témákat a magunk szintjén boncolgatjuk , hiszen egyikünknek sem fizetett a Nikko vagy a NitroFuelcommandert gyártó cége , hogy reklámozzuk őket naphosszat . Csak arra tudunk alapozni és támaszkodni ami egyrészt írásos formában megjelent a termékről mint tájékoztató , másik a személyes tapasztalat . Lehet kicsit naiv módon vagy nem is tudom minek mondjam magunkat de valamiért hiszünk abban a leírásban / tájékoztatóban amit egy olyan termékhez adtak amit nagykereskedelmi forgalomba többször is engedélyeztek és bevizsgálták , hogy forgalmazzák . Ha mindezek ellenére is egy átbaszás akkor sajnáljuk a dolgot de sokat nem tudunk ellene tenni mert ugye vagy kiszúrjuk az ilyen átbaszást vagy így jártunk . .... annak ellenére hogy az utolsó 2 sorban lényegében lemarháztad az embereket meg örültem hogy végre megszólaltál mert te szakembere vagy a témának . Oszd meg kérlek a tapasztalataid , hogy tisztán láthassunk a témában és a megfelelő átalakításokat végezhessék el azok akik pár + LE reményében költenének nem kevés pénzt .
Előre is köszönöm .
Akkor összefoglalnám újra:
1. A Hondákba nincs se környezetvédelmi tiltás, sem pedig más tiltás... így ezeket semilyen "tuningbox" nem tudja kiiktatni
2. Ha lenne is benne környezetvédelmi tiltás, akkor az alacsony fordulaton lenne, nem pedig 10.000 felett
3. Attól, hogy kiterjeszti (?) a letiltási fordulatszámot, mit vársz?! Ha már láttál teljesítmény/nyomaték görbét, akkor az EREDETI letiltási fordulatszám előtt már drasztikusan elkezd csökkenni a LE/Nm, szóval annak, hoyg többet forog csak az a hatása, hogy exponenciálisan jobban igénybe veszi a blokkot, rosszabb esetben össze is akadhat.
4. Az, hogy amerikai fórumon vitatkoznak ugyan úgy, mint itt... az azt "is" jelenti/jelentheti, hoyg ott ie kb ennyire értenek hozzá, mint itt.
5. Senki sem gyárt környezetvédelmi tiltás kiiktató Hondákhoz, csak a Nikko, akikről több ízben kiderült, hogy átverik a vásárlókat.
Ha lenne benne, akkor szerinted az erre specializálódott gyártók miért nem gyártanak/lopják el a technikát?!
6. Az, hoyg karburátoros motorba is eladtak ilyet, na az is azt mutatja, hogy jó nagy átverés. Egy mechanikusan műkődő karburátorral mit tud tenni?! A gyújtás meg alaplapi jel vezérelt szinte minden esetben.. szóval abba sem.
Szakmailag letudnám írni, hogy miért is nem "működhet" a Nitro-X például, de annak felesleges, aki nem akarja elfogadni a dolgokat és más fórumok "hülyéségét" terjeszti tovább...
majd kiderül.
igazából nem vettem drágán!
bár ha szart se ér, vagy mondjuk csak egy üres doboz akkor drága volt!
ha bárhol jelentkezik valami változás akkor azt úgyis észre veszem!
ha meg nem mutatkozik semmi akkor majd szét vágom és ha kiderül hogy üres akkor majd a metszetével riogatom azokat az embereket akiknek eszükbe jut hogy ezt a típust vegyék!
erről én vitázni nem akarok, majd adja magát vagy nem!
Szóval ja, annyit tud ez az izé, hogy a leszabályzási fordulatszám magasabb lesz. Szerinted azzal mit fogsz érni ha egy full széria blokk -csak mondok egy számot- 1000 RPM-mel tovább fog forogni? Az égvilágon semmit nem fogsz vele elérni. Ha esetleg meg lenne piszkálva a karbi, a vezérműtengely, stb, akkor azt mondom van értelme. Így azonban semmi.
nyugi képben vagyok hogy az injektorba is belenyúlnak ezek a cuccok.
de ezen kívül még a gyújtásba is beleszolhat, fordulatszám tiltását is ki tolhatja vagy a tököm tudja.
rá van írva az évjárat
tehát nem én találtam ki hogy mibe tegyem ! nem kell rögtön analfabétának nézni az embert!
helló!
én most fizettem ki egy nikko tuning box árát hornethez!
elviekben postán érkezik holnap.
nem volt annyira sok mert Magyarországról vettem, elméletileg egy eladásra behozott hornetben volt amiből értékesítés előtt kiszerelték!
akkor most vettem egy nagy semmit? ez minden nikko tuning boxra vonatkozik?
képen megmutatnád a szétszereltet ha nem probléma?
esküszöm ki vésem a gyantát én is és belenézek......................:(
Általában ami ér is valamit az drága. Kivétel a -2 fog előre.
De az az elektronika ami nem hasra ütés szerűen állítja az injektorokat nem olcsó.
A Nikko racinges cuccok tényleg viccesek. Sajnos nem találom a képeket ahol a Nikko-s "elektronika"dobozában aprított drót van némi sziloplaszttal rögzítve. Mindezt 200 euróért.
Én személy szerint nem a lóerőtöbbletért szereltettem be a PC-t, hanem hogy használhatóbb legyen a gép. Sokat javult a gázreakció, és 4000/min helyett már 3000-től működik rendesen, hatodikban lehet vele 100 km/h-val cirkálni. Ezt előtte nem tudta a motor, mert csak zakatolt össze-vissza. Persze az sem rossz hogy a gyári 136 lóerőből 152 lett, de nem ez volt a fő cél. A fogyasztás drasztikusan nem csökkent, egy bő fél litert ment lejjebb, így 7 literből kijövök, azért az így sem rossz mert rendeltetés szerűen nyelezve van a gép. Én 130-ból megúsztam a dolgot anno, most 81.178 HUF maga az elektronika, 73.152 HUF a két térképes beállítás költsége, plusz ugye a leömlőkre kell lamda szonda csatlakozás lehetőséget kialakítani, így a vége 165.000 HUF körül van. Ez nem kevés pénz, ezt kell mérlegelni hogy megéri e vagy sem.
Igazából commanderrel sem lesz látványos gyorsulásod vagy erőtöbbleted . Ezt már az amerikai sporttársaink a végletekig kielemezték és kitapasztalták . Kilométereken át veszekedtek érveltek és győzködték egymást különböző amcsi fórumokon és végül arra jutott mindenki hogy ha nem vagy versenyző , ennek a modellnek az esetében nyugodtan használhatsz fuelcommandert . Míg ellenkező esetbe ha minden Le számít neked akkor ott a PC , kapsz 8 lovat egyszer 80.000 és a commander áráért és egyszer 70.000 a beállításért . Neked kell eldönteni Laci , hogy megéri ennyi sok pénzért neked .
Ha lenne értelme a két elektronikának, akkor sem ütnék egymást.
Arról nem is beszélve, hogyha lenne is benne környezetvédelmi tiltás, akkor ez meg végképpen nem 10.00.-ig hatásos, hanem alsó fordulatszám tartományban.
Bocs, de inkább nézz egy kicsit utána, mielőtt még tanácsokat adsz másoknak
Előre is köszönöm .