Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem egészen,majdnem 5 éve van meg.Én még egyáltalán nem cseréltem.
5éve nem cseréltél?:S
Apropó kuplung.Én meg azt vettem észre hogy egyre csak növekszik a holtjáték,de maga a kuplung hibátlanul kiemel,a kar meg teljesen ki van állítva.Én arra gyanakszom hogy olajat kellene cserélni,főleg így 5 év után...
Bocsi, éjszaka fáradt voltam már.Én is a kuplungra gyanakszom, majd ma megnézem mit mutat, csak letudom a kötelező családlátogatást...

Jövő héten lesz olajcsere, 6500 km lehet kb a mostaniban ami benne van, Castrol 10 W 40.
ha jó idő lesz akkor a mostanira elmegyek.
Én is mindjárt a kuplungra gondoltam.
Mikor cseréltél olajat és milyet raktál bele?
Elég szar ez a leírás a problémáról, mert értelmetlenül fogalmazol. De ha az van amire gondolok, akkor nagy eséllyel csúszik a kuplungod.
amég friss leírom mert még mindig a sokk hatása alatt vagyok...
Ma elmentem motorozni, este 8kor indultam elég hideg volt, mondhatni nagyon hideg volt esett az eső, olykor havas eső de hát ha menni kell menni kell.

És furcsálltam a gépbe hogy mikor húzom a gázt olyan f*szul gyorsul 3-6ezer között..valahogy így: 3ezres fordulat, meghúztam a gázt, a motor felpörgött olyan 5-6ig, de nem gyorsult semmit, majd mint akinek eszébe jutott hogy bazeg most kéne kilőni, akkor megindult... először azt hittem csak a vizes aszfalton elforog a kerék, lementem kb 50 km-t, leállítottam, sajnos az esőn állt kb 2-3 órát mert nem volt fedett hely Aztán elindultam haza, szintén ebbe a cudar hideg szemerkélős esős időben, előtte szépen bemelegítettem. . . és ez az egész huzavona mire hazaértem azt az 50 km-t, addig terjedt hogy a végén már alig akart gyorsulni a motor.. húztam a gázt és mintha üresbe járna, gurultam tovább 60nal de sehova nem gyorsult, amikor elérte a 8-9ezres fordulatot akkor magához tért és elindult, de akkor sem úgy mint kéne.. Mi a vér lehet vele?
Holnap mindenképpen szétszedem, meg lemosom, de azt se tudom hirtelen mit nézzek meg.. beázott volna valahol az elektronika? de hát akkor ki sem pörgött volna...
Hajnal fél 3kor szeretek ilyen problémák tudatában lefeküdni aludni
már találtam képeket, tényleg nagyon sokan voltak a rossz idő ellenére link
youtube-on is vannak videók, keresd meg
én is dógoztam délután
úgy terveztem hogy meló előtt odanézek motorral de inkább busszal mentem ami ott megy el az eto park előtt
kicsit esett az eső, néhány motorost láttam a városba szerte-szétt
eto parkba 3 motor volt
azthittem addígra mindenki elment haza de munkatársam mondtta hogy látta a felvonulást a városba és nagyon sokan voltak
ennek ellenére még nem találtam sehol képeket
jövőhét végén 14-15.-én ugyan itt motorkiálíttás
Nem voltam, egyrészt dolgoztam, másrészt elég pocsék volt az idő.... voltak páran?
voltál tegnap győrbe a nyulas motorozáson?
Az index belever a karterbe Motoros Húsvétot mindenkinek
A gumi füstöt kívánja . motorikus gondja nincs az tuti

szétszedtük atomjaira és ami kopott vagy nem tetszett azt cseréltük
elektronikára gyanakszunk
Képeidből ítélve lehet kicsit sok volt a gumifüst, és megmakacsolta magát a gép .......csak vicc..nem tudom ilyen esettel még nem találkoztam. de majd a szakik mindjárt megnondják.
sziasztok .
nekem egy VTR-1000f em van 97 évjáratú már amikor megvásároltam nem tünt fel csak késöbb hogy 7500 fordulaton leszabályoz minden egyes sebességi fokozatban de üresben nem szabályoz . állítolag valami elektronikai szabályzás van benne . esetleg valaki találkozott már ilyennel és ha igen akkor mi a megoldás?
Densa IK27C11 nevű gyertyát ajánlottak még hozzá, nem tudom h ez milyen árban van,vagy miféle, de hátha segítség
jah, én 18ezerrel vettem a motort most 35e van benne, gondolom csere érettek már. ebayon Angliából 2 db szállítással együtt 5400ft... gondolom kishazánba ennél jobb ár úgysem lesz.
Én még semmilyent nem vettem bele, mert még csak huszon párezer km van a gépben. De vedd fel a kapcsolatot az eladóval, biztos tud szerezni, csak ugye nem rakhatja ki hirdetésbe az összes NGK gyertyát.
az FR9BI-11-re 8ezert hoz ki mindenütt neten a kereső darabjára, ennél a vaterásnál nincsen ilyen, van valamilyen helyettesítője? vagy te milyent vettél bele?
Hali!

Innen le tudod tölteni a szervízkönyvet, és minden kérdésedre választ kapsz!

http://www.rc51.info/index.php...

Amúgy nem kell sűrűbben állítani semmit, sőt! Szelephézagot 24 ezrenként kellene, de mint minden fogaskerekes Hondánál, kb. 60-70e km-nél kell majd először lapkázni. Gyertyát SP1-nél 12ezrenként írja, SP2-nél 51ezrenként. Mind a két típus gyárilag iridium elektródás gyertyával jött ki (csak más fajta gyertyákkal), igazából nem tudom mitől kellene sűrűbben cserélni az SP1-ben... Az tuti hogy tök felesleges, a háromszorosát is minden gond nélkül elviszi. NGK gyertyát vateráról tudsz jóárasítva rendelni, "rebelsiridium" nevű díler akitől én is szoktam vásárolni. Olajat szigorúan 6000km-enként, a manual is ezt írja.
Ja, és nem érzékenyebb mint bármelyik sornégyes, - sőt...Viszont a gumit és a láncot eszi, persze ez erősen függ attól, hogyan használod.
szelepek 24000km,gyertya 12(iridium elektródás 48),olaj inkább 6 még közúton is - vagy legalább évente