Helló srácok érdeklődnék hogy a vtr en menyinél kel szelep hézagot állítani olajat cserélni meg gyertyát mert úgy halottam a v2 nél sűrűben kell mint egy sor4 nél köszike válaszotokat!
Hello Supermotos !
Írtam neked levelet , olvasd el kérlek és reagálj rá ha lehet minél előbb mert az idő sürget engem . Tetszeni fog amit írtam szerintem .
Üdv : András .
Most lett bele új gyertya rakva, karbiszinkron beállítva, mégis sok a fogyasztás.
Nekem 3000-4000 között sem tetszik ahogy viselkedik, de ez karbiszinkron óta van jobban így, gyengébbnek érzem.
Lehet hogy a nyitott dob az oka a nagy fogyasztásnak, ezt végig kell zongorázni. V2 az V2, a Firestorm 3000/min alatt használhatatlan. Az áttétellel lehet játszani, akinek 2500-tól húz hatodikban, annak nem gyári az áttétel, hanem nagyobb.
Kiveszed az égőt, elviszed magaddal a boltba mintának, és kérsz egy olyat! Talán lehet hasonlót kapni autós boltban is, bár erre nem vennék mérget. Legegyszerűbb ha bemész egy Honda dílerhez, és ők egyből tudnak adni.
Igazán nincs mit. Nem akarok okoskodni neked csak saját tapasztalat,az előbb elfelejtettem írni, hogy a légszűrőt is nézd át mert attól is zabálhat ha koszos. Én k&n-t használok azóta mégjobban veszi a lapot és talán mégkevesebbet is eszik.
Helló HanGab.
Szerintem valami csúnyán elállítódott a motorodon. Én először a karburálást nézném meg és a szinkront! Nekem a szinkron volt elállítódva elég rendesen és alsó tartományban nem pörgött egyenletesen, kicsit rángatott és evett 7-8 litert alapból! Igaz nekem sv 1000-el volt ez a szitu de lehet neked is ez van. Rakattam bele új gyertyákat és kapott egy szinkront azóta szépen megy és 120-nál beéri 5,6 literrel. üdv.
Akkor az enyémbe ennyire el lenne állítva a karbi hogy ilyen sokat eszik?
A másik ami érdekes hogy személyes tapasztalatokat olvasva 2500 fordulattól írják hogy használható a motor 6.ban.
Nekem igazából 4000től simul ki a motor járása ami 120km/h, alatta rángat nem egyenletesen jár a két henger.
3000 fordulatnál 100km/h és nem valami bivalyos, 2500 pedig elképzelhetetlen számomra.
Kicsikét sokallom a motorom fogyasztását, normális tempónál ami nálam átlagban 120km/h úgy veszem észre megeszi a 8-9 liter között.
Nálatok is kb ennyit eszik a VTR?
Nem is rossz az,vagy tíz évig azzal jártam és még rendben vannak a gépek, DE más olajok(PL.Motul) forszírozott tempónál kevesebb ellenállást fejtenek ki,adalékoltabbak és érezhetően sokkal precízebb a váltó stb.
Szerintem semmi ok a bizonytalanságra, az ELF már elég régóta ott van a versenysportban. Többek között részt vettek a VFR-ek lengőkarjának fejlesztésénél is, szóval olyan buták nem lehetnek. Ha jól tudom az ELF-nek a Total-hoz van köze, a Motul az külön cég.
Így van. Magyarországon nem annyira használják, én is bizalmatlan voltam vele szemben, de kellemesen csalódtam. Nem lehet, hogy van valami távoli rokonság a Motul és az ELF között?
Írtam neked levelet , olvasd el kérlek és reagálj rá ha lehet minél előbb mert az idő sürget engem . Tetszeni fog amit írtam szerintem .
Üdv : András .
Nekem 3000-4000 között sem tetszik ahogy viselkedik, de ez karbiszinkron óta van jobban így, gyengébbnek érzem.
Ráírok majd a szerelőre aki beállította és karbiszonkront csinált rajta.
Szerintem valami csúnyán elállítódott a motorodon. Én először a karburálást nézném meg és a szinkront! Nekem a szinkron volt elállítódva elég rendesen és alsó tartományban nem pörgött egyenletesen, kicsit rángatott és evett 7-8 litert alapból! Igaz nekem sv 1000-el volt ez a szitu de lehet neked is ez van. Rakattam bele új gyertyákat és kapott egy szinkront azóta szépen megy és 120-nál beéri 5,6 literrel. üdv.
A másik ami érdekes hogy személyes tapasztalatokat olvasva 2500 fordulattól írják hogy használható a motor 6.ban.
Nekem igazából 4000től simul ki a motor járása ami 120km/h, alatta rángat nem egyenletesen jár a két henger.
3000 fordulatnál 100km/h és nem valami bivalyos, 2500 pedig elképzelhetetlen számomra.
Nálatok is kb ennyit eszik a VTR?
Sp1-en mi a hátsó égő típus száma? egyik kiégett.
Előre is köszi!