Dehogy is ! Levettem a hirdetést mellesleg . Még is csak úgy döntöttem , hogy meghagyom a gépállatot és ahelyett hogy eladnám még tovább fejlesztem a maxba . Megvettem pénteken a DynoJet Power Commanderem . Egyenesen Milánóból hozták a most tartott kiállítás / börzéről . Egy pályamotoron volt amivel versenyeztek de rendesen . Kíváncsi vagyok milyen mapokat fogok rajta találni . Ugrik még bele a 2 nyitott sportszűrő aztán tavasszal megy a padra hogy behangolják . Kíváncsi vagyok a végeredményre . Mondjuk még egy kormány gátló hiányban vagyok , azt még mindenféle képen be akarom szerelni .
Naon cépek, bár a színválasztást érdekesnek tartom. Olyan Subaru Imprezás, mint amikor az ezüst autón arany felnik vannak.
Lehet, hogy ha nekem is ilyen felhajlós van, akkor nem tört volna el nyáron az Euroringen. Mondjuk az én LSL karom is kikönnyített végű, így csak a vége tört le, és tovább tudtam menni vele. Annál nagyobb csapás volt az állítható lábtartó, mert az sajna salátává gyűrődött. Remélem hamarosan pótolni tudom őket.
Ha már az enyém akkor legyen szép meg jó az utolsó pillanatig és tovább is . De viccet félre téve tényleg megbecsült helye van az életemben mivel álom motor volt ez nekem . Jövő héten kedden jön egy kormánygátló még hozzá . Aztán azt mondom , hogy kész van . Ha megmarad még a következő szezonban is , akkor is még sok közös élmény vár mi ránk és cseppet se fogom bánni hogy nem kelt el . Ahogy elnézem a piacot ennyi pénzért amennyit kérek érte hasonlóan jó felszereltségű motort nem is igazán látok amire válthatnék . Na mind1 , majd lesz valahogy .
Sziasztok, úgy hozta a sors, hogy eladtam a VTR1000F-emet.... Ha valakit érdekel megmaradt egy JT 15-41-es áttételű (ez elöl 1-el kisebb a gyárinál) lánckerék páros és egy DID 50VM (530VM) 108 szemes x-gyűrűs lánc (130 Le-ig). Természetesen új, bontatlan, én is a motorhoz kaptam, de semmi szükség nem volt rá. A pinkmotorsnál 38220 ft ez a szett, én 30-at gondoltam érte.
A tank alatt a levegőszűrőházból jön egy csatlakozó abba megy 2 kábel , azt kellett " megcsapolni " . Biztos amúgy , hogy valami egyszerű dologból állhat a szerkezet mert a nagyszerű dolgok egyszerűek .
Én elhiszem neked hogy fogyasztás csökkenést eredményez (mivel gépre letöltöttem a power commander file-jait és megnyitottam a programjával és lehet látni, hogy a power commander is elvesz alsó fordulatokon az üzemanyagból), teljesítmény növelés meg nem érdekel.
De elárulok neked valamit!, ugye IAT sensor- közé kell tenni ami ugyan csak egy ellenállás, ami a hőmérsékletet adja meg a motor kompjuterének, nos azt úgy állítod, hogy variálod az ellenállást, amit Te gyakorlatilag a mikrokapcsolókkal
érsz el a (nitro x-el). Egy ilyen ellenállás állító szerkezet (pl. potméter)durván 100ft, ba kerül! és teljesen ugyanazt a hatást éri el. Ezért lenne jó tudni hogy mi az a 30% (hány ohm van beállítva)
Ez egy az egybe ugyan az mint a dízel autókba a "tuning box" amiért elkérnek több tízezert! Amikor egy fix ellenállás KB (50 forint)van csak benn, egy szép dobozban :), na meg megfelelő kábel csatlakozókkal!
Lehet kapni a mi gépünkhöz is átlátszó kuplung deknit? olyat mint a ducati-n szokott lenni, meg TL-hez is lehet szerezni. mert azokat igen szexuálisnak tartom. és elkezdenék spórolni rá
Nézegettem HONDA VTR 1000 SP2-őt és nem tudom hogy a 38 ezer kilóméter az sok e egy ilyen gépezetben. Megéri e megvenni vagy ez már nagyon sok kilóméter?
én a vasárnapi esőbe tekertem le 250 km-t, és istenkirály volt a hideget és vizet leszámítva sajnos mostmár időm nem lesz menni vele, ugyhogy nekem is téli álomra hajtotta a fejét
Lehet, hogy ha nekem is ilyen felhajlós van, akkor nem tört volna el nyáron az Euroringen. Mondjuk az én LSL karom is kikönnyített végű, így csak a vége tört le, és tovább tudtam menni vele. Annál nagyobb csapás volt az állítható lábtartó, mert az sajna salátává gyűrődött. Remélem hamarosan pótolni tudom őket.
De elárulok neked valamit!, ugye IAT sensor- közé kell tenni ami ugyan csak egy ellenállás, ami a hőmérsékletet adja meg a motor kompjuterének, nos azt úgy állítod, hogy variálod az ellenállást, amit Te gyakorlatilag a mikrokapcsolókkal
érsz el a (nitro x-el). Egy ilyen ellenállás állító szerkezet (pl. potméter)durván 100ft, ba kerül! és teljesen ugyanazt a hatást éri el. Ezért lenne jó tudni hogy mi az a 30% (hány ohm van beállítva)
Ez egy az egybe ugyan az mint a dízel autókba a "tuning box" amiért elkérnek több tízezert! Amikor egy fix ellenállás KB (50 forint)van csak benn, egy szép dobozban :), na meg megfelelő kábel csatlakozókkal!
bundy81@freemail.hu
Nézegettem HONDA VTR 1000 SP2-őt és nem tudom hogy a 38 ezer kilóméter az sok e egy ilyen gépezetben. Megéri e megvenni vagy ez már nagyon sok kilóméter?
Nem akad valakinek egy ilyen csomagrögzítője véletlenül(a hátsó idomon van)?
Az enyém sajnos elmaradt.