Teljesen egyetértek. Egy rövid löketű V2-es sosem lesz nyomatékos alul, inkább rángatni fog. Sima fizika: nagy dugó, rövid erőkarral (SP-nél 100-as furat, 63.6-os löket) nem tud akkora nyomatékot kifejteni, viszont magasabb fordulatszámon tud üzemelni. Kis furat + nagy löket = nagyobb nyomaték, de kisebb teljesítmény a nem túl magas maximális fordulatszám miatt. Erre jó példa az MT-01: 97-es furat, 113-as löket, a furat/löket aránya pont fordított mint az SP-nél.
Hááát, terepre nem való ilyen fordulatra éhes, kihegyezett blokk, csak szenvedés lenne vele közlekedni... Nem véletlenül hangolták át a Firestorm blokkját is a Varába, egy kicsit veszített a csúcsteljesítményéből, de használhatóbb lett alacsony fordulaton.
De a v2 szerelem. Es tudod en cserelnem a vtrt valami kenyelmesebbre ami elobb utobb be is kovetkezik de csak v2 johet szoba. Nem akarok semmi mast es ez nagyban leszukiti a kort. Kene egy varadero vaz es mehet bele az sp1 blokk :-)
Ezt a nem kell kapcsolgatni elôzésnél,mert olyan qrva sok nyomaték van dumát inkább ne! :) illetve 150 fölött akár igaz is lehet... Tudom mit beszélek,volt sp-m! Egybként valóban különleges,egyedi tipus!
Nem kezdek bele felsorolni pro és kontrákat , pár szóban el lehet mondani mi történt . Megváltoztak az elvárásaim . De szerintem nincs ezzel semmi baj .
Hanzo!
Van akinek a V2 motor életérzés!
Tudod milyen jó mikor előzöl,és nem kell kapcsolgatnod,akár egy "rizsrakétánál",mert az SP1-2 már mélyről tol olyan nyomaték van benne!Imádom a hangját!
Hanzo!
Ha spórolni akarsz,akkor ne vegyél sportmotort!
Aki elmegy melletted,hadd menjen én mindig úgy voltam vele!
Neki 50-60 lóval erősebb a gépe!
Ne akarj az uton,ahol mások is közlekednek "Lorenzo" Vagy"Stooner"
lenni!A VTR SP2-vel soha nem zavart,ha elmennek más motorosok mellettem!Ezek 15 éves konstrukciók,attól független,hogy 2006-ban vásároltad!Vajon mit kezdel 200 lóval a közúton?
Megmondom!Semmit!Szevasz
Nem akartam gúnyolódni veled, csak önellentmondás a lehető legnagyobb teljesítmény és a lehető legkevesebb üzemanyag.
Ha üzemanyagot akarsz spórolni akkor lemaradsz egy másikkal is.
Hajtok egy olasz köszörűkövet.
Azt úgy beoptimalizáltam, hogy legalább annyit eszik eszik mint neked 1000cc.
Én meghalok 110körül, neked 260 és csak onnan sejtem a fogyasztást, hogy egy alkalommal 2x kell ráöntsek 5lityit
Más arra költ egy csomót, hogy minél több menjen a hengerbe.
Csórit úgy dolgoztatod, hogy fél liter tejet adsz neki reggel, de este nyolcig pakoltatnád vele a fát
Csizi mondjuk már leírta, csak meglepett az adat és a cserébe vát teljesítmény
Tudom és érzem is . Valahol a lelkem mélyén nem is akarom eladni mert csak jó élményeim vannak vele . Ha annyi pénzem lenne amennyi nincs az sp1-em mindig megmaradna és csak a mellette lévő motorok változnának .
Hülye vagy ha ez miatt eladod ezt a világbajnok gépet! Ennyire számít a végsebesség? Utcai körülmények között most nem tök mindegy hogy a negyedmérföldet 6 tized másodperccel később teszed meg a VTR-rel egy 175 lóerős ezres sor4-es SSP géphez képest? Vagy versenyzni akarsz?
Én csak azt mondom megbánod, lehet hogy vannak erősebb, gyorsabb, könnyebb motorok, de ezt a fílinget egyik sem tudja, mint amit az SP kínál.
Először is köszönöm a végre emberi hangnemben történt objektív reagálást . Amúgy lent említett okok miatt márciusban elviszik a gépet tőlem , erősebbre cserélem . Nagyon szeretem ettől függetlenül mert egy jó motor , csak úgy vagyok vele hogy ha már kanyarban nem mennek el mellettem akkor egyenesbe csak ne verjenek már rám a fenébe is .
Hanzo!
Utánaolvastam,és ütöképes motorrá,csak jelentős pénzáldozattal tudod tenni!Amúgy marad a 260-n.
De 300 km/h-t így is ,úgy is elfelejtheted!
Ez még Colin Edwards-nak sem ment!(2002!VB-cím)
Ha javasolhatok valamit!Ne akarj egy V2-ből Repsolt csinálni!
Nem fog menni!Még Végh Janinak sem!
Tisztelt motoros!
Én Esztergomban vettem az SP2-et!
Ott a kereskedében volt idő a fogyasztásról beszélni!
Ő becsületesen bevallotta,hogy a GSX-R 1000-l ment,és 270-s huzamosabb tempónál 24liter volt a fogysztása!
Vegyünk egy pl Fiat Stíló-t!
Az enyém 1,2-es 6 seb.-s 80 lovas,és átlag 6- 7 litert fogyaszt!
Ugyanez az autó "Abarth"2000-s motorral 140 le. 20 liter fogyasztást produkál!
Szóval tehetsz rá kütyüt,de akkor nem fog menni!
A volt Suzuki Bandit 650 S motorom 6-7 l.-t fogyasztott!
Egyszerűen felfoghatatlan számomra,ha egy sportmotor hajtva van 6 litert fogyasszon!
Bocs,hogy reagáltam!
http://totalbike.hu/tesztek/honxl1000v/
Mintha azt hallottam volna....
Van akinek a V2 motor életérzés!
Tudod milyen jó mikor előzöl,és nem kell kapcsolgatnod,akár egy "rizsrakétánál",mert az SP1-2 már mélyről tol olyan nyomaték van benne!Imádom a hangját!
Ha spórolni akarsz,akkor ne vegyél sportmotort!
Aki elmegy melletted,hadd menjen én mindig úgy voltam vele!
Neki 50-60 lóval erősebb a gépe!
Ne akarj az uton,ahol mások is közlekednek "Lorenzo" Vagy"Stooner"
lenni!A VTR SP2-vel soha nem zavart,ha elmennek más motorosok mellettem!Ezek 15 éves konstrukciók,attól független,hogy 2006-ban vásároltad!Vajon mit kezdel 200 lóval a közúton?
Megmondom!Semmit!Szevasz
Ha üzemanyagot akarsz spórolni akkor lemaradsz egy másikkal is.
Azt úgy beoptimalizáltam, hogy legalább annyit eszik eszik mint neked 1000cc.
Én meghalok 110körül, neked 260 és csak onnan sejtem a fogyasztást, hogy egy alkalommal 2x kell ráöntsek 5lityit
Más arra költ egy csomót, hogy minél több menjen a hengerbe.
Csórit úgy dolgoztatod, hogy fél liter tejet adsz neki reggel, de este nyolcig pakoltatnád vele a fát
Csizi mondjuk már leírta, csak meglepett az adat és a cserébe vát teljesítmény
Nagyon nem akarok ám személyeskedni, de minek meg mié ?
Én csak azt mondom megbánod, lehet hogy vannak erősebb, gyorsabb, könnyebb motorok, de ezt a fílinget egyik sem tudja, mint amit az SP kínál.
Utánaolvastam,és ütöképes motorrá,csak jelentős pénzáldozattal tudod tenni!Amúgy marad a 260-n.
De 300 km/h-t így is ,úgy is elfelejtheted!
Ez még Colin Edwards-nak sem ment!(2002!VB-cím)
Ha javasolhatok valamit!Ne akarj egy V2-ből Repsolt csinálni!
Nem fog menni!Még Végh Janinak sem!
Én Esztergomban vettem az SP2-et!
Ott a kereskedében volt idő a fogyasztásról beszélni!
Ő becsületesen bevallotta,hogy a GSX-R 1000-l ment,és 270-s huzamosabb tempónál 24liter volt a fogysztása!
Vegyünk egy pl Fiat Stíló-t!
Az enyém 1,2-es 6 seb.-s 80 lovas,és átlag 6- 7 litert fogyaszt!
Ugyanez az autó "Abarth"2000-s motorral 140 le. 20 liter fogyasztást produkál!
Szóval tehetsz rá kütyüt,de akkor nem fog menni!
A volt Suzuki Bandit 650 S motorom 6-7 l.-t fogyasztott!
Egyszerűen felfoghatatlan számomra,ha egy sportmotor hajtva van 6 litert fogyasszon!
Bocs,hogy reagáltam!