Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellemes Unnepeket Mindenkinek!
A rettenthetetleeeeeen !
Kicsit lefogott az építkezés, jövőre biztos összefutunk majd, mert hajtani kell az RC-ket nehogy bepókhálósoggyanak.
Na, akkó' jóvan'! Mi a dörgés felétek, idén nem találkoztunk a Hegyen!
Köszönöm!
De azért valljuk be, kétes dicsőség egy CBR1000RR nyergében tuning VFR meg slick gumi ide vagy oda.

Remélem, jövőre lehet majd motorozni (vállalható áron) a Hringen. Nekem közel van és azért ez egy komoly pálya. Van mit tanulnom.
Az utolsó Hringes napon már nagyon jól mentél. A lelkét is kiforgattam a Viffernek,de nem bírtam mögötted maradni.Nem baj,majd vövőre.
Szia! Beazonosítottuk egymást.
Köszi, ez eléggé meggyőzően hangzik. Azt hiszem a cucc felkerült a bevásárlólistámra.
Nem kompatibilis.
VTR F fékkar jó az SP-mre? mert egy haveromnak van otthon a polcon egy, és nekem adná olcsóbban mint a bolti ára, de nem tudtam megállapítani hogy az kompatibilis e
Ezt a motort láttam Hringen idén, és a gazdájával is beszélgettünk.
Adjisten! Ha jól sejtem akkor Te az a kolléga vagy akinek olyan fekete SP-je van mint ami nekem volt, no meg ez a Viffer?
valami plusz légterelő idomot nem árulnak?
az segítene pályán
Ja,egyébként én nem használok pályán ventit,mert csak súly és lefogja a légáramot.
Igen,a legtöbb amit tehetsz az SP-ért. Hidegben, közúton 76-77 fok,pályán 82-84,városban és melegben max 88. Azt viszont tudnod kell,hogy a ventillátorok forgásirányát meg kell változtatnod-a gyári szart nem ér-mert a levegőt oldalról szívja előre.Ez még viccnek is rossz.Ha rendelsz a Durbahn-shopból,bőven jó az üvegszálas is, sztem a karbon fölösleges és drágább. Egyébként megbízhatóak és korrektek.
Igen szép darab a Jani motorja, innen is gratula hozzá.
Én csak igen ritkán jutok ki pályára, így ilyen mértékű pályaalkalmassági felkészítés szóba sem jön, csak óvintézkedésként tenni szeretnék valamit a motor megfőzése ellen.
Köszi a tippet, ez ígéretesnek tűnik. És nálad hozza azt az ígért 88 fok körüli hőmérsékletet pályázás közben?
Annyit nem pályázok én, hogy full pályagépet csináljak az SP-ből, de szétkúrni sem akarom a motort, szóval egy ilyen cucc megérné, ha tényleg jól működik.
.Na,itt a tuti.-durbahn.de Keresd a radiátor air-scoop linket. Egyébként csak csemegézgessél ezen az oldalon,nekem ugy kb. egyharmada benne van az SP-ben és múködik--akár a ringen, akár a Mátrában.
Végül a linket csak lefejtettem link
Igen nekem egyik ismerősömnek van ilyenje és tavaszon bekerül az enyémbe is . Ő Bubocsek néven van itt fórumon de az egyszerűség kedvéért innentől Janinak hívom . Szóval Jani az ő rc 51-vel pályázik és az említett probléma miatt lett neki is beszerelve . Verseny közben is 80 fokon ketyeg neki a gépe . Ha most itt valaki felkapta volna a fejét a 80 fokon az ne kezdje el szapulni hogy az kevés hanem szerelje be a sajátjába a rendszert és tekerje annyira a szabályzót amennyire akarja .
megjött a karbon matrica, gondoltam teszek fel 1-2 képet :)
Igen, ez a városi araszolásból eredő túlmelegedést bizonyára megoldja, a tél folyamán valószínűleg be is kerül az a kapcsoló. Utoljára november végén motoroztam, de még abban a kurva hidegben is felment a víz 100 fok fölé.
De valójában nem erre gondoltam. Nyár végén voltam az SP-vel pályán is, és hát ott bizony menthetetlenül szétmelegedett. A Hringen kb. 5 kört bírt ki, azután ki kellett jönnöm hűlni. Ez ellen a fix ventilátor szinte biztos hogy nem elég. Arra lennék kíváncsi, hogy van-e itt valakinek módosított hűtőköre, a HRC kithez hasonló előre rakott hűtő, ilyesmi. Egyáltalán látott-e már valaki ilyet közelebbről?
Mint pl. ez: Tygusa
Hali!

Egyszerű a megoldás: kell egy plusz kapcsoló, amivel manuálisan tudod kapcsolni a ventit. Sajna nyári melegben, városi araszolgatáskor olyan 60km/h-ig hatástalan a menetszél, rá kell segíteni. Én már rá szoktam nyomni ahogy elérem a lakott terület táblát, és akkor nem tud annyira felmelegedni a víz. Mert ugye magától csak 103-nál kapcsolna be. Aztán amíg átmegy az ember Pesten, addig szinte folyamatosan 100 fok körül mocorog a víz a rendszerben, így ha folyamatosan megy a venti, 96foknál feljebb nem szokott kúszni.
nekem a digit óra jobban tetszik, dehát kinek mi :)
Sziasztok!
Szöget ütöttek a fejembe Hanso linkjei. Bár tavaly éppen csak belekóstoltam az SP2 használatába, de a melegedés problematikája többször is felütötte a fejét.
Azt kérdezném, hogy valakinek van-e a gépén módosított hűtése, nálatok meddig megy fel a vízhőfok, kell-e ezen parázni?
Nem szeretném megfőzni a motort, ezért valamit kezdeni szeretnék a problémával. A HRC kit megvásárlásához sajnos nincs kedvem.