Haverral mi is voltunk gépsárkányt nézni.
Igaz nem Honda Vtr t
AZ egyik sráctól csak azért nem vette meg a mocit mert bunkó volt meg flegma.Pedig a motor egybe volt. Két három szót beszéltek mondta üljünk az autóba Ő nem tárgyal a sráccal.
Másik helyen meglett a moci 950ezerre tartották Leo sportdobbal a mocit 2005ös évjárat. Annyiért nem akarták odaadni amennyit havert kínált. Eljöttünk majd csörgött a telefon menjünk vissza ha ott van a kp és nem átutalás odaadja annyiban amennyit a srác mondott olyan bő 100ezer ft t sikerült lealkudni.
még az is jobb ha csak évente 1000km-t mennek vele
most lenne benne 20000km azzal is eléggé megkímélt lenne
épen délelőtt néztem egy ugyan olyan RR-t győrbe a redbaronba, castrol fényezéssel egész jól nézett ki bár látni rajta hogy nem most gurult le a gyártósorrol de nem is 2 milla az ára
Szerintem beteg dolog egy motort 20 évig kómában tartani. Tudom, hogy csak egy gép, de akkor is ezek arra lettek gyártva, hogy menjenek, használják őket. Úgy is meg lehet őrizni az utókornak.
szerintem is többet ártott neki az hogy nem ment
gumi tömítések biztos kiszáradttak, meg a tank is berozsdásodott
akinek már volt ilyen motorja és nagyon szerette meg meg tudja javíttani annak talán megéri megvenni
Szerintem ha külföldön is hirdetné, már rég eladta volna, nyugaton szerintem simán lenne rá fizetőképes kereslet. Ha lenne fölös 2 millám, már megvettem volna én is.
Szerintem abban már több minden leülepedett mint az olaj...
Biztos kéne rá egy teljes szervíz meg átvizsgálás,gumicsere ilyesmi h talpra tudjon rendesen állni.
Így gondoltad ugye? Azt nem tudom mért mondják hogy jobb T elágazó nélkül... de tény hogy jobb a fémfékcső, határozottabb a nyomáspontja. ja és van olyan hosszú csavar hogy rá tudj fűzni kettőt
télen fémfékcsövekre akarom cserélni a gyárit. azt hallottam még anno másik fórumban, hogy jobb ha kihagyom a T elágat belőle, és egyből a munkahengertől 2 csövet hozok egyenesen a fékekhez. valóban jobb ez a megoldás? és van olyan hosszú a mostani csavar a munkahengernél hogy 2 ropi gyűrűt is rá tudjak fűzni?
Igen,sikerult !A vegeredmenyre en is kivancsi leszek,remelem nem basszak el a fenyezest es a matricazast! Nem titok,1.2-be allapodtunk meg,szerintem ez jo ar! Csak kezdenek mar el es hozhatnam mar haza!
Hello csizi! Na felig mar megvan az sp2 ! Igaz hogy csuszasserult,de nem veszes! 2005-os,fekete-piros!Egy helybeli sractol lett,szoval nem is kellett messze menni! Mar csak varom hogy elkeszuljon es utanna lessz teljesen kifizetve! A paromnak vettunk egy yfz-450 qvadot,most azon a kis meregzsakon elvezkedem! O meg fel rajta ezert tobbnyire en hasznalom ! Ha kesz lessz az sp es elhoztam arrol is rakok majd fel kepeket! Udv!
Igaz nem Honda Vtr t
AZ egyik sráctól csak azért nem vette meg a mocit mert bunkó volt meg flegma.Pedig a motor egybe volt. Két három szót beszéltek mondta üljünk az autóba Ő nem tárgyal a sráccal.
Másik helyen meglett a moci 950ezerre tartották Leo sportdobbal a mocit 2005ös évjárat. Annyiért nem akarták odaadni amennyit havert kínált. Eljöttünk majd csörgött a telefon menjünk vissza ha ott van a kp és nem átutalás odaadja annyiban amennyit a srác mondott olyan bő 100ezer ft t sikerült lealkudni.
most lenne benne 20000km azzal is eléggé megkímélt lenne
épen délelőtt néztem egy ugyan olyan RR-t győrbe a redbaronba, castrol fényezéssel egész jól nézett ki bár látni rajta hogy nem most gurult le a gyártósorrol de nem is 2 milla az ára
gumi tömítések biztos kiszáradttak, meg a tank is berozsdásodott
akinek már volt ilyen motorja és nagyon szerette meg meg tudja javíttani annak talán megéri megvenni
Biztos kéne rá egy teljes szervíz meg átvizsgálás,gumicsere ilyesmi h talpra tudjon rendesen állni.
azthittem már megvette valaki mert már régóta nem láttam
Én biztos hogy beraknám a nappaliba.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_f
reblade_eredeti_0-km__-6001459
Esetleg ha érdekel tudok neked egy ténylegesen jó állapotú sp1-es vtr-t szürke színben. Ha érdekel írj rám.