Köszi, akkor ez már a 3. ilyen firestorm pár hozzászóláson belül, akkor lehetséges, hogy ez tényleg ilyen gyárilag, mindenesetre szokatlan egy Hondától. Kezdtem aggódni, mondtam is az eladónak azóta (ismerem a gyereket) hogy ha valami komolyabb a baj akkor morcos leszek...
Nekem is egy 1000F-em van és már én is gondolkodtam, hogy megkérdezem ebben a topikban, hogy nem tudja-e valaki, hogy mitől csinálhat ilyet a motor... Nálam is pont ugyanígy alapjáraton teljesen kiszámíthatatlanul néha előfordul, hogy visszaesik egy pillanatra a fordulat és párszor előfordult, hogy ekkor le is állt. Azt megfigyeltem, hogy legtöbbször 60 fok körül csinálta, de előfordult 100 fok körül is. Nyár elején vettem a gépet (2003-as), semmi tuning, gyári dobok stb. gondoltam télen átnézetem a szelephézagokat, karbit stb. hátha ott van valami, de ha a tied a kezdetek óta csinálja akkor lehet felesleges keresgélnem... Akinek van (volt) még firestorm nyilatkozzon, hogy találkozott-e már ilyennel, mert egy kicsit megnyugtató lenne mindkettőnk számára ha ezek tényleg ilyenek gyárilag. Ja és az enyémben már 36e km van óra szerint, úgyhogy ez "összekopni" már tuti nem fog.
Zoli
Jól van már na ! Kicsit álmodozhatok én is, nem? Egyszer kipróbálnám milyen annyival menni...
Ja, fontos kérdés: újkora óta csinálja azt, hogy alapjáraton fullad egyet a motor. Az okosok azt mondták a hondánál, hogy ez egy 1000 V2 es, kell neki 10e km mire összekopik. Most van benne 15 e, de ugyanúgy csinálja, sőt van mikor akkorát fullad, hogy le is áll, elég idegesítő.... Valaki tapasztalt már ilyet?
Igen mára már én is okosabb lettem mint tegnap, és sportlégszűrő + kipuff ha akarok dyno kit-et, ezzel lenne teljes a tuning. Az enyém azért eszik olyan keveset ( legalábbis így gondolom) mert az első 1000 km ig nagyon finoman mentem vele, amúgy 160-180 as utazó megvan, csak inkább túrázni használom, ahol a 3000-5000 max 6000 s fordulatszám elég, ezért eszik ilyen barátian :) Néha jó lenne 300 ig elhuzni, de sajnos ennyit nem megy Ezért gondoltam erre a dynojet re, de asszem sztornózom. Inkább egy sportdob rá, meg hasidom ot csináltatok rá, azt mindenképp! Tud valaki akciós sportdobot ?
Szóval:
1.Ha beszerelsz egy PC-t F-be akkor te vagy Obi Van!(mivel karbis)
2.Nekem egy komplett titán 60-as Akra rendszer+K$n légszűrő+Dynojet volt a gépembe az együtt sokat hozott,de ennyit ne költs rá-inkább add el és vegyél Sp-t jobban jössz ki(annyiért adtam el az F-et amennyibe az extrák kerültek).
A fogyasztás érdekes módon nekem csökkent(10-11 helyett 9-10 ),de az nem mérvadó.Sokkal jobb lett a gázreakció és lényegesen erősebb lett.Viszont a Dynojet-nek csak akkor van értelme ha tudsz hozzá adni plusz levegőt(légszűrő) és gyorsabban tudod áramoltatni(kipuff)!
Mivel a teljesítménygörbékkel játszol vagy játszik a power commander így ennek fényében alakul a fogyasztásod , Sokkal több ló nem lesz a gépben viszont 1000-es V2-es gépnél inkább kisimítja az alacsonyabb fordulaton történő haladást , nem fog annyira nyers lenni illetve nem fog rángatni vagy becsattogni alacsony sebességnél . 3 állás előre meghatározott teljesítményleadás közül fogsz tudni választani amit te adtál meg ill. előre letöltöttél . Ahogy olvasom 5.5 - 6.5 között van a fogyasztásod ami annyit mond nekem hogy ugyan csak kis lágy csuklód van . VTR 1000 F sosem volt egy racing gép , sokkal inkább a megbízhatósága és örökélet garanciás blokkja jut eszembe mint gyorsulása . Ergo én nem tennék bele commandert ebbe a modellbe inkább elvinném egy beállításra / finomhangolásra mivel gyárilag minden gépet csak éppen annyira dobnak össze hogy menjen , koránt sem optimalizálják a maxra ezért van munkája a pados beállítóknak , de persze ha pénzed van akkor hajrá .
Kakasnak meg annyit mondanék , hogy addig örülj amíg nem más mondja meg mi mutatna jól a te gépeden .
Sziasztok, nem találtam 1000F es topicot, ezért ide teszem fel kérdésem:Gondolkodom a dynojet kit en. Viszont még senkitől sem hallottam véleményt! Tudna mondani bővebben valaki valamit róla? Mennyi plusz lóvat ad? Végsebbesség mennyire változott? Fogyasztás mennyire ugrott meg ? Nekem igy gyári állapotban 265 a vége, és 5,5-6,5 között bőven kijövök, csak túrázásra használom. Ha tudna valaki mondani pár hasznos dolgot, véleményt azt megköszönném! Üdv
szerintetek jól állna a motornak ha az első sárvédő rajtkockás lenne? télen lehet hogy akarok csináltatni egy kis airbrush-t , és erre gondoltam első ízben. szerintem passzolna a motorhoz, de gondoltam kikérem a véleményeteket :)
Elmész az okmányirodába és mondod hogy ideiglenesen ki akarod vonatni a gépet.Kapsz egy csekket 2300ft-ról,elmész a postára aztán visszamész az okmányirodába és kész.Arra figyelj hogy te meghatározhatod hogy fél éven belül meddig legyen kivonva,mert ha nem szólsz általában autómatikusan a fél évet irják be.Aztán a biztosítódnak kell bemutatni a forgalmit és ha már befizetted a biztosítást akkor vissza kell fizetniük,amit nem nagyon szeretnek .
A súlyadó meg ugy működik hogy,vagy kifizetik a kivonás alatti díjat vagy átcsapják a következő évre és levonják,plusz levonják még azt az összeget ami pl januártól márciusig tart.Én így pl feleannyi súlyadót fizetek.
Ja és amikor már forgalomba kerül a gép pl márc 1,akkor aznap szólsz a biztosítónak hogy forgalomban van a gép,küldjék a csekket ami ebben az esetben csak 1 hónapra szól.Nem nagy durranás az egész,lehet vele spórolni,viszont a biztosítóval állandóan nyűglődni kell.
ha ki szeretném vonatni télire a forgalomból a gépet mit kell tennem?
Ja és ha mondjuk novembertől márciusig vonatom ki akkor az idei teljesítményadóból időarányosan visszajár?
A legolcsóbban és legegyszerűbben egy pár Wilbers progresszív rugó beépítésével lehet ezt a problémát megoldani. De ha többre vágysz, össze lehet legózni az SP elejével is a Firestormot.
Sziasztok!
98-as FireStorm első futómű felújjítását vagy esetleges cseréjét tervezem. Az SP-k első felfordított telójai szóba jöhetnek? Minden segitséget, infórmációt előre is köszönök.
Üdv!
Zoli
Ja, fontos kérdés: újkora óta csinálja azt, hogy alapjáraton fullad egyet a motor. Az okosok azt mondták a hondánál, hogy ez egy 1000 V2 es, kell neki 10e km mire összekopik. Most van benne 15 e, de ugyanúgy csinálja, sőt van mikor akkorát fullad, hogy le is áll, elég idegesítő.... Valaki tapasztalt már ilyet?
Minek akarsz 300-al menni?Hidd el nem sokkal másabb mint 250-el.Az F-et nem erre találták ki.
1.Ha beszerelsz egy PC-t F-be akkor te vagy Obi Van!(mivel karbis)
2.Nekem egy komplett titán 60-as Akra rendszer+K$n légszűrő+Dynojet volt a gépembe az együtt sokat hozott,de ennyit ne költs rá-inkább add el és vegyél Sp-t jobban jössz ki(annyiért adtam el az F-et amennyibe az extrák kerültek).
A fogyasztás érdekes módon nekem csökkent(10-11 helyett 9-10 ),de az nem mérvadó.Sokkal jobb lett a gázreakció és lényegesen erősebb lett.Viszont a Dynojet-nek csak akkor van értelme ha tudsz hozzá adni plusz levegőt(légszűrő) és gyorsabban tudod áramoltatni(kipuff)!
Kakasnak meg annyit mondanék , hogy addig örülj amíg nem más mondja meg mi mutatna jól a te gépeden .
A súlyadó meg ugy működik hogy,vagy kifizetik a kivonás alatti díjat vagy átcsapják a következő évre és levonják,plusz levonják még azt az összeget ami pl januártól márciusig tart.Én így pl feleannyi súlyadót fizetek.
Ja és amikor már forgalomba kerül a gép pl márc 1,akkor aznap szólsz a biztosítónak hogy forgalomban van a gép,küldjék a csekket ami ebben az esetben csak 1 hónapra szól.Nem nagy durranás az egész,lehet vele spórolni,viszont a biztosítóval állandóan nyűglődni kell.
Ja és ha mondjuk novembertől márciusig vonatom ki akkor az idei teljesítményadóból időarányosan visszajár?
cafe_racer@citromail.hu
Valami személyes elérhetőséget tudnál adni? Pár szót váltanék veled a témával kapcsolatban. (tel.szám, skype)
Köszönöm!
http://superhawkforum.com/foru...
98-as FireStorm első futómű felújjítását vagy esetleges cseréjét tervezem. Az SP-k első felfordított telójai szóba jöhetnek? Minden segitséget, infórmációt előre is köszönök.
Üdv!