Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, az 5-6 liter az kizárt... Az SP2-nek finomabb a befecsije, de szerintem olyan sokat nem nyom a latba, talán 1-2 decit.
Csak egy becsületes Suzuki GSXR 1000 tulajdonos!
290-es száguldás 27 literes fogyasztás!
Jó,hogy benzint nem termel!
SP2-m van!7,5 alatt nem jön ki!
nekem is ugyanúgy valahogy , igazából nem számít mennyivel megyek mindig 7-7.5 körül fogyaszt, de hallottam olyant is hogy 5-6 liter közt fogyaszt egy sp2. De akkor az sp1 többet fogyaszt?
Átlag 130? A hatodikat 120 alatt nem is lehet kapcsolni, mert szétráz. 150-nél forog 5000-et, ott már nem rezeg úgy mint egy vibrátor és ha gázt adsz akkor nem akar szétesni. 130-nál szerintem csak erőlködik, azt nem szereti, legalábbis a gyári áttétellel. Nekem 150-es utazó mellett némi huligánkodással 7.5 volt a fogyi, igaz az SP2 befecsije már finomabb...
Akinek sp1-je van mennyit fogyaszt? kb átlag 130al nekem 7 liter, az szerintem nagyon sok! leo vince nyitott dobbal
Én már azt hittem hogy eladtad, mert láttam hogy hirdeted a kipufogót
Valamikor tán júniusban.
Mikor ment el az öreged rr-je?
Nagy csodának tartom hogy sikerült eladni fater RR-jét is, nagyon nem megy a piac. Nincs lóvé az embereknek, nehéz bármit is eladni, az árak meg mennek felfelé mint atom, lassan luxuscikk lesz a bundáskenyér tejjel. Most mintha így nyár végén egy kicsi fellendülés lenne, jópár nagymotor most gazdát cserélt az elmúlt hetekben ahogy észrevettem. Az SP-k amúgy sem pörögnek, ilyet csak megszállottak vesznek, mindenkinek sor4-es bringa kell ha sportmotorról van szó.
Na, fasza, kár is lenne eladni a gépet! De minek árusítod ki belőle ezeket a jó cuccokat? Főleg a kormányteló az ami nem baj ha van az SP-n...
Nekem is van egy ismerősöm, régi rutinos róka, azt nem bírt az SP-vel kanyarodni normálisan, igaz ő ilyenekhez volt szokva mint a Fazer1000, Aprilia Tuono. Amikor a fekete SP-t hoztam el a Yamaha Bajnoktól, fogtam a fejemet hogy milyen motort vettem, hát hogy kell ezzel kanyarodni, majd' elestem vele az első kanyarokban... Igaz a sok állásban tiszta laposak voltak a gumik, azt ahogy felkanyarodtam az autópályára az első kúton fel is fújtam a normális értékekre, mindjárt jobb lett. Azért némi megszokást igényelt a dolog, az első blikkre kényelmetlennek és kezelhetetlennek tűnő motor igazából egy nagyon faja gép, szinte egybeolvadsz a motorral, mert benne ülsz és nem rajta, és ha ráérzel a technikára akkor nem is kell más. Persze amikor az ember átül másik motorra, pl. CBR929-re, akkor úgy érzi magát mintha csoppert vezetne, olyan magasan van a kormánya, és sokkal könnyebb is kezelni mint az SP-t. Az biztos hogy egy sor4-es masina sokkal felhasználóbarátabb, de egyben unalmasabb is.
Szia!Én meg már azt hittem a leárazás meghozta a vásárlási kedvet. Meglep, hogy a németországi árak kb másfélszeresei az itthoniakénak(szép szó!), még sincs eladás.
Sziasztok!bocs a kései válaszért de nem voltam net közelbe mostanában.nem ment el a gép(nem is bánom)megnézte egy srác jó messziről jött.nem ment még SP-vel és nagyon megijedt tőle.iszonyatosan kemény volt neki a futómű és a nyomatékkal nem tudott mit kezdeni azt mondta hogy fél hogy elesik vele.hát a V2 más világ,de szerintem ha ráérzel az ízére utána nem kell más.így voltam a TL-em után én is cbr929-re váltottam,de alig vártam,hogy újra V2-m legyen.na mindegy marad a vas
Kösz szépen
Tapasztalatom nincs ezen a téren, de próbáld meg itt:

http://www.colopmuvek.hu/

vagy itt:

http://www.katayunga.hu/foolda...
Apropó lenne hozzád egy kérdésem te nagy látókörű vagy.Van egy arlen ness roadtrip 647 kabátom és magától szétszakadt az egyik könyökprotektor és sehol se találok hozzá, a suprzone-ban sincs.Szerinted?
Szerintem reális áron ment el,680-ba,de a gumik cserések,szerintem az nem rossz.Egy probléma van még hogy a multkor a rendőrök feljelentettek és elvették a forgalmit,és még nem kaptam vissza.Ha visszakapom gyors kap friss vizgát,aztán viheti a gyerek.Tehát a motor igazából még nálam van csak le van foglalózva,a gyerek ki akarta fizetni,csak én mondtam neki hogy majd ha meglesz a forgalmi meg a vizsga.
szia csizi, a huzal ok, nem szorosodot ki a bowden szerintem megcsinalom hazilag ,de ha elkuldik postan aszt amit kuldtel akor nem bajlodom ,kebzeld multheten szakadt el lilafureden mar lefele jotunk es 1 csak annyi alapjarat a cimboram meg elhuzot elore eszrevete nem jovok es csorog a tel.aszite na elfekudtem tuti,megoldotuk kihuztam ami marat a huzalbol es a csutkara kototem hat a elindulas nemsemi volt utana mar ok kb170km mentem ugy ,koszi a linket
Bázzzzzeeeee, ezt nézd mit találtam neked:

http://www.cma-motor.hu/Gazbow...

Hát, ha kiszőrösödött a bowden akkor kuka. De meg kell vizsgálni hogy mi az oka, ha a tokozás is sérült akkor muszáj újat venni vagy csináltatni. Ha csak a huzal krepált be a zsírmérgezéstől, az otthon is orvosolható ha tudsz bowdenhuzalt és diót szerezni. Egy kis segítség a témában:

http://veteran.forum.hu/feluji...

Vagy küldd el nekik postán a rossz bowdent és csinálnak egy újat:

http://www.bowden.doctor.hu/
koszi szepen az infot megyek ma es leszerelem a bowdenhazat es meglatom tudok e valamit belle szerkeszteni ha tudol valami okosagot evel kapcsolatba megkoszonem ,te profi vagy szerintem vtr temaba ahogy itt olvasgatam ,regen beszeltunk kb masfel eve szoktam itt fent leni de csak a haterben ,tovabi szep napot csao
Több lehetőség is van:

-felhívsz egy Honda kereskedést és ott megmondják vifíl Ft lesz
-keresel a környékeden egy olyan céget aki bowden gyártással/javítással foglalkozik
-van jópár motorbontó, végigcsörgöd őket http://www.hengerfej.com/mbont...
-eBay

Gugli a jóbarátod.
bocsi elfelejtetem irni hogy HONDA VTR 1000 F hez
sziasztok erdeklodnek gazbowden menyi penzert lehet kapni es hol ?vagy ha van valakinek megvenem ,kosz.................
Azt sikerült jó árban eladni a VTR-t, vagy csak szaré-húgyé ment el?