7.-8.-a Pécs-Mecsek-Balaton túra . 1 VTR-R , egy K4 600-s gixer és egy Yamaha R6 00-s társaságában . Kíváncsi leszek milyen lesz . Viszek sisak kamerát meg fényképező gépet , ha sikerül valami értelmes anyagot összerakni akkor megosztom a kis közösségünkkel .
De hívj fel egy Honda kereskedést, és ott felvilágosítanak. Ha jól látom nógrádi vagy, nem tudom a salgótarjáni Honda műxik e. Nem tudom mi a nevük és az elérhetőségük, de VTR-R kolléga ha olvas talán tud segíteni. A gugli Honda maruzsot hoz ki találatnak, nem tudom ők e azok. Ha mégsem OK, akkor legközelebb Pesten van Honda, hívd fel Taki bácsiékat:
Wilkeréket, Karasnát nem ajánlom! Wilkerék zsiványak, Karasna meg egy pancser divatbolt, a motorokhoz nem értenek. Azzal számolj hogy ha meg akarod rendelni, előleget kell leperkálni, már nem megy úgy a motoros üzletág mint régen.
Már nézegettem a bannereket. YTZ12s-t nem gyárt, ha jól látom, csak a ytz14s-t.
Egy két éves Yuasa akku beszart, én is beszarok ettől. Megveszem a leggagyibb akkut, a motobatt-ot, mondván minek ebbe 50-ért venni eredetit, jó bele a szar. Erre az szopatott egy idény alatt. Jó rászánom a pénzt, legyen a legjobb. Yuasa, nesze neked. Minden fasza két évig. Hát szopat a jó isten engem.
Köszönöm! Kimértem a generátort, tölt rendesen, nincs zárlat a motoron. Az akku lesz a szar. Tegnap cimborám hozott nekem "buta" csepptöltőt, azzal rendesen töltött. Mikor mértem, 13, valameddig ment fel. Levettem róla, egy óra múlva 12,54-et mértem. Nem vágom, ez normális-e..
Ha a bikázással szétkúrtam az akkum, akkor graulálok magamnak, mert egy kétéves Yuasa ytz14 akku... volt. Hát most azt sajnos nem tudok venni, mert kurva angliából megemelték a szállítási díjat.
Gyűjtöm az ötletekek, én vartára szavazok. Tudtok segíteni, milyet érdemes venni? Egyszer volt motobatt. Egy hónap után vágtam ki belőle, mert alig akarta beindítani. Szóval ami minőség, és beindítja a V2 1000-et. 25 ezret szánok rá maximum.
Sziasztok!
Lehetséges,hogy cella zárlatos az akku!Akkor van az,hogy magától lemerül akár percek alatt is.
A nagyon okos töltők sok paramétert figyelnek.Valószínűleg próbálkozik vele egy darabig aztán miután nem úgy alakulnak a paraméterek ahogy neki tetszik akkor leállítja a töltést. Rengeteg féle töltő van és mindegyik más,más paraméter alapján végzi a töltést.
Ha a generátor rendben van és nincs semmilyen zárlatod a motoron akkor az akkud nem jó.
Ha akku tönkre ment már nem javítható.
VTR Firestrom-om van. Két éve vettem gyári Yuasa akkut külföldön, mert ott azért olcsóbb volt. Hibátlanul működött, fasza töltőm van hozzám. Az idén mikor mentem a géppel, nem túl töltött akkuval indultam el, és nem sokat mentem. Nem indított pár nappal utána, és be kellett bikázni. Azóta nem igazán akarja venni a töltést, a töltő hibát jelez. Bikával beindult, rámértem, 14V-al töltött a generátor. Ment 10 percet, majd beröffentettem, és pöccre indult, vette a töltést. Ráraktam újra töltőre, és veszi hiba nélkül...10 percig. Utána hiba. Vehetek új akkut? Hogy próbálkozzam feléleszteni az akksit? (lehet túl csicsás töltőm van és valami miatt hibát észlel?)
Sziasztok át szeretném alakítani a vtr em et és érdeklődnék nem e esetleg tud valaki segíteni farok idom kellene? email laca19@hotmail.com köszike előre is
David Silvernél 39£+VAT (ÁFA) az ára/db (ugye kettő kell belőle), ami átszámolva 17000HUF körül mozog:
David Silver
De hívj fel egy Honda kereskedést, és ott felvilágosítanak. Ha jól látom nógrádi vagy, nem tudom a salgótarjáni Honda műxik e. Nem tudom mi a nevük és az elérhetőségük, de VTR-R kolléga ha olvas talán tud segíteni. A gugli Honda maruzsot hoz ki találatnak, nem tudom ők e azok. Ha mégsem OK, akkor legközelebb Pesten van Honda, hívd fel Taki bácsiékat:
Honda Takober
Vagy, Honda Szabóékat tudom ajánlani:
Honda Szabó
Vagy a Honda Dream, de ők a város másik felében vannak, egész Pesten át kell vergődni.
Honda Dream
Wilkeréket, Karasnát nem ajánlom! Wilkerék zsiványak, Karasna meg egy pancser divatbolt, a motorokhoz nem értenek. Azzal számolj hogy ha meg akarod rendelni, előleget kell leperkálni, már nem megy úgy a motoros üzletág mint régen.
Egy két éves Yuasa akku beszart, én is beszarok ettől. Megveszem a leggagyibb akkut, a motobatt-ot, mondván minek ebbe 50-ért venni eredetit, jó bele a szar. Erre az szopatott egy idény alatt. Jó rászánom a pénzt, legyen a legjobb. Yuasa, nesze neked. Minden fasza két évig. Hát szopat a jó isten engem.
Ha a bikázással szétkúrtam az akkum, akkor graulálok magamnak, mert egy kétéves Yuasa ytz14 akku... volt. Hát most azt sajnos nem tudok venni, mert kurva angliából megemelték a szállítási díjat.
Gyűjtöm az ötletekek, én vartára szavazok. Tudtok segíteni, milyet érdemes venni? Egyszer volt motobatt. Egy hónap után vágtam ki belőle, mert alig akarta beindítani. Szóval ami minőség, és beindítja a V2 1000-et. 25 ezret szánok rá maximum.
Lehetséges,hogy cella zárlatos az akku!Akkor van az,hogy magától lemerül akár percek alatt is.
A nagyon okos töltők sok paramétert figyelnek.Valószínűleg próbálkozik vele egy darabig aztán miután nem úgy alakulnak a paraméterek ahogy neki tetszik akkor leállítja a töltést. Rengeteg féle töltő van és mindegyik más,más paraméter alapján végzi a töltést.
Ha a generátor rendben van és nincs semmilyen zárlatod a motoron akkor az akkud nem jó.
Ha akku tönkre ment már nem javítható.
Régebben már bemutatkoztam, így kihagyom.
VTR Firestrom-om van. Két éve vettem gyári Yuasa akkut külföldön, mert ott azért olcsóbb volt. Hibátlanul működött, fasza töltőm van hozzám. Az idén mikor mentem a géppel, nem túl töltött akkuval indultam el, és nem sokat mentem. Nem indított pár nappal utána, és be kellett bikázni. Azóta nem igazán akarja venni a töltést, a töltő hibát jelez. Bikával beindult, rámértem, 14V-al töltött a generátor. Ment 10 percet, majd beröffentettem, és pöccre indult, vette a töltést. Ráraktam újra töltőre, és veszi hiba nélkül...10 percig. Utána hiba. Vehetek új akkut? Hogy próbálkozzam feléleszteni az akksit? (lehet túl csicsás töltőm van és valami miatt hibát észlel?)
Köszönöm a válaszokat!
Norbi.