Nem felejtem el.
Egerben a kis-Dobó tér mögötti parkolóban odajött hozzám egy 30-35 körüli apuka a kislányával,és cserét ajánlott egy jóval fiatalabb VFR 800-t adott volna.Erőlködött,hogy a telefonszáma,hátha meggondolom magam!Mondtam neki is,hogy nem,mert 4 hónapot vártam rá,amíg találtam!
Itt szerettem bele!2009 Motorshow!
Ha kapsz egyáltalán!
Olyan pofátlan alacsonyak az árak,hogy inkább nézegetik az udvaron,mint bagóért odaadják!
Gondolkodtam eladom,és veszek egy túrás motort!CBF 1000,Yamaha Fazer 1000-s,FJR-t,vagy csere!
Nagyon megszerettem az SP2-t megbízhatósága,kevés szervízigénye miatt.Jelenleg nem találok eladót,talán nem véletlen!
Köszi a leírást A fék tényleg nem nagy szám sajnos, viszont a futóművel meg vagyok elégedve még két személlyel is (gyári beállításokkal ahogy annó mondtad hogy minden középen) persze relatív, meg túlsok viszonyítási alapom nincs utcai motorok terén. Összeségébe meg vagyok elégedve az F-el, de azthiszem a leírásod is meg erősített abba hogy SP-re kell cserélnem ha úgy lesz pénzem.
Sajnos RSV-t nem próbáltam hogy az milyen, de biztos hogy van némi diferencia az SP és közte, mivel nem 90 hanem 60 fokos, és a furat/löket aránya is más (kisebb furat, nagyobb löket). Amit tudok, hogy a VTR-F és az SP teljesen más hangolású motor.
VTR-F: 3000/min-től használható, jó erős középtartománnyal, de 8000/min fölött erejét veszti, pedig elvileg 9000-nél adja le a max teljesítményt. Nem egy forgatható, kihegyezett blokk, inkább a középtartományra hangolták be, a gázt sem veszi olyan gyorsan mint az SP, kicsit lomhán pörög föl, és hirtelen gázmozdulatra akár szépen vissza is böffenődik a légszűrőházba.
SP: 4000/min-től használható, de igazából 5000-nél érzi jól magát, és ahogy emelkedik a fordulat egyre erősebb, abszolút nincs felső fordulati elgyengülés, 10500-ig úgy leforog mint a huzat. Ezt a blokkot fordulatra hangolták, nem is igazán jó vele városban araszolgatni mert elég darabos alacsony fordulaton. Nagyjából úgy kell vele váltogatni mint egy 600-as motorral. A kompresszióviszonya is magasabb: a VTR-F-é 9.4, az SP-nek 10.8, ebből adódóan a motorfék is erősebb. A gázparancsot azonnal, késedelem nélkül veszi, visszaböfögés vagy meghőkölés zéró. Igazából érdemes egy PC-be beruházni ha SP-je van az embernek, egy kicsit megfinomítja a gázreakciókat alul, és már 3000-től használhatóvá teszi.
Ja és még megemlíteném hogy az SP fogaskerekes vezérlésű, ami egy hatalmas előny a láncos megoldással szemben, ennek az élettartama örök élet +1 nap, és a szelepállítás is 100x egyszerűbb rajta.
No és még valami: nem minden a motorerő, az SP egy teljesen más menettulajdonságokkal rendelkező motor, más a súlyelosztása, sokkal komolyabb fékekkel és futóművel van felszerelve mint a Firestorm.
Nem hívtam őket, mint ahogy ők sem az előző rendelésnél hogy küldik, pedíg én is meg adtam számomat.(azzal se volt azért minden oké ) Valóban szét szortak lehetnek, mivel pár hete jött egy e-mail hogy meg van a cucc és rá max 1 perce jött egy újabb e-mail hogy el fogyott. Nah majd egyszer el megyek személyesen hogy akkor mi is van, de igazából tavaszig rá ér mostmár.
Más: Látom volt F-ed, áruld már el légyszives hogy valójában motorikusan mibe tud többet egy SP, mert a papíron le írtak nem túlzottan tükrözik a valóságot szerintem. Kiváncsiságból kérdem csak, mert ismerős körbe van egy RSV (kb. egy kaliber papíron egy SP-vel) és igazából nem egy eget rengető a különbség vettem észre.
Ha már így szóba hoztam, kormánylengéscsillapítót honnan lehet beszerezni? Olyat amit rá is lehet szerelni a mocira.. Mert neten találok sokat, R1, SV, ZX636 stb stb... de hogy ezek rámennek e a VTR-re azt nem merem megkockáztatni...
Ha olyan motort keresel amit minden egyes km-en meg kell regulázni és szelidíteni hogy úgy működjön ahogy te akarod akkor a VTR-t keresed. 3000es fordulattól simul ki, utazósebesség 6.ban 150-160 körül,városban 1-2-3t tudsz használni. Brutál hang, jó blokk, jó fékek, én mindennel meg vagyok vele elégedve, néhány utas néha rinyál hogy kényelmetlen hátul, de az nem érdekel. majd nem ül fel ha tényleg annyira kényelmetlen...
Típushibáról nem tudok. nekem 1 éve van meg a motor,32ezerrel vettem, 46ezernél cseréltem kuplunglamellát, ennyi volt amit eddig csinálnom kellett rajta, de vannak itt olyan emberek akik többet tudnának mesélni a motororról.
Egy év után annyit tudnék negatívként mondani, hogy egy kormánylengéscsillapító elfér rajta...
soksikert
Nem drága nekem...de olyan valakivel nézetném meg aki ennek a tipusnak a betege...akit kérdeztem szerelő létére a válasza " azt mondják nem rossz" ezt 2 megkérdezett szerelőből 2 mondata kis különbséggel, de ezt nem tartom elégnek elvégre az adott motor 5600 font...nem 600 ezer forintos darab így nem szeretnék árnyékra vetődni!
Még egy apróság...mi számít sok km-nek itt...persze függ hogyan került bele stb de egy átlag 44 ezer? őszintén szólva nem ismerem és félek tőle mint a tűztől pont azért mert ritka darab alig alig láttam még belőle, de remek motornak tűnik és a vaddisznós stílus azt gondolom közelebb áll hozzám, kifejezetten erőszakos motor keresek!
Szia!Hiába írjuk mi le neked hogy milyen jó meg milyen fasza az SP csak akkor tudod eldönteni igazán,hogy kell-e neked ez a vas vagy nem ha már kipróbáltad!Boncmesterben leírtam nagyjából a tulajdonságait.Az biztos aki szereti a V2-t.az nem fog benne csalódni!Sp1-2 között nem sok különbség van lengőkar,fúvókák,de már Csizi kifejtette egy párszor ezt a témát!
Wgy kis segítségre lenne szükségem mert vásárlás előtt állok...az össze fórumot meg véleményt végig olvasgattam beleértve a teszteket stb-t!
Könyörtelen fikázásokkal volt tele mindenütt a 4 hengeres ordító béka pártiak a mennydörgős V2-vel szemben!
Őszintén szólva nem igazán tudtam eldönteni mi az igazság ezért fordultam "hozzátok" akiknek volt vagy van esetleg VTR Sp-1 vagy 2-ese! Minden érdekelne elősorban vannak-e olyan valóban számottevő hibái amik elriaszthatnának vagy amikkel meg kell barátkoznom!
Továbbá az is hogy a mi az igazán nagy különbség az 1-es és a 2-es közt mert erről összehasonlítást nem igazán találtam!
előtte egy öreg 750-es gpz-m volt, abban biztos vagyok hogy teljesen más lehet mert TL-1000-est már próbáltam!
Szóval minden érdekel aki amit ír mond hálás lennék!
Ugye megdugtad már a motorodat
Egerben a kis-Dobó tér mögötti parkolóban odajött hozzám egy 30-35 körüli apuka a kislányával,és cserét ajánlott egy jóval fiatalabb VFR 800-t adott volna.Erőlködött,hogy a telefonszáma,hátha meggondolom magam!Mondtam neki is,hogy nem,mert 4 hónapot vártam rá,amíg találtam!
Itt szerettem bele!2009 Motorshow!
Olyan pofátlan alacsonyak az árak,hogy inkább nézegetik az udvaron,mint bagóért odaadják!
Gondolkodtam eladom,és veszek egy túrás motort!CBF 1000,Yamaha Fazer 1000-s,FJR-t,vagy csere!
Nagyon megszerettem az SP2-t megbízhatósága,kevés szervízigénye miatt.Jelenleg nem találok eladót,talán nem véletlen!
VTR-F: 3000/min-től használható, jó erős középtartománnyal, de 8000/min fölött erejét veszti, pedig elvileg 9000-nél adja le a max teljesítményt. Nem egy forgatható, kihegyezett blokk, inkább a középtartományra hangolták be, a gázt sem veszi olyan gyorsan mint az SP, kicsit lomhán pörög föl, és hirtelen gázmozdulatra akár szépen vissza is böffenődik a légszűrőházba.
SP: 4000/min-től használható, de igazából 5000-nél érzi jól magát, és ahogy emelkedik a fordulat egyre erősebb, abszolút nincs felső fordulati elgyengülés, 10500-ig úgy leforog mint a huzat. Ezt a blokkot fordulatra hangolták, nem is igazán jó vele városban araszolgatni mert elég darabos alacsony fordulaton. Nagyjából úgy kell vele váltogatni mint egy 600-as motorral. A kompresszióviszonya is magasabb: a VTR-F-é 9.4, az SP-nek 10.8, ebből adódóan a motorfék is erősebb. A gázparancsot azonnal, késedelem nélkül veszi, visszaböfögés vagy meghőkölés zéró. Igazából érdemes egy PC-be beruházni ha SP-je van az embernek, egy kicsit megfinomítja a gázreakciókat alul, és már 3000-től használhatóvá teszi.
Ja és még megemlíteném hogy az SP fogaskerekes vezérlésű, ami egy hatalmas előny a láncos megoldással szemben, ennek az élettartama örök élet +1 nap, és a szelepállítás is 100x egyszerűbb rajta.
No és még valami: nem minden a motorerő, az SP egy teljesen más menettulajdonságokkal rendelkező motor, más a súlyelosztása, sokkal komolyabb fékekkel és futóművel van felszerelve mint a Firestorm.
Más: Látom volt F-ed, áruld már el légyszives hogy valójában motorikusan mibe tud többet egy SP, mert a papíron le írtak nem túlzottan tükrözik a valóságot szerintem. Kiváncsiságból kérdem csak, mert ismerős körbe van egy RSV (kb. egy kaliber papíron egy SP-vel) és igazából nem egy eget rengető a különbség vettem észre.
http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht
...
Itt mindenre választ kapsz:
http://totalbike.hu/tesztek/sp2/
http://www.sportmotor.hu/
motoros_forum/honda/?cmd=srch&id=148&st=guzzi
Veletek élvezet beszélgetni!
Típushibáról nem tudok. nekem 1 éve van meg a motor,32ezerrel vettem, 46ezernél cseréltem kuplunglamellát, ennyi volt amit eddig csinálnom kellett rajta, de vannak itt olyan emberek akik többet tudnának mesélni a motororról.
Egy év után annyit tudnék negatívként mondani, hogy egy kormánylengéscsillapító elfér rajta...
soksikert
Wgy kis segítségre lenne szükségem mert vásárlás előtt állok...az össze fórumot meg véleményt végig olvasgattam beleértve a teszteket stb-t!
Könyörtelen fikázásokkal volt tele mindenütt a 4 hengeres ordító béka pártiak a mennydörgős V2-vel szemben!
Őszintén szólva nem igazán tudtam eldönteni mi az igazság ezért fordultam "hozzátok" akiknek volt vagy van esetleg VTR Sp-1 vagy 2-ese! Minden érdekelne elősorban vannak-e olyan valóban számottevő hibái amik elriaszthatnának vagy amikkel meg kell barátkoznom!
Továbbá az is hogy a mi az igazán nagy különbség az 1-es és a 2-es közt mert erről összehasonlítást nem igazán találtam!
előtte egy öreg 750-es gpz-m volt, abban biztos vagyok hogy teljesen más lehet mert TL-1000-est már próbáltam!
Szóval minden érdekel aki amit ír mond hálás lennék!
Előre is köszönöm! Kellemes napot!
Üdv: Miki