Van egy pár eladó szép állapotú sérülésmentes Sankei sportkipufogóm FireStorm-ra.Nem buktak vele,nagyon keveset használt,néhány apró felületi karc van rajta csak a tárolásból eredendően,egy polírral ez is kijön.
25e Ft-ot kérek érte,szerintem elég baráti az ára:)
Amúgy az RC51-t amolyan mindenesnek vettem . Ettől függetlenül csak túráztam vele mert pályára sosem vittem . Kényelemről meg anynit , hogy vagy feledződsz hozzá vagy vegyél gsx-rt
Igen , összefutottam a Hondás standnál parkoló sp1 tulajjal . Egy kicsit tudtunk is beszélgetni . Aminek viszont örültem hogy találkozó után is ugyan annyi extra volt a motoromon mint amikor oda mentem .
Voltunk amúgy szép számmal csak sajnos nem egy helyre parkoltunk , volt 2 fekete , egy fehér , egy az enyém szürke és egy piros RC51 a fighter napon . Éppen tegnap gumiztam át a gépet mert nem bírta ki a fighter napot . Kapott két szép Micheline Pilot Power sport gumikat .
Nem egy kimondott túragép az SP, de simán jó túrázásra is, csupán elszántság kérdése. A fogyasztás csuklófüggő, ha nem vereted neki akkor elfogadható a fogyasztása.
Csak parkolt,amúgy gondolom láttad hogy ahoz képest jópár sp-t lehetett látni,volt néhány érdekes.Volt egy hasonló kaliberű mint a tiéd a honda standján ált egy fekete,sok finomság volt rajta de mondjuk lehet annyi nem mint a tiéden.
Elég sokszor jön vissza úgy motor, hogy állítólag mi állítottuk be aztán semmi közünk sincs hozzá!
Mint ahogy ddt500 írta, ha fent van a lóerő ranglistán, akkor eléggé nagy az esélye, hoyg igen.
Ha nincs fent, akkor írd meg magánba a motort típusát, évjáratát, tulajdonos nevét és akkor megnézem az adatbázisunkban, mert előfordulhat, hogy nem lett vagy nem kérte a felrakását a listára!
Hello AGO !
Egy kérdés . Ti vezettek valamilyen formában feljegyzéseket , bejegyzéseket , valamilyen írásos dokumentumot a nálad tuningolt és beállított motorokról ?
Maga a kérdés onnan jött , hogy ha rád hivatkoznak mint szakira aki optimalizálta a motort ez visszaellenőrizhető-e ? Nem lenne szívem egy nem beállított motort megvenni ami a Te neveddel van hirdetve .
T. dnor!
Régebbi hozzászólásomban benne van!
Először a gumi legyen jó,és a futómű!
A többi már porhintés,mert a motorostól is függ mit tud kihozni belőle!
Én az SP2-re maximum 2 kiput cserélném le,de 350 ezer Ft-t nem adok érte,mivel a V2 ,és a többi motorok is nyomott áron mennek!
Egyet elárulok!
Felsőtárkány-Eger között egy GSX-R 600-t legyorsultam,de egy 750-s,1000-s odabaszott volna!
Ez van!Ha sportmotorozni akartok sor4-ben kell gondolkodni!Na meg kormányteló!+ 80ezer!Az mindenképp kell!
Zsolti 256!
Bocs,hogy leszólítolak,de tegnap azért írtam a Suzuki GSX-R-t példaként!Erre a gatyád rámegy,és akkor sem lesz olyan kezes,mint egy sor4,vagyV4!A CBR 954 egyszerűbb megoldás jóval!
Mint írtam én kuriózum motorként vettem!
Egy Power Commander van benne,de az benne is volt!
Egy sor 4-l főleg,ha ezredes bármikor lemotoroznak a pályáról!
Nekem a V2 hangja,és a nyomatéka tetszik,és jó futómű beállításnál szinte korlátlan bedönthetősége!
Amúgy a mai sor4-nek nyomába nem érhetEgyenesben,kanyarban.
Ha nem ragaszkodsz az SP2-höz valóban megéri sor4-t venni,mert egy csomó pénzt spórolsz a Csizi leírásához képest!
Szóval én,csak kuriózumként használó vagyok,és szólok hozzá!:9
Egy két megjegyzés a PC-hez. Kétfajta - esetetekben - két térképet lehet feltenni rá:
1. hengerenkénti két térkép, azaz minden henger külön injektor térképet kap.
2. külön működési térkép, azaz két független beállítás
A Power Commander IIIUSB alapból csak a hengerenkénti beállítást tudja, de kiegészítővel (HUB, stb..) megoldható a működési térkép váltás is, akár menet közben is (fly by ride)
A Power Commander V alapból nem csak a hengerenkénti, hanem a működési térkép váltást is tudja, csak kell hozzá egy külső kapcsoló. Sőt, egyszerre tudja mind a kettőt, azaz 4 térképet (2 hengerenkénti térkép az egyik mód és másik 2 hengerenkénti térkép a másik mód.
Mondjuk ennél többet is tud, hiszen az én motorom 55 térképpel duruzsol egyszerre..:))))
Naja, kinek mi jön be. Nekem az SP2 telitalálat, én szeretem ezt a nyers masinát. Faternak volt 929-ese, az is jó gép amúgy, sokkal felhasználóbarátabb, de egyben unalmasabb. Semmi rezgés, minden sima, szinte ráindítózna az ember a járó motorra... Bezzeg ha az SP-t beindítom, még az ablakok is beremegnek. Az SP-ről átülve a 929-re mintha valami túramotort vezetne az ember, olyan magasan van a kormánya. Sokkal könnyebben is kanyarodik, meg nem kell annyit kapcsolgatni a váltóját sem. Az SP az kőkemény versenytechnika, minden minimális rajta, semmi felesleges cucc.
Van egy pár eladó szép állapotú sérülésmentes Sankei sportkipufogóm FireStorm-ra.Nem buktak vele,nagyon keveset használt,néhány apró felületi karc van rajta csak a tárolásból eredendően,egy polírral ez is kijön.
25e Ft-ot kérek érte,szerintem elég baráti az ára:)
Voltunk amúgy szép számmal csak sajnos nem egy helyre parkoltunk , volt 2 fekete , egy fehér , egy az enyém szürke és egy piros RC51 a fighter napon . Éppen tegnap gumiztam át a gépet mert nem bírta ki a fighter napot . Kapott két szép Micheline Pilot Power sport gumikat .
Nem egy kimondott túragép az SP, de simán jó túrázásra is, csupán elszántság kérdése. A fogyasztás csuklófüggő, ha nem vereted neki akkor elfogadható a fogyasztása.
mind főtengelyre átszámolt...
Elég sokszor jön vissza úgy motor, hogy állítólag mi állítottuk be aztán semmi közünk sincs hozzá!
Mint ahogy ddt500 írta, ha fent van a lóerő ranglistán, akkor eléggé nagy az esélye, hoyg igen.
Ha nincs fent, akkor írd meg magánba a motort típusát, évjáratát, tulajdonos nevét és akkor megnézem az adatbázisunkban, mert előfordulhat, hogy nem lett vagy nem kérte a felrakását a listára!
Egy kérdés . Ti vezettek valamilyen formában feljegyzéseket , bejegyzéseket , valamilyen írásos dokumentumot a nálad tuningolt és beállított motorokról ?
Maga a kérdés onnan jött , hogy ha rád hivatkoznak mint szakira aki optimalizálta a motort ez visszaellenőrizhető-e ? Nem lenne szívem egy nem beállított motort megvenni ami a Te neveddel van hirdetve .
Régebbi hozzászólásomban benne van!
Először a gumi legyen jó,és a futómű!
A többi már porhintés,mert a motorostól is függ mit tud kihozni belőle!
(meg hogy mi er le leghamarabb)
Egyet elárulok!
Felsőtárkány-Eger között egy GSX-R 600-t legyorsultam,de egy 750-s,1000-s odabaszott volna!
Ez van!Ha sportmotorozni akartok sor4-ben kell gondolkodni!Na meg kormányteló!+ 80ezer!Az mindenképp kell!
Bocs,hogy leszólítolak,de tegnap azért írtam a Suzuki GSX-R-t példaként!Erre a gatyád rámegy,és akkor sem lesz olyan kezes,mint egy sor4,vagyV4!A CBR 954 egyszerűbb megoldás jóval!
Mint írtam én kuriózum motorként vettem!
Egy Power Commander van benne,de az benne is volt!
Egy sor 4-l főleg,ha ezredes bármikor lemotoroznak a pályáról!
Nekem a V2 hangja,és a nyomatéka tetszik,és jó futómű beállításnál szinte korlátlan bedönthetősége!
Amúgy a mai sor4-nek nyomába nem érhetEgyenesben,kanyarban.
Ha nem ragaszkodsz az SP2-höz valóban megéri sor4-t venni,mert egy csomó pénzt spórolsz a Csizi leírásához képest!
Szóval én,csak kuriózumként használó vagyok,és szólok hozzá!:9
Egy két megjegyzés a PC-hez. Kétfajta - esetetekben - két térképet lehet feltenni rá:
1. hengerenkénti két térkép, azaz minden henger külön injektor térképet kap.
2. külön működési térkép, azaz két független beállítás
A Power Commander IIIUSB alapból csak a hengerenkénti beállítást tudja, de kiegészítővel (HUB, stb..) megoldható a működési térkép váltás is, akár menet közben is (fly by ride)
A Power Commander V alapból nem csak a hengerenkénti, hanem a működési térkép váltást is tudja, csak kell hozzá egy külső kapcsoló. Sőt, egyszerre tudja mind a kettőt, azaz 4 térképet (2 hengerenkénti térkép az egyik mód és másik 2 hengerenkénti térkép a másik mód.
Mondjuk ennél többet is tud, hiszen az én motorom 55 térképpel duruzsol egyszerre..:))))