VTR F fékkar jó az SP-mre? mert egy haveromnak van otthon a polcon egy, és nekem adná olcsóbban mint a bolti ára, de nem tudtam megállapítani hogy az kompatibilis e
Igen,a legtöbb amit tehetsz az SP-ért. Hidegben, közúton 76-77 fok,pályán 82-84,városban és melegben max 88. Azt viszont tudnod kell,hogy a ventillátorok forgásirányát meg kell változtatnod-a gyári szart nem ér-mert a levegőt oldalról szívja előre.Ez még viccnek is rossz.Ha rendelsz a Durbahn-shopból,bőven jó az üvegszálas is, sztem a karbon fölösleges és drágább. Egyébként megbízhatóak és korrektek.
Igen szép darab a Jani motorja, innen is gratula hozzá.
Én csak igen ritkán jutok ki pályára, így ilyen mértékű pályaalkalmassági felkészítés szóba sem jön, csak óvintézkedésként tenni szeretnék valamit a motor megfőzése ellen.
Köszi a tippet, ez ígéretesnek tűnik. És nálad hozza azt az ígért 88 fok körüli hőmérsékletet pályázás közben?
Annyit nem pályázok én, hogy full pályagépet csináljak az SP-ből, de szétkúrni sem akarom a motort, szóval egy ilyen cucc megérné, ha tényleg jól működik.
.Na,itt a tuti.-durbahn.de Keresd a radiátor air-scoop linket. Egyébként csak csemegézgessél ezen az oldalon,nekem ugy kb. egyharmada benne van az SP-ben és múködik--akár a ringen, akár a Mátrában.
Igen nekem egyik ismerősömnek van ilyenje és tavaszon bekerül az enyémbe is . Ő Bubocsek néven van itt fórumon de az egyszerűség kedvéért innentől Janinak hívom . Szóval Jani az ő rc 51-vel pályázik és az említett probléma miatt lett neki is beszerelve . Verseny közben is 80 fokon ketyeg neki a gépe . Ha most itt valaki felkapta volna a fejét a 80 fokon az ne kezdje el szapulni hogy az kevés hanem szerelje be a sajátjába a rendszert és tekerje annyira a szabályzót amennyire akarja .
Igen, ez a városi araszolásból eredő túlmelegedést bizonyára megoldja, a tél folyamán valószínűleg be is kerül az a kapcsoló. Utoljára november végén motoroztam, de még abban a kurva hidegben is felment a víz 100 fok fölé.
De valójában nem erre gondoltam. Nyár végén voltam az SP-vel pályán is, és hát ott bizony menthetetlenül szétmelegedett. A Hringen kb. 5 kört bírt ki, azután ki kellett jönnöm hűlni. Ez ellen a fix ventilátor szinte biztos hogy nem elég. Arra lennék kíváncsi, hogy van-e itt valakinek módosított hűtőköre, a HRC kithez hasonló előre rakott hűtő, ilyesmi. Egyáltalán látott-e már valaki ilyet közelebbről?
Mint pl. ez: Tygusa
Egyszerű a megoldás: kell egy plusz kapcsoló, amivel manuálisan tudod kapcsolni a ventit. Sajna nyári melegben, városi araszolgatáskor olyan 60km/h-ig hatástalan a menetszél, rá kell segíteni. Én már rá szoktam nyomni ahogy elérem a lakott terület táblát, és akkor nem tud annyira felmelegedni a víz. Mert ugye magától csak 103-nál kapcsolna be. Aztán amíg átmegy az ember Pesten, addig szinte folyamatosan 100 fok körül mocorog a víz a rendszerben, így ha folyamatosan megy a venti, 96foknál feljebb nem szokott kúszni.
Sziasztok!
Szöget ütöttek a fejembe Hanso linkjei. Bár tavaly éppen csak belekóstoltam az SP2 használatába, de a melegedés problematikája többször is felütötte a fejét.
Azt kérdezném, hogy valakinek van-e a gépén módosított hűtése, nálatok meddig megy fel a vízhőfok, kell-e ezen parázni?
Nem szeretném megfőzni a motort, ezért valamit kezdeni szeretnék a problémával. A HRC kit megvásárlásához sajnos nincs kedvem.
De azért valljuk be, kétes dicsőség egy CBR1000RR nyergében tuning VFR meg slick gumi ide vagy oda.
Remélem, jövőre lehet majd motorozni (vállalható áron) a Hringen. Nekem közel van és azért ez egy komoly pálya. Van mit tanulnom.
az segítene pályán
Én csak igen ritkán jutok ki pályára, így ilyen mértékű pályaalkalmassági felkészítés szóba sem jön, csak óvintézkedésként tenni szeretnék valamit a motor megfőzése ellen.
Annyit nem pályázok én, hogy full pályagépet csináljak az SP-ből, de szétkúrni sem akarom a motort, szóval egy ilyen cucc megérné, ha tényleg jól működik.
De valójában nem erre gondoltam. Nyár végén voltam az SP-vel pályán is, és hát ott bizony menthetetlenül szétmelegedett. A Hringen kb. 5 kört bírt ki, azután ki kellett jönnöm hűlni. Ez ellen a fix ventilátor szinte biztos hogy nem elég. Arra lennék kíváncsi, hogy van-e itt valakinek módosított hűtőköre, a HRC kithez hasonló előre rakott hűtő, ilyesmi. Egyáltalán látott-e már valaki ilyet közelebbről?
Mint pl. ez: Tygusa
Egyszerű a megoldás: kell egy plusz kapcsoló, amivel manuálisan tudod kapcsolni a ventit. Sajna nyári melegben, városi araszolgatáskor olyan 60km/h-ig hatástalan a menetszél, rá kell segíteni. Én már rá szoktam nyomni ahogy elérem a lakott terület táblát, és akkor nem tud annyira felmelegedni a víz. Mert ugye magától csak 103-nál kapcsolna be. Aztán amíg átmegy az ember Pesten, addig szinte folyamatosan 100 fok körül mocorog a víz a rendszerben, így ha folyamatosan megy a venti, 96foknál feljebb nem szokott kúszni.
Szöget ütöttek a fejembe Hanso linkjei. Bár tavaly éppen csak belekóstoltam az SP2 használatába, de a melegedés problematikája többször is felütötte a fejét.
Azt kérdezném, hogy valakinek van-e a gépén módosított hűtése, nálatok meddig megy fel a vízhőfok, kell-e ezen parázni?
Nem szeretném megfőzni a motort, ezért valamit kezdeni szeretnék a problémával. A HRC kit megvásárlásához sajnos nincs kedvem.