Szerbusztok!
Konkrétan csizi-re vadászok
Ha jól informáltak akkor lehetséges , hogy neked illetve apudnak van egy eladó 929-ese
Ha ez így van légyszi adj nekem egy skype-email-msn-elérhetöséget , hogy tudjak veled beszélni erről!
Telefont azért nem montam mert pillanatnyilag külföldön vagyok , és nem vagyok milliomos
Nagyon köszi
Basi 2, nagyon nagy király vagy! Ezt nem is tudtam hogy vezérműlánc van a VTR-ben... 2003-as évjáratú, 25 ezer mérföld van benne. A hangot menet közben is csinálja, nem csak álló helyzetben, és ami a furcsa benne hogy nem mindig.
Csak üzemmeleg hő felé kezdi el, 65-től felfelé.
Utánanézetek mégegyszer a vezérműLÁNC-nak, és majd meglátjuk mi lesz. Ha addig is van valami más ötleted/ötletetek, írjatok bátran, és nagyon szépen köszönöm a segítséget....
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekel van egy eladó 2:1-be rendszerem. Gyári leömlő lett átalakítva.A dob nem a legszebb de kompatibilis rá másik is.Ha valakit érdekel szóljon 35000 az ára.
Először is miért utálna ki bárki is innen?
Másodszor nincs vezérműszíj és feszítő görgő a VTR 1000 F-ben! Van viszont vezérműlánc és hozzá feszítő ív és feszítő "patron".
Milyen évjáratú a VTR? Mennyi km azaz mérföld van benne?
Mert az első évjáratoknál '97-'98-'99-'00 a feszítő patron szokta megadni magát! Ha laza a vezérműlánc az csúnya hangot tud adni 3000 -es fordulat alatt! De lehet a kuplungnak is hangja. (ezt csak üresben hallod) Ehhez hallani kellene a zajt!
Sziasztok VTR-esek!
Remélem nem fogtok kiutálni engem erről az oldalról, mivel nekem nem SP1-em van, hanem FireStormom, de lenne egy probléma, amiben talán TI tudtok nekem segíteni...
A helyzet röviden annyi, hogy a motor 3000-es fordulat alatt csörög, kb. úgy mint a szárazkuplung, és nem tudom hogy mi okozza ezt a hangot. Mindezt ráadásul az egyik olajcsere óta csinálja, előtte semmi ilyen nem fordult elő.
A probléma előtt Castrol 10w40-et használtam félszintetikusat, és gondoltam megajándékozom a blokkot egy jobb, szintetikus olajjal a Motul 7100 személyében.
Na ezután kezdődött a probléma.., azaz a csörgés,
miután a motor elérte a 80 fokot.
Visszavittem a szervízbe, ahol mondták, hogy ez lehet a szelepeknek a hangja, vagy valami a blokkba kerülhetett, vagy a hengereket kell csak szinkronizálni, de az ellenőrzés után ugyanott voltam ahol elkezdtem.
Azt javasolták, hogy tegyek bele újra félszintetikus olajat, hátha utána jobb lesz. Így tettem, következett a Motul 5100.
Láss csodát, a csörgés megszűnt.
Viszont a napokban újra elkezdte hallatni magát a kicsike, így már tényleg nem tudom mitévő legyek.
Olvastam más fórumokon, hogy ez a hang a vezérműszíj-feszítő görgő kiáltása lehet, de a szervízben az olaj cseréjekor azt is átnézettem és mindent rendben találtak. Gondoltam még a gyertya hibájára is, mivel néha alapjáraton üzemmeleg hőn leáll, de badarság lenne a kettőt hibát egy lapon említeni, nem?!
Várom az esetleges válaszotokat, tanácsotokat. Bocs a hosszú levélért. Üdv.
airbrush lesz a sárvédőre meg a farokidomra, meg pár dolgot karbonfóliáztam, fékkart cseréltem, idomokat kimostam kivül belül, szokásos apróságok.... kb 2 hét és kész lesz a fényező aztán akkor össze lesz pakolva a paripa, remélem addig lesznek 10 fokok, és lehet zúzni egy kört vele, hadd csodálja meg a falu
Jók az információid, fater 929-ese eladó. A cafe_racer@citromail.hu emailen elérsz, skype/msn nincs.
HIRDETÉS
http://youtu.be/dbXCK1BT_VU