Ok ha érdekel szólj, addig el van a garázsban.
Van egy garnitúra 180/55, 120/70-es continental road attack (tavalyi gyártású) gumim is ha valakit érdekel. Szintén ezen a motoron volt 3e km-t, az elsőn nem is mérhető szinte a kopás a hátsó is nagyon kímélve (4,5mm), túrázásra volt használva a gép. Úgy volt, hogy egy ismerős átveszi, de lehet eladja a gépét ő is... Irányára 25e.
Hát nem hiszem, hogy megérné csak az első lánckereket eladnom, mert valószínűleg csak postai úton tudnánk megoldani (én pécsen vagyok). Azt hittem komplett szettet cserélsz, úgy meg tudnánk egyezni szerintem, mert én max. a láncot tudnám használni ha lesz másik motorom (de most valami nagyrobogón gondolkodom ahhoz meg nem igazán kell...). A pinkmotorsnál 4120+6900+27200 az ára egyébként egy ilyen szettnek, ha kompletten megvennéd odaadom a lánc áráért+posta, úgy nem érdekel?
Itt megcsináltam úgy hogy ne keljen a felső idomhoz hozzányúlni, max annyira hogy hozzáfogatni az alsó idomot, Tehát csak nagyobbítani szeretnék a hasidomon.
Szia, ha érdekel nekem van egy új láncszettem vtr1000f-hez, októberben eladtam a motort és ez megmaradt. Pont az az áttétel amit te is szeretnél: 15-41-es JT lánckerék páros (ez elöl 1 foggal kisebb, mint a gyári áttétel, hátul gyári) és DID 50VM (530VM) X-gyűrűs lánc. http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Gábor nem egyszerű amit szeretnél mert a gyári fejidomon is módosítani kellene! Sajnos nem tudom megcsinálni sem a módosítást, sem a fényezést! A módosításhoz nincs időm a fényezéshez meg helyem!
Itt áll a VFR-em amit tavaszra puccba kell vágni.Még ennek a fényezésével is gondban vagyok, hogy hol csináljam!
Üdv
Köszi a választ!
Az előző gazdája változtatta meg az áttételeket! Neki így jobban tetszett a motor! Ő hosszabb túrákra használta amikor motorozott vele, és szerintem így kényelmesebb volt neki. Én nem változtattam rajta, mert nekem is jó volt így. Megmondom őszintén azért nem is tudtam, hogy melyik lánckerék volt cserélve, mert én nem nyúltam hozzájuk amíg nálam volt a moci. Az olajban kb. 3.000 km van.
Én meg azt kérdezném hogy az olajban mennyi kilométer van, a hátsó lánckerék sem a gyári a mocin 45ös van fent.
Eléggé sokat változtattatok az áttételezésén, miért csináltátok mi volt a baj a gyárival?
Szia HG79!
Bocsi, hogy ide írok! Annyi kérdésem lenne a motorral kapcsolatban, hogy mikor volt utoljára szelephézag állítva a mocin? Előre is köszi a választ!
Üdv.: Robi!
Ha jobb idő lesz és elvállalnád akkor leugranék majd vele hogy megbeszéljük a részleteket.
Esetleg gyári vagy kisebb első lánckereked nincs hozzá, hátul 45ös van oda nagyobbat nem szeretnék feltenni.
Basi, foglalkozol még idomok gyártásával?
Hasidomot szeretném hosszabbra kinyújtani.
Lefényképeztem neked a gépet ahogy most kinéz és amilyenre szeretném, megoldható lenne a kivitelezés és a fényezés is?
Előre mindenképp egyel kisebbet rakj mint a gyári!
Amúgy üdv Gábor! Ha valami gondod van vele keress bátran! közel 8 évig hajtottam ilyet! De ezt te is tudod!
Sziasztok!
Szeretnék a VTR1000F motoromon lánckereket és láncot cserélni.
Kérdésem hogy ti milyen áttételezést tennétek rá, az előző tulaja nagyobb lánckereket rakott előre.
Gyári helyett ami 16os elől 17van, hátul pedig 38 fogas lánckerék, szerintetek az gond lenne ha előre a gyári helyett 15öst raknék hátra meg maradna a rendes méret?
Azt meg is vettem annyiért, címem:
Hancsák Gábor
8056 Bakonycsernye Kossuth Lajos utca 19.