Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

végre él a fórum
Nekem is 18ért csinálta, nagyon jó minőségű üvegszálas. Igen ő csinálja, nyugodtan rendelhetsz tőle.
Létezett japán belpiacos gép! Más a karburátor rajta(fúvókák, más fojtás mint a német verzióban) illetve a gyújtás elektronikája és a vezérműtengelyei teljesen másak. Egyéb meglátás: A motor japánból átutazta a fél világot és az egyik óceáni éghajlatból a másikba került...Az a sós, párás levegő kevés dolognak tesz jót. Készülj fel rá, hogy valószínűleg szét van rohadva...
Megtaláltam a hirdetését, írtam is neki, azt írja, hogy 18+posta az ára, de valami tartókonzolt kell hozzá csinálni, gondolom ez nálad is így volt. Egyébként ezeket ő csinálja vagy milyen minőség stb. mondhatnál pár szót róla, nehogy csalódjak ha rendelek.
Köszönöm a választ.Az eladó Angliából hozta a járgányt,furcsáltam is hogy km/h van az órán, Ha a német piacra szánt járgányról van szó ,van e a hozzánk hozott és a német piacra szánt verzió közt eltérés a teljesítményen kívűl?
Japán belpiacos Firestorm-ról nem tudok. Németországban fojtották vissza 98lóerőre úgytudom.
Sziasztok!

tépelődőm a motor vasárlást illetően,alapvetően hondát szeretnék most is az van. Valaki tudna segetiteni hogy vtr 1000 f létezett e japánban belpiacosként, 180 -ig van az órája.Fontos lenne h tudjam met egy olyan mocit néztem aminek az orája addig van skalazva,és 100 lovas.
Én ugy tudom hogy 180 ig csak japánban vannak az órák skálázva,és max 400 ccm igléteznek mocik
Hát vagyonokat én sem akarok rá költeni, még nem tudom mi lesz...először kiderítem melyik is a problémás pontosan.
Hát biztos nem a legjobb döntés látatlanul, próba nélkül ilyet venni, ezért halogatom még én is. Egyébként van olyan bontós aki fel is teszi stb. és csak akkor fizetsz amikor minden tuti, csak én pécs közeli vagyok és ez pesten lett volna... Viszont egy új bazi drága a motor értékéhez képest. Az ebayen pedig a használtak sokkal olcsóbbak, mint amiket az itteni bontósok mondtak. Kiváncsi lennék, hogy a tieden melyik üt, akár az is lehet, hogy nálad pont csak a bal és akkor még üzletelhetünk is...
Akkor nem vagyok egyedül. használtan nem tudom jó döntés-e a vétel, abból is ki kell fogni a jót. Hasidomot Basi csinálta, nála érdeklődj (ha még csinál ilyent)
Most van benne 24000..az nem sok szerintem. Nem hinném hogy valami külső hatás érhette volna, bár fel lesz emelve az eleje és megpörgetem, hátha észlelni valamit. Motor revü-ben írtak róla régebben lehet probléma a tárcsákkal. Ha mindenképpen cserés lesz akkor megpróbálok mondjuk egy BRAKING vagy EBC szettet
Nekem is egy picit üt a jobb első tárcsa... Mondjuk kizárólag akkor lehet érezni amikor fékezek és már csak alig gurul a motor, olyankor mintha nem lenne egyenletes a fékhatás. Nagyobb sebességről, fékkaron stb. nem érezni semmit. Az előző gazda semmit nem érzett, meg is lepődött amikor mondtam neki. Megemeltem megpörgettem és látni, hallani, hogy egy pici van benne. Én kérdezgettem már bontókban, nézegetem ebay-en, ha lesz valami jó vétel akkor lehet beszerzek egy párat (egyébként jó rá a cbr900 94-97, a cbr600 95-98 és a vfr750 94-97 tárcsái is úgyhogy nem reménytelen egy jó állapotú használt tárcsa beszerzése).
Te hol, mennyiért vetted rá a hasidomot? Sokkal jobban néz ki vele a gép, lehet be kéne szerezzek egy ilyet a télen.
a vtr előtt volt egy cbr em, (f3), nagyon imádtam azt a gépet, a világ legjobb motorja volt nekem akkor, de sajnos egy horvát tura előtt, vagyis utközben megállt, és megadta a magát. Na annak volt baja az első tárcsáival, az meg úgy fogott, hogy hullámzott, és a végén kiderült, hogy tojás alakú, nem nagyon tudta senki, hogy lett olyan, valószínű az előző gazda 3-4-5-6 szor összetörte. Ja, és a hűtőben 2(!) keréknyom volt, akkor lehet törött volt ?
Íííííí, hát ez érdekes, elvileg nem túl sok km van a gépedben, ott valami durva hatás érhette a tárcsákat ha ilyet csinál. Nem érte esetleg ütés vagy valami hasonló külső hatás? Nekem a VFR-en volt ilyen, valami ütés érte a rotorokat, és elég durva (2mm) ütése volt a tárcsának ez miatt. Ki kell órázni hogy mennyit üt, szemrevételezéssel végig kell sasolni nincs e rajta valami sérülés.
Áhhhh Herr Professor, egyre gondoltunk!
Nekem még nem volt ilyen észrevételem szerencsére!
Igaz nálam nem volt sokáig a VTR-F, de alapjáraton nem emlékszem hogy leállt volna alapjárat közben. Azonban gázfröccsre néha durrantott olyat vissza, hogy azt hittem lerobban a tank a helyéről. Az a helyzet hogy két fél literes vödröt karbival megitatni nem könnyű, aztán van hogy visszadurrogással díjazta a hirtelen gázadást a drága. Amikor elhoztam a gépet, jó 2 évig állt. Eleinte köhigcsélt alapjáraton, de aztán ahogy jártam vele, szépen kitisztult. Az ilyen nagy karbik meg gondolom érzékenyebbek a beállításra és a tisztaságra is. Az összekopást nem tudom mire értették a hondások, de az hülyeség.
Viszont ha már itt vagyok sportmotoron megkérdem: valakinek nem volt problémája az első féktárcsákkal? Arra gondolok, hogy nagy fékezésnél kicsit rezonál, üt, mintha ABS dolgozna benne.... szerelő azt mondta lehet elvannak húzóda a tárcsák. Valaki tapasztalt már ilyent? A srác azt mondta lehet cserések lesznek, mert a kormánycsapágy bánhatja 100rugó............
Akkor én is hozzászólnék: hogy enyém is csinálja, de csak nagyon ritkán...visszaesik 1-2 másodpercre az alapjárat....nagyritkán meg is áll.
Okos emberek lehettek tényleg "Összekopik"? Mégis, mi mivel?
Bár a KEIHIN szart nem gyárt, de a két gigászi 48mm-es CV karbinál keresném a "hibát". Nem is tudom van-e más szériamotor ekkora etetővel...
háááát, lehet még várni egy kicsit azzal a kipuffal, mindent egyszerre nem lehet, csak szépen sorjában vagy mennyi lenne egy , vagyis 2 cső rá, ami nem drága, vagyis minél olcsóbbat, ha használt az sem baj, végülis olyat keresek.....
Ja még én adtam meg a számát vmikor régen asszem.Adjak egy jó kipuffos számot is?
Akkor úgy látom, hogy várhatom az "összekopást" ha a Tiedben 36e van és csinálja. Viszont annak örülök, hogy nem csak az enyém ilyen, mert a gari is most járt le róla 1 hónapja. Akkor úgy néz ki ezek ilyenek sajnos, csak tényleg furcsa egy hondától... Volt olyan is , hogy menet közben gangolgatok vissza, és ahogy adnám a fröccsöt lefullad, szar dolog.... A hasidom projectet elindítottam ma, beszéltem Csabával, nagyon rendes srác így telón keresztül, Ti adtátok meg a számát egy fél éve kb, és most hívtam fel.... jó gyors vagyok
hali. Szerintem ez ilyen együtt kell éllni vele. Nekem egy honda cbr 250r-em van. 2011-es évjáratú . Nekem hidegen mikor indítom beindul elsőre de van hogy 4-5 másodperc mulva leáll , aztán ujra indítom és akkor meg már tökéletesen jár. Melegen nem csinál ilyet. Eleinte mindig hideginditás után leállt de most hogy már 2400km van benne most már csak hobortosan csinálja. 10-ből 4szer áll le kb ez az arány.
Nálam megvolt a 4. !
Az enyém is csinálta néha.