lehet,hogy mégsem lesz a motor vásárlásból semmi egyelőre,a 99-es nem eladó perpill a 98-as meg nagyon gatyán van,sok pénz lenne rendbehozni.Majd meglátjuk,hogy alakul a dolog.
Buktak már vele,de váz nem sérült,csak csúszott a motor,látszik is hogy melyik elem lett fújva.
Vázon mindenhol gyári hegesztés,sérülés nem látható nem húz semerre lehet szépen döntögetni.
Papírjai rendben vannak,mindkettő ideiglenesen van kivonva a forgalomból.
Mindkettőn fel kell újítani az első telókat,+összes fékbetét csere+az egyiken a lánc is meg van nyúlva. Motorikusan jó állapotban vannak.
Az egyik most is nálam van fesszabályzó,akksi csere és generátor felújításon.
Semmit nem írtam alá,egy elismervényt kaptam ami arról szól hogy elvették a forgalmim,ennyi,azt mondták hogy majd az itteni rendőrség veszi át az ügyet és azok bírálják el.
Most lenne cserés,amit elmondtam nekik is,a kopásjelző most látszik ki.De nem agyonégetett,szálas gumiról van szó.Ezért elvenni a forgalmit kicsit durva szerintem.
hogy jártam tegnap.
Elmentem 2 napra a mecsekbe egy kis túrára.Pécsről felmentem Orfűre ahol megállított 2 motoros rendőr.Azt hittem nem lesz semmi max elbeszélgetés,erre feljelentettek meg elvették a forgalmim.Arra hívatkoztak hogy kopott a gumi,nincs elsősegélyfelszerelés,meg nem szabvány kipufogók vannak a motoron.Azt hinné az ember hogy ők is motorosok,de rá kellett jönnöm hogy rohadt gecik akik csak arra mennek hogy belekössenek amibe csak tudnak.Az egyik elkezdte nézegetni a plexit mert szerintem még arra is meg akart büntetni.ROHADT FÉRGEK
amiket itt felsoroltál hogy miket kellene szerelni a motoron az 100-150e ft
ha olyant veszel miben kevés km van viszont újabb és drágább akkor árban ugyan ott vagy mintha régebbit vennél sok km-el
nem kell cserélni vezérlést
az a helyzet,hogy 2lehetőség van egyelőre,mindkettőre költeni kell és munka is van vele,cserébe viszonylag jó áron vannak. az egyik egy 98-as a másik 99-es. Ha egyik sem jön össze akkor várok és gyüjtögetek,nem sürgős:)
Kolléga jól mondja, olvass vissza és mindenre választ kapsz. Lusták vagyunk leírni újból... Én csak azt tanácsolom, ha van rá keret akkor próbálj inkább 2001 utánit venni, nagyobb tank, új műszerfal, új fesz.szabályzó, orvosolt láncfeszítő probléma, stb...
Úgy tűnik hogy hamarosan gazdája leszek egy 99"-es FireStorm-nak,lenne pár kérdésem.
Főként,hogy mikre kell odafigyelni rá,illetve hol tudom letölteni a manualt hozzá?
Kezdésként,olaj(ok),olajszűrő,légszűrő,gyertya,vezér
műlánc szett cserével, szelephézag állítással és karbi szinkronnal kezdem.
Illetve hamarosan esedékessé válik a fékbetétek cseréje is.
Olajból használta-e már valaki az Eneos City max 10w-40-et,illetve a repsol 20w-50 V-Twin 4T-t?
Sziasztok vettem egy nitro x fuel comandert valaki eltudná küldeni az álítási lehetőségeket vagy elmagyarázni megköszönném mert nem kaptam hozzá semmit!
Üdv.