Nikkoval kapcsolatban igazad van!A beszerelése előtt volt egy nyomaték gödör 5-7 ezres fordulat között amit a tesztek során megszoktak említeni negatívumként az sp-nél.Na ez a kütyü ezt eltünteti és szép egyenes lesz a nyomatékod egészen a tiltásig.Az ára pedig elég baráti.
NitroX Fuel Commander 5 %-tól 5%-on ként 100 % ig variálható a megtakarítás beállításai . Na ezt de szépen leírtam . A PC meg oda tudja nyomni pluszba a benzint a paripának ha azt akarod , nem csak takarékos üzemet tudsz vele elérni . A Nitro X ilyet nem tud , így elvileg is meg gyakorlatilag is a nagyobb erőt/ teljesítményt a PC-vel lehet kihozni a gépből . A Nikko meg a tiltásokat veszi ki illetve kettes és hármas fokozatban oda nyomja az erőt még amit a környezetvédelem miatt vettek el . Ha az értesüléseim helyesek .
Nem egy csiribiri spéci hiperszuper versenyolaj, de utcai körülményekre jó. A gyárilag előírt viszkozitást és teljesítményszintet kíválóan tudja, sőt, még túl is teljesíti.
Hali!Nekem Nikko van benne.Jó kis szerkezet.Csizivel kellene egy összehasonlító teszt(neki power c. van az SP-be)Tavasszal jó lenne összehozni! Csizi te milyen olajat tettél az SP-be?
Cső , nem szedtem szét és nem is fogom valószínűleg mert nekem nincs meg a mérő szerkezet elvinni meg bajos lenne , meg megmondom őszintén egy 10e ft-s szerkezetnél olcsóbban jobbat nem lehet otthon gyártani , szvsz . Viszont az amerikaiak már ugye évekkel előttünk kipróbálták és a legjobb hivatalos RC-51 fórumokon is ezt ajánlják meg a Nikko elektronika párost , a power commanderrel szemben . Magyarázatnak annyit írtak hogy ezzel a 2 eszközzel ugyan azt érjük el mint a PC-vel csak harmad annyi áron , annyi a különbség hogy amíg a PC egy műszerből megoldja addig itt 2 elektronika csinálja a dolgát .
Megértem hogy ha valaki dobálja a szart erre a kis műszerre mert ugye egy név jut eszünkbe ha a PC-t emlegetik ( ago ) , mert hát miért is ismerné el annak a terméknek a teljesítményét aminek nem ő a terjesztője és ráadásul kb 90.000 Ft-val olcsóbb az ő termékénél ... .
Összehasonlításnak meg egy minimális story : legutoljára múlt hónap 20.-án voltunk motorozni fent a Mátrában-Bükkben , az SV 1000-ből már majdnem kifogyott a nafta mire nekem besárgult a kijelzőm hogy jelezze a tankolás szükségességét . Mindketten ugyan abban a tempóban motoroztunk ahogy megszoktuk és ez nem kímélő üzemet jelent . Az SV-1000 pedig alapjában véve bőven az SP alatt fogyasztott . Ez pedig engem bőven meggyőzött . Akár csak a többi őrült amcsit is aki ebbe a kis piros kütyübe helyezte a bizalmát .
A gépemre vissza térve , az utolsó pillanatig folyik rajta a fejlesztés , elvileg a következő héten már meg kellene érkeznie verseny arany gáz és kuplung karoknak . Már alig várom . És akkor már csak a Nikko elektronikát kell megrendelnem bele . Remélem még kipróbálhatom a végeredményt a következő szezonban is de azt se bánom ha addigra értékesíteni tudom .
nekem mióta fent van az SP a használtautón egy azaz egy ember sem jelentkezett (illetve egy tuning Jettára akarták cserélni..lol )pedig ha jól láttam az enyém a legolcsóbb. Kéne (kellett volna) a pénz lakástörlesztésre, de ebből már nem lesz semmi.
Viszont így van egy tuti gépem, ami 20 év múlva veteránkorú és akkor már nagyon sokat kell érjen
Balázs , evolúció nem csak az egyedfejlődésben volt de a motorosok életében is . Mondjuk ez sem igaz mindenkire . Van aki egy életre megelégszik egy 250-s akármivel van akinek a drag gép is mindennapossá válik , különbözőek vagyunk . És itt szeretnék még kitérni arra , hogy nem feltétlenül jó motoros az aki alatt nagy CC van , sokszor láttam azt hogy ment a nagy szöveg , osztották az észt aztán a következő gurulásnál én két személlyel körbe motoroztam . Itt azon van a hangsúly hogy ha megtehetem akkor miért ne tehetném kényelmessé a dolgot 2 személynél . Az se izgat ha még egy ideig meg lesz a motor mivel nagyon jó állapotban van . Szeretem is , megint mondom hogy jó választás volt számomra az SP 1 , mivel sok szép emlék fűz hozzá . És itt jön a DE , nem a motorral kötöttem házasságot , és nem a motort fogom esténként az ágyba vinni . A motorom az eszköz a barátnőm pedig a társam az életben hogy jól érezzem magam . Lejeb is írtam nem kívánom összehasonlítani a 2 motort mert teljesen különbözőek és nem is tenném meg úgy hogy a VTR fórumán vagyunk .
Hát ez már Hanso magánügye, ő tudja. A pina nagy úr, de nincs az az asszony aki miatt eladnám a jó szuperbájkomat. Vagy vegyen magának egy kényelmes motort amin pöffeszkedhet, vagy megelégszik az SP hátsó "ülés"-ével! Sőt. Vegyen csak magának motort, mert motorozni egyedül jó, utassal nem lehet normálisan veretni neki. Az tuti hogy nem követem el azt a hibát még egyszer hogy eladom a patika SP2-met, esetleg ha már a küszöböt kell rágni akkor megy piacra. Ha meg vénségemre valami kényelemre vágyom, teszek a gépre egy régimódi superbike koormányt, azt kész is a kényelmes sporttúra gépem.
Csizi:Ez valóban így van ahogy leírtad! Csak Én azt nem értem,ha valaki megvesz egy motort akkor miért ajnározza ,hogy ez a legjobb választása,meg hogy mindig ilyet szeretett volna,és mit ad isten vége a szezonnak és már nem jó a motor.Sőt ez sem jó meg az sem jó.Pedig már az említett két motor közt is szembetűnő különbségek vannak.Az egyik sportmotor,a másik túrasport,az egyik hosszabb,a másik rövidebb(kényelem szempontjából).V2 vagy sor4 és még egy csomó dolog van.Egy viszont tény :AZ SP NEM TÖMEGMOTOR!
bárhova rendezhetnénk, akár egy motorostalálkozón belülre is, nyáron minden hétvégén van valahol középmagyarországba, és szerintem ott nem kevés néző lenne, ha egy helyen leparkolni 6-8 VTR SP Mi amikor 4en találkozunk tószegen újszászon vagy épp tápiószelén, kattognak a fotógépek, de majd egyeztetni kell a köv. idényben
Hát igen nem egyszerű itt semmi de mindezektől függetlenül nagyon remélem hogy a következő idényben , össze tudnánk szervezni Lillafüreden egy fórum találkozót és miután jól tele ettük magunkat gurulnánk is egyet . A fasza gépeinkkel leröfögnénk mindenkit .
Én kívánom hogy minél előbb sikerüljön eladni, de az SP2 az egy rétegmotort, nehéz eladni. Mert ugye mindenkinek csillió lóerős Szétesikszer kell mert az ócsóé' van. Egy SP-t csakis egy műkedvelő fog megvenni, aki érti a lényegét ennek a gépnek. Mert valóban igaz az hogy könnyebb-modernebb-erősebb-fiatalabb motort lehet már ennyiért vagy kevesebbért is kapni. Nem vitás hogy szuper állapotú a géped, de akitől vetted is vagy 2 évig hirdette, szépen lassan mérsékelve az árat, és csak úgy kelt el. VTR-R kolléga is vagy 1-1.5 évig hirdette a jó SP-t mire elhoztam tőle, ezidő alatt elég sokat esett a gép ára. Jövőre csak a vagyonszerzési illeték lesz 60ezer Ft az SP-re, plusz eredetiség vizsgálat + új okmányok + biztosítás, és máris 100e fölött lesz a tarifa. Asszem ez az akció le fogja nyomni az árakat. Nem belevau, de én ennyiért vettem az SP2-t full Yoshi rendszerrel (!) + gyári rendszer + sportplekó + gyári plekó + superbike matricakészlet videókazettával + egy garnitúra új Nissin betét + egy használt elsőgumi + üléspúp, szerszámkészlet, 22k km futásteljesítménnyel.
Szia Hanso,
Az ár érték aránya valóban nagyon jó.
Ha a szívemre halgatok akkor SP2-t vettem volna de pont ahogy írtad - a két személyes utazásra nem alkalmas vagy csak korlátozottan. Ezért vettem F-et, inkább való utassal való motorozásra.
Ami az eladást illeti az bármelyik tipusnál nagyon nehéz - még akkor is ha patent a vas.
Estetleg kicsivel a piaci ár alatt hamarabb talál gazdára.
Nem lesz itt nagy gond szerintem ezzel az eladással . Ez egy remek motor abból is egy jó állapotban lévő gép . Azon nem csodálkozok ha egy snassz lefelé épített motor fent van a neten jó ideje , de az enyém szépen fel van szerelve . Műszakilag éppen olyan jó mint konstrukcióra , megbízható és erős gép amit szerintem könnyen lehet kezelni . Ár / érték arányban nincs párja .
Szia mito,
Tegnap gurultam egy jót és mióta megvan, most először tréfált meg a piros lámpánál. Szerintem erre nem nagyon lehet készülni de ettől még nagyon imádom
Most a futóművel babrálok, hogy hogyan a legjobb...
2 személyre nem is igazán jó a VTR, de akkor kár volt megvenni hogy pár hónapig használd. Készülj fel rá hogy sokáig fogod hirdetni, (akitől vetted is vagy 2 évig hirdette), 1.35M-ért ez a gép eladhatatlan. Jövőre még rosszabb lesz a helyzet, drasztikusan nőni fog az átírás költsége, és az embereknek még kevesebb pénzük lesz.
Segítségre lenne szükségem,hogy milyen bőrápolóval (krém,spray)kenjem,fujjam be a bőrruhát télre.
A válaszokat előre is köszönöm.