Hihetetlen ez az időjárás . Engem nem zavar ha hideg van mert be lehet öltözni de mostanában mindig van valami csapadék is ... . De ettől függetlenül , ha jól tippelem még 9 hét és kezdünk .
Megmondom őszintén nem nagyon izgatom magam ezeken a dolgokon . A gépem több mint jó kondiban van , 35%-os teljesítmény csökkentés mellett is jön fel kerékre úgy hogy közbe dübörögve maga mögött össze gyűri az aszfaltot . Az ára meg csak 5.12 L benzin 100 Km-en . Full-full extra . Ha valaki motort akar venni majd meg talál és ha utána számol rá jön hogy ennyiért nem pénz mert csak drágábban tudná ős is összerakni ezt a végeredményt amit én most felajánlottam . Van mellette másik gépem is de 2 hét múlva ettől függetlenül a VTR megy majd első teló olaj cserére mert csak ennyi hiányzik a szezon kezdéshez . Bár több mint valószínű , hogy ezt az évet a túra jegyében fogom végig motorozni egy XT 660 X nyergében azért az RC51 is kiemelt szerepet fog kapni a nyár folyamán . Amúgy meg az eladási lehetőségek száma kb végtelen . Csak az egyén leleményességétől függ minden . Szóval fiúk ne stresszeljetek , mindjárt itt a jó idő , mondjuk én ma is motoroztam a 3 fokban :D .
Azért messze van az a rekordtól, Csontiék egy időben ezres nagyságrendű nézettséget produkáltak naponta... Na de csak ha a mi szintünket nézzük, nekem már volt hogy naponta ennél többet kattintottak a hirdetésemre, de ez igazából nem számít semmit. A kattintások száma csak egy dolog, majd ha legalább eljönnek megnézni vagy megvenni, az lesz az igazi eredmény. Tapasztalataim szerint mindig van 1-2-3 fillérbaszó fikázós buzi, aki csak az idődet rabolja, eljön, fitymálva végignézi a portékát, hülye kérdésekkel idegesít, és beajánl egy nevetséges árat. Az ilyeneknek meg szoktam köszönni a részvételt, és felajánlani egy másik technika megvételét. Persze az már nagy szám ha valaki egyáltalán eljön, mert sokan azt csinálják hogy bejelentkeznek hogy "Húúúú, holnap, vagy ekkor és akkor jövök!". Na az ilyen az esetek 80%-ban LÓFASZ, már megtanultam hogy nem szabad senkire sem várni, mert úgysem jönnek el, csak kábítanak. A büdös parasztja még egy SMS-t sem tud dobni hogy "kapd be a faszomat, nem megyek!" Inkább elmegyek motorozni, legfeljebb nyélgázzal hazajövök -bár ilyenre még nem volt példa, mindig megéreztem hogy komyoltalan lesz a figura.
Továbbra is csak azt tudom mondani hogy nagyon szép az SP amit hirdetsz, de 1.4M-ért a nem fogod tudni eladni, erre a tökömet merném rátenni. Egyszerűen nincs rá fizetőképes kereslet, illetve maga a motor piaci értéke is lejjebb van. Mint mondottam már, tavaly 1.37M-ért vettem meg Gabesztól az SP2-t, full (!) Yoshi rendszerrel + a gyári rendszer, versenyplekó + a gyári, Castrol Superbike matricakészlet a videokazettával (kibaszott ritkaság), bontatlan Nissin fékbetét garnitúra előre + egy pár kört futott első gumi + szervízkönyv, jah és 22xxx km volt a gépben (azért ez nem szar extralista).
Az extrák értékét sohasem tudod kivenni a motorból, mert azt kevesen értékelik, illetve ahogy megvettél rá valamit és felszerelted, mindjárt csak a felét éri ha pénzzé akarod tenni, mert "használt". Van egy VFR-es srác, hasonló cipőben mint Te, tavaly 1.25M-ért hirdetett egy fogaskerekes 800-as VFR-t, mert nagyon szép és nagyon megkímélt és csili-vili, de egyszerűen nem ér annyit a motor, hát azóta is hirdeti, igaz már 1.05M-ért, de így sem fogja tudni eladni. Én mondtam neki hogy nem fog sikerülni, de nem hitte el. De akitől vetted a gépet, ő is jó 2 évig hirdette a motrot mire megvetted tőle, mert kissé magas volt az ár, aztán csak nagy nehezen ment lefelé. Gabeszom is több mint 1 évig hirdette az SP-t, 1.69M-ről indult az ár... Jó, végülis lehet várni hogy egyszercsak jön egy lóvés SP fanatikus és leperkálja a lóvét, de arra nagyon kicsi az esély, vagy nagyon sokat kell rá várni. Hát nekem ez a véleményem.
Hát igen csak erre döntöttem , amúgy meg lehet marhára megbánom ha elmegy a háztól . Mindenki azt mondja , hogy ne add el Bandi mert ez való neked , ez a motor tükrözi a te személyiséged , ha jössz már kilóméterekről tudjuk ! Szeretem én a mai napig a masinát , meg is van becsülve . Látszik is rajta . Lehet elmezavarban küszködök , hogy el akarom adni . Minden esetre szerintem nézettségi rekordot állíthattam fel mert több mint 200-an nézték meg eddig és 3. napja van kint úgy , hogy nincs kiemelve semmilyen téren a többi közül .
simán csak légteleníted... DOT4 vagy annál jobb, de figyelj a ki ne fogyjon felülről! Viszont akkor volt a munkahengerben kis levegő s jobb hogy most derült mi mint menet közben....
Szia!
Igaz bár későn írok, de én úgy szoktam csinálni, hogy a kuplungmunkahengert szorosan körbeszigetelőzöm, így nem tud kijönni a munkahenger és nem lesz levegős, eddig sosem volt vele baj.Ha mégis levegős lesz akkor érdemes úgy kezdeni a légtelenítést, hogy az alsó munkahengert nyomogatod vissza, ügyelve arra, hogy a fékfolyadék ne csapjon ki a tartályból.
Szia!
Úgy csináltam ahogy mondtad, a hidraulika pálcát sem vettem ki, amikor levettem a műanyag deknit kicsikét kijjebb csúszott visszatoltam.
Mindent megcsináltam, visszaraktam és hoppá, kuplungom nincs.
Mintha eltűnt volna, behúzom a kart olyan könnyen hogy csak a rugó löki vissza.
Lehet hogy levegős lett a rendszer azért csinál így?
Ha igen milyen típusú olajat tegyek bele?
Nem kell levenned!
Lejön azzal a kis deknivel együtt, csak a pálcára vigyázz, ne hogy elgörbítsd, és közben nem illik kuplung kart húzgálni mert kilövi a munkahengert!
Újabb segítséget kérnék tőletek.
Szeretném kicserélni az első lánckereket, de az első lánckerék műanyag idomára úgy látom rácsatlakozik egy cső.
Ettől függetlenül le tudom szedni hogy kicseréljem a lánckereket?
Erről lenne szó: http://kepkezelo.com/images/6g...
Sziasztok!
Újévi akcióinkban a legújabb DID láncok, láncszettek, Brembo fékbetétek, K&N légszűrők, és még sok egyéb termék szinte tavalyi áron!
Pl. VTR 1000 DID 530ZVMX legújabb legerősebb lánc + 2 lánckerék 46.600Ft.
Érdeklődni: http://www.motoralkatresz.eu
Szia, próbáld meg felhívni a www.redmotors.hu srácot (Pécs mellett van Szalántán), pár hónapja hirdetett egy F-et kompletten bontásra, most már nem találom a hirdetését, de hátha tud segíteni.
üdv!. tudom , sp1 fórum ,de hátha van valakinek ! keresek honda vtr 1000 f-hez : komplett elsőlábtartókat, idomokat, kuplungkart, ülést, tükröket, esetleg fejidomtartókonzolt, tankot, váznyúlványt. nagyjából ennyi. ha valakinek van ezek közül valamije eladó esetleg minden, akkor kérem jelezze a 0620/992-4528-ra, vagy a barackfa@citromail.hu címre. köszi buék.
Továbbra is csak azt tudom mondani hogy nagyon szép az SP amit hirdetsz, de 1.4M-ért a nem fogod tudni eladni, erre a tökömet merném rátenni. Egyszerűen nincs rá fizetőképes kereslet, illetve maga a motor piaci értéke is lejjebb van. Mint mondottam már, tavaly 1.37M-ért vettem meg Gabesztól az SP2-t, full (!) Yoshi rendszerrel + a gyári rendszer, versenyplekó + a gyári, Castrol Superbike matricakészlet a videokazettával (kibaszott ritkaság), bontatlan Nissin fékbetét garnitúra előre + egy pár kört futott első gumi + szervízkönyv, jah és 22xxx km volt a gépben (azért ez nem szar extralista).
Az extrák értékét sohasem tudod kivenni a motorból, mert azt kevesen értékelik, illetve ahogy megvettél rá valamit és felszerelted, mindjárt csak a felét éri ha pénzzé akarod tenni, mert "használt". Van egy VFR-es srác, hasonló cipőben mint Te, tavaly 1.25M-ért hirdetett egy fogaskerekes 800-as VFR-t, mert nagyon szép és nagyon megkímélt és csili-vili, de egyszerűen nem ér annyit a motor, hát azóta is hirdeti, igaz már 1.05M-ért, de így sem fogja tudni eladni. Én mondtam neki hogy nem fog sikerülni, de nem hitte el. De akitől vetted a gépet, ő is jó 2 évig hirdette a motrot mire megvetted tőle, mert kissé magas volt az ár, aztán csak nagy nehezen ment lefelé. Gabeszom is több mint 1 évig hirdette az SP-t, 1.69M-ről indult az ár... Jó, végülis lehet várni hogy egyszercsak jön egy lóvés SP fanatikus és leperkálja a lóvét, de arra nagyon kicsi az esély, vagy nagyon sokat kell rá várni. Hát nekem ez a véleményem.
Kár lenne...
Igaz bár későn írok, de én úgy szoktam csinálni, hogy a kuplungmunkahengert szorosan körbeszigetelőzöm, így nem tud kijönni a munkahenger és nem lesz levegős, eddig sosem volt vele baj.Ha mégis levegős lesz akkor érdemes úgy kezdeni a légtelenítést, hogy az alsó munkahengert nyomogatod vissza, ügyelve arra, hogy a fékfolyadék ne csapjon ki a tartályból.
Előre a 16os helyett 15ös lánckereket raktam, hátul 42es van.
Egy így jó áttételezés nem?
Úgy csináltam ahogy mondtad, a hidraulika pálcát sem vettem ki, amikor levettem a műanyag deknit kicsikét kijjebb csúszott visszatoltam.
Mindent megcsináltam, visszaraktam és hoppá, kuplungom nincs.
Mintha eltűnt volna, behúzom a kart olyan könnyen hogy csak a rugó löki vissza.
Lehet hogy levegős lett a rendszer azért csinál így?
Ha igen milyen típusú olajat tegyek bele?
Lejön azzal a kis deknivel együtt, csak a pálcára vigyázz, ne hogy elgörbítsd, és közben nem illik kuplung kart húzgálni mert kilövi a munkahengert!
sok sikert!
Szeretném kicserélni az első lánckereket, de az első lánckerék műanyag idomára úgy látom rácsatlakozik egy cső.
Ettől függetlenül le tudom szedni hogy kicseréljem a lánckereket?
Erről lenne szó:
http://kepkezelo.com/images/6g...
Újévi akcióinkban a legújabb DID láncok, láncszettek, Brembo fékbetétek, K&N légszűrők, és még sok egyéb termék szinte tavalyi áron!
Pl. VTR 1000 DID 530ZVMX legújabb legerősebb lánc + 2 lánckerék 46.600Ft.
Érdeklődni: http://www.motoralkatresz.eu
Vevő lennék rá!
Már írtam a fotógalériádhoz,de nem reagáltál.
Utánvétellel?
Légyszí a grozinger@gmail.com-ra írd meg+egy telószámot is küldhetnél!