Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdeklődő az sok volt , meg 2 motor cserét is ajánlottak fel , egy Z1000-t , és egy CBR 929-et de az fullextrás állapotot egyikük sem akarta megfizetni így ennyi lett az ára . A cserére felajánlott motorok meg egyike sem hoz lázba . ( Zárójelben jegyzem meg , hogy jó motorok de túra-enduro-ra akarok majd váltani idővel ezért nem volt csere alap egyik se . ) De legalább most elértem azt , hogy olyan a motorom amilyennek mindig is szerettem volna hogy legyen . Egy szó mint száz , érdeklődő van de vevő egyenlőre nincs .
Valami érdeklődő a motorra? Látom már normalizáltad az árát a gépnek.
7.-én megyek fel Bükk-be és a Mátrába , Lillafüred és Mátraháza a cél de lehet kékes is ha már ott járok . Ha valakinek van kedve beszélgetni egy üdítő mellett vagy gurulni egyet az jelezze bátran . Idén sikerült már most túllépnem a 15.000 Km-t és még mennyi hátra van az idényből .. . A gép is a toppon van . Tegnap megzavartam kicsit , 160 alatt nem mentem sehol de elég jól sikerült a felső tartomány is 270 . És így villant 186 km-nél a sárga jelzés szóval elértem végre a fogyasztás optimalizálást is végre . Amit meghagytam végül a gépen az a kormánystabi + fokozatkijelző + verseny karok + fém fékcső és fém kuplungcső + FuelCommander . . PowerCommander + K&N szűrők kuka . Nem ment tőle jobban csak többet evett . ( be volt állítva ) Efektíve rosszabb volt vele a hatásfok + hatótáv . ( Közúton egy bizonyos LE és sebesség felett már nem hasznosítható a még több erő az útminősége , por , eső , sár etc etc miatt . ) Pálya beállítások az más tészta . Ott ofc kell a LE meg kb ott ha nem fogyaszt a géped akkor nem is húztad neki ... , de nem is erről beszélek . A hatótáv most kb 300 km kb normál üzem módban . Ami elég szép egy VTR-R- től :) úgy hogy még megy is .
Nagysokára kész lett a motorom.Kicsit furcsa volt vele menni 6 hét kihagyás után.Eléggé elhúzódott,de legalább elfogadható lett az ára márkaszervízhez képest.
Ja értem. 44mm a leömlő külső átmérője.
Bocsi! A dobok utani osszekoto cso kulso vagy belso atmeroje kene! Neztem dobokat osszekotovel,de most rsv-n vannak es azert kerdezem hogy valyon jo lenne-e sp2 re! Szupermotos vagyok,csak nevet valtoztattam!
Pontosíthatnád ezt a témát hogy mit is kéne lemérni...
Sziasztok! Valaki tudna nekem mondani vagy merni VTR sp2-nel egy atmero nagysagot,ahova az osszekoto cso csatlakozik? Koszi elore is!
Személyesen nem ismerem a tagot, de menj el, nézd meg, azt meglátod hogy jó e a gép.
Előtte meg az enyém volt....
ok köszönöm, és egyébként tudunk róla még valamit?
Sajnos már nem vették a fáradságot Hondáék hogy lelakkozzák a matricákat... Hogy miket nézzél? Csak a szokásos dolgokat, váz, fék, futómű, csörgés-zörgés, stb.
Ez keselyu kolléga motorja.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-1-5756469
és ő lenne! http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-1-5756469
sziasztok! Segítsetek please! vholnap megnéznék egy sp1 et. tudja valaki h gyári matrica lakkozva van rajta idomokon? mit nézzek rajta tulaj szerint s.mentes... lennének tanácsok stb h mit nézzek rajta megköszönném!
én is akartam ijent egészen addíg amíg munkatársaméra ráültem
akkor 3 másodperc alatt eldöntöttem hogy ijen nem kell nekem utcára
nagyon alacsonyan van a kormány és kicsit messze is van úgyhogy aki alacsony az inkább keressen újabb sportmotort mert azokat inkább a kisebb embereknek csinálták
amúgy nagyon jó gépek voltak ezek csak elég sokat már összetörtek vagy széthajtottak
pályára csak ijent vennék vagy talán vtr-t
Szerintem több spiritusz van benne mint a 929-esben, és a hangja is szebb, az injektoros gépeknek már nincs olyan szép hangjuk mint a jó öreg karbisoknak. A futómű geometriája meg a motor robosztussága hasonló az SP-hez, nem az az agyhullámokkal forduló motor. Én szerettem, fasza gép volt, bármikor elfogadnék még most is egy jó RR-t. De ha egy ilyen öreg gépet akarsz venni, számolj rá még egy kis dellát futómű felújításra meg hasonlókra, mert ilyesmivel számolni lehet, 20 év az 20 év.
Érdekelne a véleményed.

Hogy tettszett, mennyire voltál megelégedve vele? És mi a véleményed a típusról (konkrétan erre az első generációs 900rr-re gondolok)?
Óóóó, Dönci! Látom még az az első gumi van rajta amit én tettem rá... pedig az sem most volt. Kissé mintha leharcoltnak tűnne szegény.
Szia.

Ez nem a te néhai CBR-ed?
link
Naja, lassan lesz csak kész a kicsike. Most van egy kis lóvém, gyorsan rendeltem Bajáról egy ÜZA szivattyút, egy ülést, fékpedált és fékkart, meg lehet lesz nekik egy ekeidom is.
Az a 400 km is elég gyász, június közepére már egy erős 3000 km meg szokott lenni.
Pfff basszus akkor neked se valami rózsás a helyzeted.Én idén kb 400km-t motoroztam. De akkor te se ülsz motorra egy darabig.
Köszi a gyors választ akkor legalább meg van a kiindulás pont mert ezek szerint jól el volt tekergetve...
Szerintem minden középen van, az előfeszítés és a csillapítás is.