Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, nem neked ment, hanem Basinak ment! :) Remélem majd olvassa és jelentkezik !
Nem tom nekem akartad-e írni-de nem kaptam email-t!
Azt minden írásomnál elfelejtettem oda írni , hogy a dolog fakultatív jellege miatt nekem aztán édes mindegy , hogy megveszed/beszereled vagy hitetlenkedsz és nem teszed meg . Pusztán annyi történt , hogy megtetszett amikor megláttam az ötlet és kipróbáltam , hogy ne a reklámok jelentsék az egyetlen forrást és mellesleg megosztottam a tapasztalataimat veletek , hogy ne hordjátok az összes pénzeteket a benzinkútra ha nem muszáj .
Íme a képek
Na hi !
Meg van az első 2 pontos és hiteles mérési eredmény . Engem személy szerint nagyon meglepett és azt kell hogy mondjam hogy várakozáson felül teljesített a szerkezet a 30 %-os üzemmódban is .
Ahogy csináltam : mentem 1-2 km eltéréssel ( de tényleg 198 és 197) , 100 km-t és bementem egy kútra ahol így arra a szintre tankoltam a gépet ahonnan indult a mérés . Ennél jelenleg nincs pontosabb gondolom egyet értünk .
Az első 100 km-nél , 130 km/h-val közlekedtem 6.-ban városon kívül , bent pedig 60 km/h-val és az eredmény 5.12 L volt !
A második mérésnél 20km-vel a 100 km-er előtt letettem a gépet mert a barátnőmnél aludtam és csak most jöttem haza így volt egy teljes blokk kihűlésem és ennél a mérésnél a 100km-t , 140-150 km/h-val tettem meg , bent természetesen újfent 60 km/h volt ,3. fokozatban . A hitelesség kedvéért feltöltöm a 2 tankolűásról készült fotót .
Ui. Nem tudom Csizi hogy hogy meg mit meg hogyafaszba csinálja ez a kis szerkezet a dolgát de 11.000 Ft-ot bőven megért mert nálam a második tankolásnál már vissza hozta az árát .
helo, dobtam neked mail, majd csekkold már meg
Úgy látszik a történelem ismétli magát , még egy háromcentest Bandikának .
http://www.sportmotor.hu/motor..." target="_blank">Szóval a PC topik itt van.
Na és honnan tudja lambda érték nélkül a szerkezet hogy jó e a benzin/levegő aránya? Csak úgy, a bejövö levegő szenzorának jelét módosítva nem lesz semmi értelme az egésznek. Nyilván a szenzor értékét konstans értékkel veri át, na de különböző gázálláson és fordulaton mi a helyzet? Amúgy más néven már forgalmaztak hasonló csodakütyüt, olvass bele a PowerCommander topikba, volt már róla szó:

http://www.sportmotor.hu/motor..." target="_blank"> http://www.sportmotor.hu/motor...
Úgy néz ki pedig , hogy nem hülyeség . Most értem haza , bár a tesztkör megbukott mert nem éppen úgy vezettem ahogy egy túrán illik a városon belül de érezhetően kevesebbet evett még így is . Meg a manual is írja hogy 1-2 tankot ki kell hajtani amíg a szerkezet tanul . A sok meló miatt szerintem a következő mérés az pénteken lesz . Beszámolok majd , hogy mire jutottam .
Hát nem tudom hogy lambda értékek nélkül hogy operál ez a technika... Szerintem ez az izé nem ér semmit. Ez olyan mint a csodamágnes, csodaturbóventillátor és társai. 31€-ért nem is kapsz normális cuccot.
Minimális bontással járt együtt de egy elektroműszerész cimborám segítsége azért nekem elkélt hogy maximálisan megnyugodjak .
A tank felemelése után a levegőszűrő házból jön két drót azt kell megcsapolni . Az a 2 drót megy a levegő hőmérséklet mérőhöz . Egy kis blankolás és már rá is lehetett finoman hajtogatni ennek a műszernek a kis drótjait . Tán úgy működne hogy az ecu-t szabályozza különböző hőmérsékleten más-más befecskendezési térképet adna meg neki így a bevitt üzemanyagot tudja csökkenteni de ez természetesen lóerőt vesz el .
Titkon azért jól esne az a 20 % lóerő + de nem ez volt a fő szempont hanem hogy optimalizálja a fogyasztást vagy csak snassz levigyem a minimálisra .
Hallottam én is jókat az ilyen készülékekről, kiváncsi vagyok, hogy milyen tapasztalataid lesznek vele. Plugin-es a rendszer vagy bontani kell a kábeleket?

A plusz 20 lóerőt remélem te sem hitted el...
Akarom mondani " Rain " .
Még annyit így utólag hogy ha jobban belegondolok lett egy " Raid Fokozat " a motoron
Újabb kütyüvel bővült a tárházam : Nitro X Fuel Commander .
A dolog működik , ugyan a teljesítmény rovására megy a dolog mivel az üzemanyag befecskendezést szabályozza de állítólag a megfelelő beállításokkal + 20 lóerőt is leadna a tanuló fázis után .

Gondolom bennetek is felmerült már hogy túra közbe nincs nagy erőre szükségetek illetve ha már nem kell a nagy erő a fogyasztást is vissza kellene pofozni de akár " hétköznapi gurulásnál " ( amikor nem basszuk neki ) is tökéletes . Nekem pl városi gurulásnál kisimult a menetteljesítményem pedig az ellenkezőjére számítottam , vmi rángatásra de nem ez történt . Sokkal lágyabb lett mivel 30%-os megtakarításra van most belőve a műszer a tanuló fázisban . De kíváncsi lennék melyek lennének azok a kapcsoló állások amiben a teljesítmény növekedést lehet elérni .
Ha valakinek van személyes tapasztalata szívesen venném ha megosztaná a konkrét élményeit .

A cucc maga : http://www.nitroxchips.com/esh...

http://nitroxchips.com/eshop/i...
EU van... azaz mivel magyar állampolgár vagy azok is vonatkoznak rád e téren.De kint nem rakhatnád le a jogsit.Ennyi.
Sziasztok!

Nincs valakinek esetleg elfekvőben a hátsó idomon lévő csomagrögzítő csavarból?
6 óra buszúton eszembe jutnak dolgok
Bazmeg ne gondolkozz ennyit , inkább motorozzál !
Elvtársak!
Lenne egy kérdésem.. ma ötlött fel bennem a dolog. itthon ha 16 évesen lerakod az A1-es jogsit, akkor 18 évesen A korlátlanod lehet. megkapod róla a plasztik kártyát.. tegyük fel milliomos vagy, és ugy gondolod hogy a következő héten kiruccansz a VTR-eddel franciaországba meglátogatni a kint élő rokonokat.. és Franciaországban igazoltat egy rendőr... megnézi hogy te még csak 18-20 éves vagy. odakint pedig 21 éves kortól lehet csak letenni a nagy A jogositványt, ergo kinti törvények szerint te nem vezetheted a motort, na de megvan a jogosítványod rá magyar törvény szerint... Ilyenkor eltilthat, megbüntethet téged? mert itthon legális, odakint meg nem legális a vezetés.. Ezen gondolkoztam ma, mert valamikorra tervezek majd egy Franciaország-Svájc motorozást 1-2 év előreláthatóságában.
Köszi megvok!
Igen,úgy néz ki megtaláltam az igazit az RR személyében!
Egy srác kínált érte 2,4-et de nem adtam el.Az újabb nem tetszik,ebből a típusból meg nem volt ilyen makulátlan 1 sem.Esetleg deklivédőt tudnánk rá okozni?
A vtr-t furcsállom,elég megbízható gépek!
Jah minden OK! Elég rég dumáltunk! Megállt az új tulajnál a VTR-em! Most a hátsó hengernél ment el a vezérműlánc feszítő! Két kipuf szelep bánta!
Veled mi a helyzet! 1000 RR megvan még?
Akkor az elmúlt pár évben párszor lefagyott a tökötök,nem?
Amúgy minden rendben?Rég dumáltunk.