jó ez most egy ojan dolog hogy ha megveszem akármelyiket biztos hogy jó lessz 125 után
valószínű hogy néhány évig nem néznék rá más motorra, de mivan ha megunom és másikat akarok?
most megveszem drágán, netán még veszek rá ojan kiegészítőket amit nem tudnék átrakni másik motorra aztán 2 év mulva eladnám ár alatt akkor elég sokat bukok rajta
én nem 2-3 évre akarok venni motort
ojant akarok ami jó állapotba van és kevés a km
tehát nem a legolcsóbbat
nem tudok dönteni
Várjá, kevered a szezont a fazonnal. Volt nekem egy fekete SP-m, 2007-es évjáratú, amit elsőkézből vettem, 3600km-rel. Azt sajna el kellett adjam, mert úgy jött hogy kell a lóvé. De ugye motorozni csak kell, így megvettem Joki VFR-jét. Így volt motor is meg zsé is. Igaz a 800-as nem volt nálam még egy évet sem, nem igazán jött be a fílingje, és idén visszatértem a jól bevált SP technikához, mert ez az ami nekem való.
6.-ba 100-nál 3500-at, akkor az gyári áttétel. Amúgy már próbáltam én is VFR-t.....nem cserélném el a VTR-t:) De ezt te döntsd el melyik jön be jobban.
Én sor 4-ről ültem a V2-re! Nagyon élveztem az első 4 évben aztán ez az érzés alábbhagyott! Volt olyan év hogy szinte rá sem ültem! Egész évben 800 Km-t mentem. De tavalyi évben is úgy mentem 3500 -at hogy abból kétszer mentem nyaralni Szlovéniába ami 2500 volt! Hazajöttem júliusban és leraktam majd augusztus végén kitoltam a garázsból felültünk rá és irány a tengerpart. Azt nem szerettem benne hogy pakolni elég nehéz rá és kicsi a 16 literes tank!Nem kifejezetten hosszú utakra való. Viszont szerpentinen nagyon jó! Mintha arra gyártották volna!
ugyérted hogy a feszítőnek darabja 200 ezer? még jó hogy lehet kapni
mennyi km-enként irja elő a szervízkönyv a cserét?
most már nem ülnél vissza a vtr-re?
Ha véletlenül régi azaz 2001 előttit veszel akkor a vezérműlánc feszítőt nézesd meg hogy a régi van benne vagy már cserélték! 200 ezer körül van darabja az újabbnak! Az enyémen előjött ez a hiba kétszer! Egyszer kb 35000-nél és egyszer 60000-nél! Először az első hengerfejben kellett szelepeket cserélni másodszor pedig a hátsóban csak kipufogó szelepeket! Mivel az első alkalommal csak az első feszítő patront cseréltem.
Az enyém 99-es volt.
Egyébként a nyolc év alatt mentem vele kb 30000 km-t! Ebből volt egy pár külföldi túra!
Nagyon szerettem, de kaptam egy jó ajánlatot és eladtam. Azért meg nem sirattam. Volt benne DynoJet kit és K&N szűrő illetve egy komplett Akrapovic rendszer (amit külön eladtam róla) .Így evett 5,5-6,5 között ,túratempóban! Ha húztam neki vagy pályanapon 9-10 liter!Ahogy visszatettem a gyári rendszert 6 alá nem ment a fogyasztás.
Nem akartam VFR-t venni utána ,de egy jó vétel kínálkozott és nem hagytam ki! Nem is bántam meg! Nekem jobban tetszik a VFR.
Viszont a VTR a VFR-hez képest egy bicigli! Sokkal könnyebb! A VFR viszont kényelmesebb elöl és hátul is!
én egy ojant próbáltam ami 97-es évjárat és 51000km volt benne
nemtudom mijen áttétel volt rajta 6.-ba 100-nál 3500-at pörgött
2000-es fordulattól már nem rángatott de igazán 2500-tól húzott egyenletesen
teljesítménybe jobban teccett mint a vfr
aszthiszem még alszokrá néhányat mire eldöntöm melyik legyen
amikor először volt neked az sp2 utánna mért váltottad le vfr 800-ra?
Igen, az első évjáratokban voltak gondok vele, még talán egy régi MR tesztben is olvastam róla. Szerencsére az internet által gyorsan terjednek az információk, itt van pár külföldi oldal ahol a felhasználók felvetették már ezt a problémát:
Igen, az iridium elektródás gyertya jobb mint a hagyományos, de a VTR-F-be alapból platina elektródás kell, mivel a 2db fél literes köcsögökhöz amiket karbik itatnak, tuti gyújtás szükségeltetik. Ezért is írják elő már gyárilag a prémium kategóriás gyertyát. De a platinánál az iridium még jobb, magasabb az olvadáspontja, nagyobb a keménysége, és jobb az elektromos vezetőképessége is.
Voltak gondok a láncfeszítővel?Ez nekem új.
De gondolom nem túl gyakori.Az enyémben 38ezer van de én nem vettem észre semmit.
Tavasszal elviszem a motorszigetbe,kap egy nagyszervizet.
Tényleg azt hallottam hogy az irridiumos gyertya jobb mint az átlagos.Szerinted?
Hát akkor nem tudom hogy a VTR hogy fog tetszeni, mivel 2 hengerrel kevesebb, ezáltal még kiegyensúlyozatlanabb a járása. A rángatós buli ott egy ezressel feljebb van, 3500 alá nem érdemes engedni a fordulatot.
Km-óra hajtás: a VFR-nél a kislánckerék hajtotta a szenzort (a régebbieknél meg az elsőkerék hajtotta meg spirállal), a VTR-nél meg a testkábel mellett van a szenzor, de nem tudom hogy miről veszi a jelet, ezzel a kérdéssel még nem foglalkoztam.
VTR-F-ből csak karbis volt. A Varaderoba is VTR-F blokkot tettek Hondáék, de oda már fabrikáltak egy PGM-FI befecsit.
A 2001 utániakban már van immo, új a műszerfal, nagyobb a tank 3 literrel, módosítottak a kormánycsutkán, meg pár apróság.
rr nem kell talán még a 1995 előttiek
V motor kellene mindenképp
nem szoktam száguldozni, nekem eléglenne ha 150-et menne több nem kell, az fölött már utak is kellenek a kerék alá
vfr-en az nem teccett hogy 2500 alatt igen rángat, viszont azon jobb volt a szélvédelem, elég magas vagyok ugyhogy nehezen találtam ojan motorokat amin elférek
vtr-en is ugy van megoldva a km/h hajtás mint a vifferen?
vtr-ből csak karbisat csináltak?
2001 utánniakbe már van immobiliser? és azon már nem lóg lefelé a kormány?
Csoki ha rám hallgatsz akkor lecsapsz az ajánlatra mert Csizi faterjának a 929-ese ahogy nézem költségmentes . Ott van rajta az " E " betűs Akra is , max dobsz rá egy fekete Puig plexit előre ami bubis aztán baszod neki egy keréken mert 150 ló az azért még is csak ott van benne .
Hát 7 kilóból csak a régebbi Firestormra futja. Ahogy nézem nem sok differencia van a VTR-F és az RC36II-es Vifferek között árban. Ami a VFR előnye:
-fogaskerekes vezérlés = az élettartama örök élet + 1 nap
-kisebb fogyasztás + nagyobb tank (21liter, a régi VTR-eké csak 16liter!) = nagyobb hatótávolság. A VTR-rel 220km környékén már kutat kell keresni (nekem a 19 literes volt, egy 16 lityissel ez még kevesebb lesz), a Vifferrel bőven 300 km felett el lehet menni egy tankkal. Nekem olyan 360km körül volt a rekordom, de akkor már valami benzingőzzel mehettem, mert koppra 21.00 liter ment bele a tankba. Persze minden vezetési stílustól függ, Viffer 6-6.5l/100 km rendeltetésszerű használat esetén, fostrogással elmegy az 5 literrel is. A VTR kicsit szomjasabb, normál használatban 7-7.5 körül, fostorgással talán kijön 6-ból.
-középsztender: láncápoláshoz nem kell emelő, meg egyéb előnyök
-2 személyre kényelmesebb, van rendes utaskapaszkodó is rajta
-ha túrázni szeretsz, a Vifferre lehet dobozszettet pattintani, a VTR-re kevésbé
Amikor a Viffer után megvettem a VTR-F-et, nagyobb durranásra számítottam. Fék-futómű kb ugyanazt tudja, annyi hogy a VTR-en van elől csillapítás állítási lehetőség is. Sokkal nem mondanám erősebbnek, alsó fordulaton ugye jobban rángat mint a VFR, középen azért tudja a dolgát, ott igazán elemében van, középtartományban igen jól tol. Viszont nem szereti a fordulatot, felül nagyon el tud gyengülni, kínlódás van csak a felsőbb tartományban. Ellenben a VFR-t lehet húzatni, az úgy működik felül is ahogy kell. Ami igazán jó a VTR-ben hogy nem egy bazi nagy fürdőkád (mint a Viffer), hanem egy kecses, könnyed motorka, és kanyarban könnyebben lehet manőverezni vele. Hát kb ennyi. Ha érdekel, tudom ajánlani fater 929-esét, csak egy ötvenest kéne rádobni a 7 kilóra, azt ez csak egy fiatalabb és komolyabb gép:
Ezt a finom kis cuccot egyenesen az angol e-bay-ről rendeltem meg . Most hogy ilyen szépen ingadozik a valuta 82.000 Ft volt úgy hogy házhoz hozták a 6. napon . Rendesen utána jártam a történetnek mielőtt rendeltem volna , értem itt ez alatt hogy biztos láttatok már elektromos és ilyen " hagyományos " olajos gátlót . Nos kiderült hogy az elektromos gátló kb egy nagy szar , és ezt olyan ember szájából hallottam aki rendesen ott van a szeren mert versenyeztet is meg árulja is a motorokat illetve alkatrészeket stb stb . Azt mondta az elektromos gátló csak nagy sebességnél működik igazán jól de ott meg kb értelmetlen mert magas sebességnél meg már minden úthibán átrepülünk . Így maradt a lehetőség hogy az olajos gátlók kínálatából válasszak . Itt meg megint csak felkértem egyik cimborámat , mivel ő tapasztaltabb róka hogy az én általam kiválasztott 2 gátlóból válasszon egyet és az lesz a végleges . Na hát ő ezt választotta link . Akinek esetleg van kedve böngészni e-bay-en ezek után RC 51 Steering Damper -t írja be a keresőjébe és nézelődjön . Amúgy a munka nagyrészén már túl vagyok mert minden cuccot beszereztem , így nincs más hátra hogy össze rakjuk a motort az új USB 3-s PC-vel , a 2 légszűrővel meg a kormánygátlóval és tavasszal egy szelephézagot nézzünk neki illetve össze hangoljuk Dyno padon a gépállatot .
mindenképen ojant akarok amiben kevés km van, valószínű hogy elég sokáig nálam maradna
én vennék ujabbat is csak azok már elég drágák, 700000 a tervezett keretem
most már csak 2 motor között kell döntenem a vtr meg a vfr 750
láttam neked volt vfr 750, az miben jobb vagy rosszabb a vtr-hez képest?
túrázáshoz gondolom jobb a vfr de én azért mellette sportosan is szeretek menni
Az első szériának voltak gondok a láncfeszítővel, de aztán kijavították Hondáék. Firestormból én a 2001 utánit venném, 3 literrel nagyobb tank, csinosabb és okosabb műszerfal, illetve itt már erősebb a fesz. szabályzó is.
valószínű hogy néhány évig nem néznék rá más motorra, de mivan ha megunom és másikat akarok?
most megveszem drágán, netán még veszek rá ojan kiegészítőket amit nem tudnék átrakni másik motorra aztán 2 év mulva eladnám ár alatt akkor elég sokat bukok rajta
én nem 2-3 évre akarok venni motort
ojant akarok ami jó állapotba van és kevés a km
tehát nem a legolcsóbbat
nem tudok dönteni