Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és mindenképp V2-őt szeretnék venni. Nézegettem Suzuki SV-t és TL-t is, de a VTR mégis jobban tetszik. Viszont azt meg tudná nekem mondani valaki, hogy az SP-1 és az SP-2 között mi a különbség? Mert igazából ezt nem tudom, csak az évjáratra tudok tippelni, hogy esetleg 2002-ig volt SP-1 és aztán SP-2.
Szóval, ha valaki ki tudna ebben segíteni, azt megköszönném :)
A bukógomba feldőléskor jó, vagy kettővel elcsúszáskor jó, de egy komolyabb csúszáskor lehet nagyobb kárt okoz ha beleakad valamibe, azt szakít mindent.
Akinek ajánlottam a motorodat, annak először el kell adnia a VFR-jét... Az sem fog pikk-pakk menni, úgyhogy rá nem nagyon kell számítani. Na meg még azt sem tudja hogy RSV vagy SP1/SP2 legyen amit venni akar. Most kisgellen kollégánál az ütőkártya, neki van KP a zsebben. A rendelkezésére álló keretből most van 3-4db értelmes SP is ami szóba jöhet, lehet válogatni. Az biztos hogy a te SP1-ed az nagyon jó ár/érték arányban van, pláne hogy ismerjük az előéletét.
Már rég készen lenne a gép, ha nem saját zsebből kellett volna iskolába járnom. Csupán pénz kérdése mikor lesz kész, most az autómra is költeni kellett, úgyhogy e hónapban storno a motor projekt, viszont jövő hónapban már tudok a motor oltárán is áldozni, ha nem jön közbe semmi. 1-2 hónap és működni fog.
Mi az hogy megéri e vele foglalkozni? Nem totálkáros, csak elcsúszott. A tank az húzós tétel volt, meg a magnézium cuccok sem a legolcsóbbak. Ez van. De mi mást tehetnék, mint hogy megcsinálom? Más motor úgysem kell, eladni meg max bagóért tudtam volna...
A hónap végéig csak vissza teszem a hirdetést a motoromról , hogy eladó . A hónap végéig akciósan meg lehet vásárolni bárkinek . Ha addigra sem megy el megy be kereskedésbe . Úgy hogy akit érdekel pl kisgellént vagy Csizi te mondtad , hogy ajánlod az ismerőseidnek csak nyugodtan érdeklődjenek , hívjanak , vágjanak bele .
Ha fényezni is akarom a motort, akkor 300 felett van a javítás, amúgy 250-300 körüli összeg lesz a vége. Csak a tank 330€ volt... Valahol visszább leírtam, nem akarom ismételni magamat, ha érdekel olvass vissza.
Halvány lila fingom sincsen mennyi lehet egy hengerfej tömítés a VTR-be, hívj fel egy dílert, vagy keress rá a gugliba "David Silver"-re, "OEM motorparts"-ra, "Honda motorcycle parts"-ra, vagy eBay.
Mekkora a kár a mociban? Mi baja lett? Utálok motor nélkül lenni,főleg ilyenkor szezon kellős közepén ahogy ez most is van.. Átérzem amit érzel,képzeld megvettük a feszítőket és a tömítéseket,de sajna két szelepszár is meggörbült.. Azt nem tudod mibe fáj megközelítőleg,meg mondjuk egy hengerfejtömítés? Egyébként a két feszítő 30 ropi volt a tömítésekkel..
Nagyon jó túra volt , mondtam is a srácoknak , hogy életem legjobb túráján vagyok túl . 1100 km-t mentünk szinte magyar ország belső határain belül , indult Szeghalomnál-Békéscsaba-Szeged-Baja-Pécs-Orfű-Mánfa-Balantonlelle
-Eger-Szeghalom . Mindenhol motoroztunk és mindenhol ittunk rendesen és hatalmasokat ettünk ! Bárhová mentünk megnéztek minkt de különösen a VTR-R-t . Az a hang amit tud meg a robosztus elindulás ... . Na de nem sztárolom úgy is tudjátok milyen . Még annyit hogy jól teljesített úgy az autó úton mint az autó pályán . 200 km/h-val 200km-nél villant a sárga lámpa szóval teljesen jót fogyasztott a gép , meg voltam elégedve .
Üdv Hanzo bácsi ! Az sp-vel túráztál? Nagy túra volt? Telefont cseréltem és eltűnt a számod! Gondolom a régi telóban maradt,ezért nemtudtalak felhívni! Most elmentettem,sosem lehet tudni!
Szia due! Azért nem hívtalak mert mailben kaptam egy 2005-ös sp2 ajánlatot és azt most hétvégén megyek megnézni,addig meg már nem ígérek senkinek semmit!
A kérdésedre itt a válasz:
http://totalbike.hu/tesztek/sp2/
Motorvásárlás előtt állok és mindenképp V2-őt szeretnék venni. Nézegettem Suzuki SV-t és TL-t is, de a VTR mégis jobban tetszik. Viszont azt meg tudná nekem mondani valaki, hogy az SP-1 és az SP-2 között mi a különbség? Mert igazából ezt nem tudom, csak az évjáratra tudok tippelni, hogy esetleg 2002-ig volt SP-1 és aztán SP-2.
Szóval, ha valaki ki tudna ebben segíteni, azt megköszönném :)
Lehetséges hogy 2000 után történtek módosítások az akku helyén is de nem vagyok benne biztos.
Van raktársöprésből 2db vadonat új kuplung lamella szettem
Vesrah VC-1025 VTR1000F '98-'00
Vesrah VC-1037 VTR1000F '02-'05
Fél áron 10000Ft/szet ha valakit érdekel
jedis@freemail.hu
multkor találtam egész érdekes bukógombákat
link
tudod, te szoktad mondani olcsó a drága
Mi az hogy megéri e vele foglalkozni? Nem totálkáros, csak elcsúszott. A tank az húzós tétel volt, meg a magnézium cuccok sem a legolcsóbbak. Ez van. De mi mást tehetnék, mint hogy megcsinálom? Más motor úgysem kell, eladni meg max bagóért tudtam volna...
Meg ha ennyit rá kell költeni megéri egyáltalán foglalkozni vele?
Halvány lila fingom sincsen mennyi lehet egy hengerfej tömítés a VTR-be, hívj fel egy dílert, vagy keress rá a gugliba "David Silver"-re, "OEM motorparts"-ra, "Honda motorcycle parts"-ra, vagy eBay.
-Eger-Szeghalom . Mindenhol motoroztunk és mindenhol ittunk rendesen és hatalmasokat ettünk ! Bárhová mentünk megnéztek minkt de különösen a VTR-R-t . Az a hang amit tud meg a robosztus elindulás ... . Na de nem sztárolom úgy is tudjátok milyen . Még annyit hogy jól teljesített úgy az autó úton mint az autó pályán . 200 km/h-val 200km-nél villant a sárga lámpa szóval teljesen jót fogyasztott a gép , meg voltam elégedve .