Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Naa! Te is 120 ért vetted az akra rendszert! Tudom mert én adtam el.
állat egy gép,futómű-fék-blokk egy isten!
elektronika:kínai kábel köteg,olasz szereléssel
folyamamtos szívás:)
a futómű az sp-ben talán egy kicsit jobb,viszont ár-érték arányban(egy 2003-ast vettem 1 hónapja 350-ért),veri az SP-t...
Nabazz, akkor az még nyersebb gép mint az SP, annak 120 alatt nem működik rendesen a 6. fokozat.
És fasza a gép, meg vagy elégedve vele?

Most nézem, kicsit elírtam, az indítórelé helyett megszakítórelét írtam.
És felhívtad már AGO-t mogy mi a csecs van? Amikor én is rendeltem tőle a PC-t, fel nem hívott volna hogy megérkezett, kicsit szórakozott a Mester! Én meg csak vártam, vártam, mondom mifaszvan már, aztán rátelefonáltam, és az áru már régesrég ott volt a polcon, bár azt nem tudom miért nem hívott fel, pedig a számomat is megadtam. Amúgy rendes srác, csak szétszórt, vagy nem tudom.
Rég láttunk errefelé Fater!
Azt hiszem aki VTR-F tuning témában érdeklődik, annak Te tudsz a legjobb eligazítást adni.
Mondjuk egy jó kipuffrendszert használtan azért ócsóbbért is meg lehet szerválni, újonnan kerültek ilyen horribilis összegekbe.
Igazad van!
Rángatva tol
V2 alulról tol...
Inkább rángat!
Reni!
Nekem is "Firestorm"volt vadi új!
1 hónap után egy "Póló"-s elémkanyarodott,és gazdasági totálkáros lett!700 ezret buktam a banki hitel miatt!
Nagyon szeretem e V2-ket brutál alulról toló erejük miatt!
A"rizsrakétánál"kapcsolgathatsz!
Aztán a banki bukásból okulva használt SP2-t vettem!
Júliustól végleg az enyém!
Nagyon szeretem ereje miatt!
Laza gáz,és már is 4-5 autót leelőztem!
Ezért,és kuriózumként tartom,és becsülöm!
tudom,köszi :))
nagyon jó írás,én az rsv-t választottam magamnak,egy kicsit talán kényelmesebb..viszont a fokozatok kiosztása nem utcára való:160 alatt nem kell 6.-at kapcsolni...
Nekem is K&N szűrők voltak a motorjaimban!
Azt tudnod kell,hogy kb 3000km-enként tisztítani kell! (és olajozni)
Nem is mondom azt,hogy nekem kevés lenne a Firestorm ereje,sőt még sok is,csak kíváncsi voltam milyen lehetőségek vannak.
Illetve most lenne egy eladó 500km-t használt K&N betétszűrő pont annyiért amennyibe a gyári szűrő kerülne,így akkor inkább a K&N választom.
Ja!Ehhez a sok lóhoz gyakorlott profi fogathajtó kell!
Nem olyan,aki elhajítja maga alól a motort!
Nekem SP2-m van!
A tudásomhoz még sok is a 134 ló!
Azért a 11-15 le különbözetért nem adnék 600 ezer Ft-t,és egy Öhlins kormánystabilizátor 100 e.Ft!
Egy 8-10 éves motorra nem költenék ennyit,mert az ára eladáskor 100 ezerrel több,mint ezek nélkül!
Na meg az, hogy közúton jó,ha 70 lovat használsz!
Autópályán 270-l menni annak érmes aki szeretné 300 ezer Ft-t megörökíttetni a rendszámtábláját!
Ezt a felvilágosítást kereskedésekben,motoroázis egyebek kaptam!
Na ennyi
mondom én SP1 blokk kell bele, az kijön 150ből az ebayről
+K%N szűrő 35k
+jó fajta 60-as kipuff rendszer300-500k
+beállitás30-50k
Csak az más kérdés hogy meg is kapod-e Konkrétan én júniusba rendteltem tőlük és azóta se kaptam meg Ezek szerint ajánlatosabb paypal-t csinálni és magadnak rendel.
Köszi Srácok :)
Stage1-es készlet ami kell bele, ez kb ezt tudja:

http://www.dynojet.com/pdf/118...

És itt lehet kapni:

http://www.agomotors.hu/websho...
ezt a megoldást nem preferálom :)
köszi,akkor már csak egy fúvókakészlet kellene?(+karbiszinkron+beállítás)
Milyet érdemes nézni belőle?
Minden további nélkül. Egy sportkipuffrendszerrel, egy fúvókakészlettel és a légszűrő módosításával kb. még 15 lovat lehet kipréselni belőle, ezt még emberi áron ki lehet hozni belőle, de minden további lóerő súlyos pénzekbe kerül.