Nekem épp ez volt a fura az sp-n.Havermomnak van és szoktam vele menni,de az enyémhez képest ég és föld a két motor.Az sp-nél nem éreztem semmi nyomatékot(f-hez képest)viszont fent nagyon megindul,ehhez képest én az enyém 7000 fölé nem is forgatom .
V2 között is óriási külömbségek vannak.
Pedig a számok és a nyomatékgörbék nem hazudnak, mert ugye ha lemérünk valamit, az egy egzakt dolog. Ha a mérések alapján megállípthatjuk hogy x-y, akkor x-y. Az hogy mentem a Józsi motorjával és azt erősebbnek éreztem... az csak egy szubjektív állapotjelző. A pilóták képessége egy másik tényező. Ha ugyanaz a pilóta megy x és y motorral, és az x az könnyebb és erősebb mint az y, akkor valszeg azzal jobb köridő futására lesz képes.
Hát-hát, Te linkeltél be egy vidit amin RR vs SP látható, ennyit a hasonlítgatásról...
Amúgy szerintem egy újabb S4 motort sokkal könnyebb vezetni mint egy SP-t, sőt már egy korabeli 929-es is játszi könnyedséggel kezelhető az SP-hez képest. Kicsit más világ az SP, más az egész motor geometriája, nem agyhullámokkal kanyarodik, és ugye az erőforrás is szokást igényel. A 929-es egy finom műszer, nem rángat, nem zakatol, és úgy lehet ide-oda dobálni mint egy biciklit. Ortodox S4 tulajok nem is tudják kezelni normálisan a mi gépünket... Az viszont biztos, hogy az SP a világ legjobb motorja (nekem). Na jó, esetleg egy RC30 vagy RC45 tudna elcsábítani.
Van ott nyomaték bőven még több is ami kell , de én is mindig ezen mosolygok mert a számokat versenyeztetik az itt fórumozók nagy része . Pedig nem az számít , aki ezt teszi és ilyenekkel dobálózik mint ilyen adat vagy olyan adat az lófaszt ült motoron . Két motor / motoros de főleg motoros közt csak az fog elől lenni aki tovább húzza a gázt és kisebb féktávot tud venni . Ennyi . Amúgy meg szerintem még az is vicces hogy mindig egy 2000-2002-es fejlesztésű motort akarnak ellenfélül állítani mondjuk egy K9-es Gsx-r ellen vagy a legutóbb emlegetett ZX-10r ellen . Utóbbin akkor érezném magam biztonságban ha le lenne súlyozva az eleje mint egy traktornak mert kemény mint az apja fasza és gázadásra is még 200 felett is úgy jön kerékre mint ha a világ legtermészetesebb dolga lenne . Azt mondom le a kalappal azok előtt akik ténylegesen motoroznak a mai gépekkel és rajtuk is maradnak . Félre értés ne essen ettől még az RC-51 se nem lett rosszabb vagy könnyebben motorozható motor , A mi szintünkön a pilóták képessége fog határozni . Ahogy azt a videón láthattuk . A szubjektív konzekvenciám továbbra is az mint VTR-R-nek az egyik képaláírása hogy az SP1 a világ legjobb motorja ( nekem ) .
Találtam pár jó és értelmes oldalt a motorunk átépítéséről / optimalizálásáról / tuningolásáról .
Íme : első link , második link
Érdekességnek még itt vannak ezek is : Katt ide
, 2. katt . Jó olvasgatást .
mire kell nagyon figyelni vásárláskor?
V2 között is óriási külömbségek vannak.
S4 meg a többieké!
Hát-hát, Te linkeltél be egy vidit amin RR vs SP látható, ennyit a hasonlítgatásról...
Amúgy szerintem egy újabb S4 motort sokkal könnyebb vezetni mint egy SP-t, sőt már egy korabeli 929-es is játszi könnyedséggel kezelhető az SP-hez képest. Kicsit más világ az SP, más az egész motor geometriája, nem agyhullámokkal kanyarodik, és ugye az erőforrás is szokást igényel. A 929-es egy finom műszer, nem rángat, nem zakatol, és úgy lehet ide-oda dobálni mint egy biciklit. Ortodox S4 tulajok nem is tudják kezelni normálisan a mi gépünket... Az viszont biztos, hogy az SP a világ legjobb motorja (nekem). Na jó, esetleg egy RC30 vagy RC45 tudna elcsábítani.
bundy81@freemail.hu
Íme : első link , második link
Érdekességnek még itt vannak ezek is : Katt ide
, 2. katt . Jó olvasgatást .