A hondában nincs semmiféle környezetvédelmi tiltás semelyik sebességi fokozatban. A Nicco elektronika egy átverés csak.
Van bent a boltban szétszedett... meglepődnél, hogy mi van (azaz mi nincs) benne....
A Nitro-x meg egy másik elektronika, aminek nincs "értelmes/jó" hatása a motorra. Max többet fog csak enni
Neked kell eldönteni mert a kettő együtt üti egymást . Az egyik csökkenti a fogyasztásod a másik hatását meg akkor fogod érezni ha a 2-es , 3-as fokozatot végig pörgeted 10.000.-ig . ( Nikko e. a környezetvédelmi tiltásokat veszi ki ) . Szóval ha baszod neki akkor van értelme .
Nem tervezek előre sosem nagy túrákat, mégis összejön egy idény alatt 8-10ezer km. De jövőre tervbe van véve hogy Euroring-re kimenjek egy nyílt napra és egész nap tekergessem a gázt. Meg egy szlovákia túrát emlegettek többen itt a környékbeli cimborák, majd ha aktualizálva lesz akkor meglátom mit tehetek az ügy érdekében...
Javarészt inkább az országon belül fogom koptatni szerintem az aszfaltot mint eddig
Csizikém szóljál Papának és teljesül a vágyad! Esetleg, ha komolyabban gondolod, akkor van többnapos (4-5) hágómászós bevetés is (A,D,CH,I). 345 juró volt idén, amiben szállás, zaba, túravezetés benne foglaltatik. Plusszos a petrol, útdíj, ilyesmik. De az élmény megfizethetetlen a Mátra után is
Sziasztok!
Volna két extra akciós láncom, DID 530VX 130LE+ 102 és 104 tagú.
VTR1000F 1997-2006 15.000Ft (102)
VTR1000SP1 2000-2001 16.000Ft (104)
Lánckerék megbeszélés szerint.
Elérhetőségek az adatlapomon.
az naponta több mint 1000km, eléggé el fogtok fáradni mire hazaértek
körülnézni meg nem is lessz időtök csak egész nap a motoron ülni
inkább toldjátok meg néhány nappal
A Mátra és a Bükk és csodálatosan szép hely , a Bükk kifejezetten technikás . De idén mindent bebarangoltunk magyar országon amit lehetett a Duna-kanyar kivételével . Szlovákia és Románia is több útvonalon , több alkalommal is abszolválva lett . Most egy Európa túrán agyalunk , vagyis már gyűjtünk mert nagy vonalakban megfogalmazódott az útvonal is . Magyar o . - Horvátország - Olasz o - Francia - Spanyol és végül Portugália . Összesen kb 8.500 kb egy hét alatt . Remélem össze jön .
Sajnos igazad van és egyenlőre nem hinném hogy változni fog a helyzet. Nekem be jön a V2 nem cserélném sor 4-re, SP-re is csak egy kis andrenalin többletért semmi másért. Meg véleményem szerint snassz a sor 4, mindenkinek az van többnyire.
Hja, egy sor4-es 1000-es, teljesítményre kb. azonos teljesítményű motortól csúfosan kikapna nyomatékgyorsulásban az SP. A "gyorsuljunk egyet hatodikban 50-ről" pedig egyenesen mission impossible.
Jópár motorral volt dolgom az elmúlt 15 évben (csak 13 saját motor fordult meg itt a portán), valóban, az SP az ami idáig telitalálat. Még szívesen kipróbálnék pár típust, de a csereberélgetős időszaknak vége.
A tapasztalataimat mindig megpróbálom hitelesen leírni, mind a jó, mind a rossz oldalát. Az SP-nek is megvanak a maga kellemetlen tulajdonságai, de ezek eltörpülnek mind amellett, amivel el tudja kápráztatni az embert.
Van bent a boltban szétszedett... meglepődnél, hogy mi van (azaz mi nincs) benne....
A Nitro-x meg egy másik elektronika, aminek nincs "értelmes/jó" hatása a motorra. Max többet fog csak enni