Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen egyetértek. Egy rövid löketű V2-es sosem lesz nyomatékos alul, inkább rángatni fog. Sima fizika: nagy dugó, rövid erőkarral (SP-nél 100-as furat, 63.6-os löket) nem tud akkora nyomatékot kifejteni, viszont magasabb fordulatszámon tud üzemelni. Kis furat + nagy löket = nagyobb nyomaték, de kisebb teljesítmény a nem túl magas maximális fordulatszám miatt. Erre jó példa az MT-01: 97-es furat, 113-as löket, a furat/löket aránya pont fordított mint az SP-nél.
csak egy embert mutass nekem, aki valaha is volt terepen a Varaderojával. A poros földút nem terep, ott elmegy bármi.
Hááát, terepre nem való ilyen fordulatra éhes, kihegyezett blokk, csak szenvedés lenne vele közlekedni... Nem véletlenül hangolták át a Firestorm blokkját is a Varába, egy kicsit veszített a csúcsteljesítményéből, de használhatóbb lett alacsony fordulaton.
Inkább azt mondanám: A beledet kirázza a VTR 60-nál hatodikban Nekem F van, de 120 fölött érdemes csak 6-ba rakni. Város 2-3.
azért egy SP1 blokkos Vara nem lenne piskóta. Csak a futómű kevés lenne már a + 30 lóhoz.
Köszi!
Nem, azokba FireStorm blokk van át hangolva
http://totalbike.hu/tesztek/honxl1000v/
Az új varákba nem SP blokk van?
Mintha azt hallottam volna....
De a v2 szerelem. Es tudod en cserelnem a vtrt valami kenyelmesebbre ami elobb utobb be is kovetkezik de csak v2 johet szoba. Nem akarok semmi mast es ez nagyban leszukiti a kort. Kene egy varadero vaz es mehet bele az sp1 blokk :-)
Ez így van!
Az xxnel 60nal 6ban huzol egy koveret es megindul. A vtrnel meg lefullad... ;-)
Ezt a nem kell kapcsolgatni elôzésnél,mert olyan qrva sok nyomaték van dumát inkább ne! :) illetve 150 fölött akár igaz is lehet... Tudom mit beszélek,volt sp-m! Egybként valóban különleges,egyedi tipus!
Nem kezdek bele felsorolni pro és kontrákat , pár szóban el lehet mondani mi történt . Megváltoztak az elvárásaim . De szerintem nincs ezzel semmi baj .
Hanzo!
Van akinek a V2 motor életérzés!
Tudod milyen jó mikor előzöl,és nem kell kapcsolgatnod,akár egy "rizsrakétánál",mert az SP1-2 már mélyről tol olyan nyomaték van benne!Imádom a hangját!
Hanzo!
Ha spórolni akarsz,akkor ne vegyél sportmotort!
Aki elmegy melletted,hadd menjen én mindig úgy voltam vele!
Neki 50-60 lóval erősebb a gépe!
Ne akarj az uton,ahol mások is közlekednek "Lorenzo" Vagy"Stooner"
lenni!A VTR SP2-vel soha nem zavart,ha elmennek más motorosok mellettem!Ezek 15 éves konstrukciók,attól független,hogy 2006-ban vásároltad!Vajon mit kezdel 200 lóval a közúton?
Megmondom!Semmit!Szevasz
Nem akartam gúnyolódni veled, csak önellentmondás a lehető legnagyobb teljesítmény és a lehető legkevesebb üzemanyag.
Ha üzemanyagot akarsz spórolni akkor lemaradsz egy másikkal is.
Átjött az irónia de még mindig optimalizálásról beszéltem nem pedig hülyeségről .
Hajtok egy olasz köszörűkövet.
Azt úgy beoptimalizáltam, hogy legalább annyit eszik eszik mint neked 1000cc.
Én meghalok 110körül, neked 260 és csak onnan sejtem a fogyasztást, hogy egy alkalommal 2x kell ráöntsek 5lityit
Más arra költ egy csomót, hogy minél több menjen a hengerbe.
Csórit úgy dolgoztatod, hogy fél liter tejet adsz neki reggel, de este nyolcig pakoltatnád vele a fát
Csizi mondjuk már leírta, csak meglepett az adat és a cserébe vát teljesítmény
Ez inkább egy optimalizálós játék a részemről . A lehető legtöbb erőt kicsikarni a lehető legkevesebb benzinből .
Van egy VTR SP-d és nézed a fogyasztást ?
Nagyon nem akarok ám személyeskedni, de minek meg mié ?
Tudom és érzem is . Valahol a lelkem mélyén nem is akarom eladni mert csak jó élményeim vannak vele . Ha annyi pénzem lenne amennyi nincs az sp1-em mindig megmaradna és csak a mellette lévő motorok változnának .
Hülye vagy ha ez miatt eladod ezt a világbajnok gépet! Ennyire számít a végsebesség? Utcai körülmények között most nem tök mindegy hogy a negyedmérföldet 6 tized másodperccel később teszed meg a VTR-rel egy 175 lóerős ezres sor4-es SSP géphez képest? Vagy versenyzni akarsz?
Én csak azt mondom megbánod, lehet hogy vannak erősebb, gyorsabb, könnyebb motorok, de ezt a fílinget egyik sem tudja, mint amit az SP kínál.
Először is köszönöm a végre emberi hangnemben történt objektív reagálást . Amúgy lent említett okok miatt márciusban elviszik a gépet tőlem , erősebbre cserélem . Nagyon szeretem ettől függetlenül mert egy jó motor , csak úgy vagyok vele hogy ha már kanyarban nem mennek el mellettem akkor egyenesbe csak ne verjenek már rám a fenébe is .
Hanzo!
Utánaolvastam,és ütöképes motorrá,csak jelentős pénzáldozattal tudod tenni!Amúgy marad a 260-n.
De 300 km/h-t így is ,úgy is elfelejtheted!
Ez még Colin Edwards-nak sem ment!(2002!VB-cím)
Ha javasolhatok valamit!Ne akarj egy V2-ből Repsolt csinálni!
Nem fog menni!Még Végh Janinak sem!
Tisztelt motoros!
Én Esztergomban vettem az SP2-et!
Ott a kereskedében volt idő a fogyasztásról beszélni!
Ő becsületesen bevallotta,hogy a GSX-R 1000-l ment,és 270-s huzamosabb tempónál 24liter volt a fogysztása!
Vegyünk egy pl Fiat Stíló-t!
Az enyém 1,2-es 6 seb.-s 80 lovas,és átlag 6- 7 litert fogyaszt!
Ugyanez az autó "Abarth"2000-s motorral 140 le. 20 liter fogyasztást produkál!
Szóval tehetsz rá kütyüt,de akkor nem fog menni!
A volt Suzuki Bandit 650 S motorom 6-7 l.-t fogyasztott!
Egyszerűen felfoghatatlan számomra,ha egy sportmotor hajtva van 6 litert fogyasszon!
Bocs,hogy reagáltam!