Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már régóta szemezgetek a cbrrel, jó lenne egy, hiányzik a soros simasága és a nyugissága, ezt tényleg pályára tervezték :-)
Aztakurva, jól felment az ára... Nekem meg volt kompletten 130-ból az egész. Hát így azért elég cudar...
pff, 73plussz az egység? Akkor már inkább egy 954es CBR. . . az is simábban jár!
Nem, a 2 térképes beállítás azt jelenti hogy mind a két hengerhez más jellegmező lesz felprogramozva. Erre azért van szükség, mert V2-nél nem teljesen egyformán dolgozik a két henger, más gyújtás és befecsi térképpel lesz az igazi. A PCIII-as egyszerre 4 hengert tud kezelni különböző jellegmezőkkel. Ilyenre nincs lehetőség hogy kapcsolható legyen 2 féle program között, mint pl. a Gixxer1000-en.
Azt én nem értem, a két térképes mód, az nem 2 fajta használatra értelmezhető, utca, és pálya pl? Nem hinném hogy a pc mind 2 hengert tudja külön programozni, ahhoz 2 egység is kellene, nem?
Naja, nem olcsó, de hosszú távon megtérül. Magát az elektronikát azt meg lehet venni használtan is, én inkább úgy voltam vele hogy 2x annyit kifizetek érte de új legyen, és arra van garancia is. A lényeg viszont a megfelelő beállítás, ilyen internetről letölthető befecsi térkép fabatkát sem ér. Szépen hozzá kell hangolni az adott motorhoz, akkor lesz jó csak. V2-esen viszont 2 térképes beállításnak van értelme (ez megint plusz költség), mivel nem egyforma paraméterekkel dolgozik a 2 henger, így mind a kettőnek más jellegmező az ideális. Alapvetően úgy voltam vele hogy nem a teljesítménynövekedés a fontos (bár nem rossz mellékhatás az sem ), hanem hogy javuljon a használhatósága, mégiscsak közúton közlekedem vele én is, ahol nem folyamatosan nyélen kell menni.
kakas_zxr,Zsolti!
Ne a tuningal kezdjétek,hanem normális jóminőségű új gumik legyenek
a motoron!Szart sem ér semmilyen tuning,ha 5-6 éves használt gumikkal szaladgáltok!De!5-6 éves új gumi sem jó!
Mert egy vadiúj sportgumival szerelt motorral odalehet "baszni"egy 10 lóerővel erősebb,de régi gumival szerelt gépnek!
Futóművek rendben legyenek!
Márpedig egy vadiúj gumi párban SP-1,SP-2-re 70e.Ft-tól felfelé!
Úgyhogy az alapgéped legyen makulátlan!
Ne magadból indulj ki!
!Az igazság ne fájjon!Te egy motoridióta vagy Csizmadia!
Miért nem vettél 220 Le-s Ducatit 11 milláért,ha már így villogsz?
Szánalmas egy alak vagy!És irigy!
Ha nem lenne semmi baja az alap motorodnak nem lenne darabokban!
A VFR 800 motorod,miért nem "mekk-tuningoltad"?
Azt sem tudtad kihasználni,ezt meg főleg!Dumagép!
--csizi
Kedves Kakaszxr,és Zsolti!
Van itt egy motor,és szellemi őrült közöttünk!
Lenne egy kérdésem hozzátok!Csizi kuss!
Megéri-e nektek,hogy a nevezett őrült motorbuzi aki százezreket költ arra,hogy a motorja 8 lóerővel erősebb legyen Ti is költekezzetek?
Megéri-e nektek,hogy 50000km-t futott motorotokra annyit költsetek?Azt motor szakszervízből tudom,hogy egy Power commander,Akrapovic dobbal 4-5 lóerő többletet tud adni!Áruk együttesen 300ezer forint!Namost!Amit Ő a (hibbant) felsorolt szintén mélyen zsebbenyúlós dolgokat,és elgondolkodtató milyen hosszú távon tervezed a motorod használatát,és megéri-e?Ezért szakszervíz tanácsát érdemes kikérni,nem egy mezei pitypangét!(csizi)A másik fontos momentum!Tudsz-e olyan magas szívonalon motorozni,hogy akár az alap 134 le.-t ki tudod használni?
Ha nem akkor felesleges,mert egy GSX-r 600,CBR 600-al körbemotoroznak!Azt hiszem a mai 600-s gépek futóműve,ereje lehetőve teszi,hogy egy jó motorossal a nyergében odaverjen neked!Aztán meg bosszankoddsz,hogy kidobtál több százezer Ft-t az ablakon!A szakemberek is megmondják!A Honda VTR SP 1-2-s motorod teljesítményének,csak töredékét használod az utakon!
Csiz is,csak veri a nyálát,hogy neki milye van!Az utcán egy rakás nulla a többlet lóereje!
De ki tudja-e használni?Megmondom nem,mert "koca"motoros,aki szeret villantani,de pölö a Mátrában,jó,ha 50 lóerőt használ a motorjából ami 145 lóerős lehet,és ráköltött már 6-700 ezer Ft-ot!
Ha el akarná adni a kutyát sem fogja érdekelni,hogy mennyit kötött rá!Tisztelt kakaszxr,és Zsolti!Ha a gyorsaságra mentek ajánlom jobban jártok,ha eladjátok a motort,és vesztek egy GSX-r 750-t!
Az alapból 150 lovas,és 280 km/h a vége,és a legmodernebb technológia van benne!
Nem lebeszélni akarlak benneteket,mert nekem is Honda VTR SP 2-m van!DE!Én,csak kuriózumként használom!Szóval észzel kell ezt kezelni,mint a motorok erejét!Jó tanács!Előtte kérjétek szakemberek tanácsát,és ne egy házi barkács "Mekkmesterre"hallgassatok!Ő egy mezei tüzoltó,aki barkácsol,és többet van darabokban a motorja,mint egyben!Minél több elektronikát teszel bele annál nagyobb a hibalehetősége,és a szervízelése is horribilis!
Széles utat kívánok nektek! --csizi
Kedves Kakaszxr,és Zsolti!
Van itt egy motor,és szellemi őrült közöttünk!
--csizi-csizi
Kedves Kakaszxr,és Zsolti!
Van itt egy motor,és szellemi őrült közöttünk!
--csizi-csizi
hát, minden jó, csak az ára :D , majd lehet veszek egyszer ebay-en. Amúgy az tök jó dolog lenne ha simábban járna, használhatóbb lenne a mindennapokba is :)
Hülyegyerek!
Do not feed the troll!
Én is tudom kik vagytok!
Ne beszélj mások nevében!
Örülök neki,ha én vagyok a téma!
Ha annyira ugatsz itt akkor pölö a Mátraháza-i parkolóban a bódé előtt fetrengő emberek közül még egy sem mert szólni!
Ne itt legyél bunyós Bálint,és felets el!Okos vagy te,csak egy kicsit kellett volna iskolába is járni!
Csizike!Ne viselkedj már úgy,mint aki a falutól 20 km-re lakik egy mezőn!
Másik!Ki a faszomat érdekeltek ti mátrai motorosok,főleg te aki langyikó!
Akár mennyiszer megálltam Mátraházán,és Füreden egyikőtöknek sem volt vér a pucájába te ökör,hogy odajöjjön!
Én meg amúgy is nagyívben szarok rátok,és nem köszönök taknyoknak!
A többiekre ne hívatkozz te tüó.főbuzi,mert csak te firkálsz!
Ha nem ugattál volna én szépen,csak benéztem,és hozzászóltam egy hetvenkedőhöz!
Remélem a családod jól van a nejed Béla,és a gyerek!
Ja Nincs?Hoppá!
Főleg mi!Ez mi lenne,mert rajtad kívűl senki nem szólt,csak te főköcsög!Ezzel zárom a vitám,ha ott leszek "BÁTRAN"le lehet szólítani állok elébe ,hogy baszd szájba a jó kurva anyád!
Mi vagy te itt csendőrkakas?
Hogy rohadtál volna apád gatyájába!Te ökör!
Tavaly 130-ba fájt kompletten az elektronika (PCIII USB) + a beállítás. Idén drágult a munkadíj, lásd AGO Motors weblapját. Nem akarom magamat ismételni, valahol visszább már leírtam a tapasztalataimat. Röviden: mindenképpen megérte beszerelni. finomabb gázreakciók, az alacsony fordulati bakkecskézés szinte teljesen megszűnt, egy 1000/min-nel lejjebb lehet engedni a fordulatot anélkül hogy rángatna, a csúcsteljesítmény nagyobb lett, és a fogyi is mínusz fél liter százon.
ma elértem a 48.000 km-t a mocimban :)
Mennyi volt ? futópados? kevesebbet fogyaszt? Mennyire lett jobb?
A PC beszerelése előtt voltam Taki bácsiéknál egy ellenőrzésen, mert úgy érdemes a PC-t belőni, ha minden klappol a rendszerben (új légszűrő, szelephézagok rendben legyenek, gyújtógyertya se legyen túl használt). Olyan 24k km környékén volt a futásteljesítmény, természetesen nem kellett lapkázni, de biztos ami biztos, leellenőriztük. A tapasztalatom az, hogy ezek a fogaskerekes Hondák 50e km környékén is a megadott tűrésen belüli szelephézagot produkálják, olyan 70k km környékén kell már hozzányúlni.
És kellett is , vagy csak ellenőrzés? Mert az enyémnek semmi szelephangja, 17ezerrel vettem és 38 van most benne , de nem nézettem...
Szerinted hogyan máshogy lehet a szelephézagokat ellenőrizni?
miért szedték le a szelepdecknit az sp2n?