Ez meg a másik. Százával ismerek embereket akik gyakorlatilag nem is élnek. Lézengenek a világban. Bejárnak dolgozni, dohányoznak, hazamennek, lenyomnak 3 sört és elalszanak a TV előtt. Se hobbijuk, se céljuk, se élményük. Nekem legalább van mire emlékeznem.
Nekem is voltak ilyen gondjaim. Nagyon szeretek túrázni (kanyarvadászkodni), és pályázni is. Viszont a kettőre együtt nem volt pénzem. Én a pályamotorozást választottam. Bizony van olyan, hogy 2 hónapig nem ülök motorra de máskor meg 3-4 pályanap is összejön egy hónap alatt. Tudom, hogy valaki szerint ez röhejesen kevés motorozás de szerintem 100X élvezetesebb mint az utcai és veszélyességben meg sem közelíti azt.
A ringen is el lehet esni de ott nincs fa, nem jön szembe kamion és 2 perc múlva ott a rohammentő ha nagy a baj. Elég annyi, hogy a Hungaroringen még senki nem halt meg.
Amikor tavaly megházasodtam 3 kikötésem volt. Kaja, internet, motor. Megmondtam az Asszonynak, hogy amíg nem éhezünk addig lesz motorom. Ha 10 gyerekünk van akkor is. Ez vagyok ha így is kellek neki akkor jöjjön hozzám. Rábólintott. Idén vettünk is nekem új mocit.
Annyit tehetek értük, hogy közúton nem veszélyeztetem az életemet. (Meg kötöttem életbiztosítást).
Szerintem élni veszélyes. Persze ha motorra ülsz, akkor nagyobb az esély hogy megsérülsz, vagy fűbe harapol. De nem törvényszerű. Simán meg lehet úgy is murdelni hogy a villamosmegállóban állsz azt elgázolnak, vagy éppen alszol az ágyadban azt jön a vörösiszap. Az élethez kell némi szerencse, ha rossz helyen vagy rossz időben akkor tök mindegy hogy motorral vagy e vagy sem. Viszont feladni az embernek egy olyan dolgot ami meghatározta évtizedekig az életét... Nem könnyű. Persze én megértem. Nekem is volt egy komoly balhém 6 évvel ezelőtt, a rossz helyen rossz időben tipikus esete volt, de nem tántorított el. Amíg van rá lehetőségem anyagilag és egészségileg, addig ott leszek az utakon. Ha nyomós ok miatt kellene lemondanom a motorozásról, azt elfogadnám, de csak azért mert a család így akarja, az nálam nem menne.
De legalább életben maradtak.
Te is tudod,hogy kis hazánkban nem egy életbiztosítás a motorozás.
A Mátrázás meg amúgy sem egy életbiztosítás a fantasztikus aszfaltminőségnek köszönhetően...no meg az iszonyat forgalom miatt ami szinte minden 7végén arra van.
Ha egy osztrák faluban élnénk a hegyek közt valszeg mindenki 70éves koráig nyomná az ipart.Lenne saját éves bérlet a ringekre is...Így aztán marad a kockázatviselés.Ha motorozni akarsz vagy a szolid mennyiségű ringre váltasz olykor szabad kártyát vagy bevállalod hogy talán egyszer téged is megtalál egy behajtott tükrös mámi egy egyik kanyarban esetleg egy kapualjból kitolató barom aki nem néz szét kellőképpen.
De ha az embernek már potyognak a porontyok...nem akar ilyen felesleges rizikófaktorokkal kalkulálni.Épp elég szopó ez a magyar valóság.
Nem mellesleg én keresek továbbra is pályamoci célzattal SP-t.
Az ár elképzelésről ezzel sokat elmondtam.
Egyébként jól látja aki drágának tartja a hazai felhozatalt.Nem a németországi árakat kell figyelembe venni.Ott még mindig van rá kereslet!Itthon meg...szar van.Egy 2008as 600RR-t megkapsz 1.2-1.3ért akkor minek szívatnád magad egy "öreg" SP-vel gondolkodás uralkodik.
Persze mi tulajok tudjuk amit tudunk.De ezt nem sokan vágják a vásárlók közül.
A TL meg sem közelíti azt a minőséget és megbízhatóságot amit az SP képvisel,de a kor azonos...ergo az áraknak is követniük kell lassan azt a szintet.Bár 600nál azért többet érnek még a 2000es SP-1ek is de nem sokkal.Főleg a jól megszaggatottak amiből azért van már pár.
Az az ezüst amit Csizi is ajnározott valóban tip-top állapotban van a mai napig is... ezért is érte meg a 800at.De többet nem nagyon.Legalábbis ha az ember valóban elszeretné adni.
Hááát, Te tudod... Szerintem ha leteszed a lantot, azzal vége az életednek. Láttam már pár cimbit aki a család nyomására adta el a motort, azt azóta el is tűntek a süllyesztőben...
Teszek még fel képeket a http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr-sp2-4928492 Itt megnézhetitek ill.http://www.kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p670134 innen tudtok üzenetet küldeni.
Úgy látom volna itt kereslet a jószágokra, csak földhöz közelebbi árakban kell gondolkodni.
Persze azt is megértem, ha valaki teleszórta extrákkal a gépet, szépen tartotta és ezt eladáskor szeretné forintra váltani...
Szia!
Azok a képek biza engem is érdekelnének. Megtennéd, hogy ide is továbbítod: istvanemeth[kukac]gmail[pont]com. Előre is köszi. Szoktál Budapest felé járni?
RC-51: Szia! Nem meg nem vettem SP-t!A Hanso-e ra palyaztam! Meg mindig kuporgatok!Ha mar ilyen sokat vartam,akkor mostmar nem kapkodom el! Varom a megfelelo peldanyt! Tudnal tobb kepet kuldeni rola? Itt az email cimem,ide kuldd: getom86@freemail.hu! Ugyis lessz par kerdesem!
Na Supermotos most aztán van lehetőség a válogatásra .
Ha adhatok egy tippet a fiatalembereknek akik megszeretnének válni a vasaktól azoknak mondom , hogy próbálják be a Romániai piacot . Jelen pillanatban a legjobb felvásárló piac ott van .
nem akarlak elkeseríteni, de hogy gyorsan nem fogod tudni eladni 1,1ért az tuti. Mióta az enyém fent van ugyanennyiért, összesen egy 84-es VW Jetta csere lehetőség adódott, és semmi más... Talán ha beejteném 900ra akkor elvinné valaki, bár van fent egy annyiért már egy ideje és még azt sem vették le. De 900ért nem adnám el, akkor marad a garázsban ahol eddig állt...
így viszont egyelőre elérhetetlen álom marad a BMW R1200GS
Nem szívesen, de úgy látszik én is erre a sorsra jutottam. Bejött egy külföldi munka, ha el tudnám adni a motort az nagy segítség lenne bizony :( Ha valakinek van ismerőse, aki venne az keressen meg és alkudunk. Hitelátvállalással , vagy 1,1 millio pénz.
A birság lehet bármennyi. Viszont eltiltást azt fogsz kapni! És ha az alatt ismét elkapnak, akkor sitt. Majd ha van ideje a tisztelt biróságnak tárgyalni az ügyedet, akkor bilincsbe a biróságig. Aztán kiengednek....vagy nem. Én pár hónapja vagyok tul ezen a hercehurcán...
A ringen is el lehet esni de ott nincs fa, nem jön szembe kamion és 2 perc múlva ott a rohammentő ha nagy a baj. Elég annyi, hogy a Hungaroringen még senki nem halt meg.
Amikor tavaly megházasodtam 3 kikötésem volt. Kaja, internet, motor. Megmondtam az Asszonynak, hogy amíg nem éhezünk addig lesz motorom. Ha 10 gyerekünk van akkor is. Ez vagyok ha így is kellek neki akkor jöjjön hozzám. Rábólintott. Idén vettünk is nekem új mocit.
Annyit tehetek értük, hogy közúton nem veszélyeztetem az életemet. (Meg kötöttem életbiztosítást).
Te is tudod,hogy kis hazánkban nem egy életbiztosítás a motorozás.
A Mátrázás meg amúgy sem egy életbiztosítás a fantasztikus aszfaltminőségnek köszönhetően...no meg az iszonyat forgalom miatt ami szinte minden 7végén arra van.
Ha egy osztrák faluban élnénk a hegyek közt valszeg mindenki 70éves koráig nyomná az ipart.Lenne saját éves bérlet a ringekre is...Így aztán marad a kockázatviselés.Ha motorozni akarsz vagy a szolid mennyiségű ringre váltasz olykor szabad kártyát vagy bevállalod hogy talán egyszer téged is megtalál egy behajtott tükrös mámi egy egyik kanyarban esetleg egy kapualjból kitolató barom aki nem néz szét kellőképpen.
De ha az embernek már potyognak a porontyok...nem akar ilyen felesleges rizikófaktorokkal kalkulálni.Épp elég szopó ez a magyar valóság.
Nem mellesleg én keresek továbbra is pályamoci célzattal SP-t.
Az ár elképzelésről ezzel sokat elmondtam.
Egyébként jól látja aki drágának tartja a hazai felhozatalt.Nem a németországi árakat kell figyelembe venni.Ott még mindig van rá kereslet!Itthon meg...szar van.Egy 2008as 600RR-t megkapsz 1.2-1.3ért akkor minek szívatnád magad egy "öreg" SP-vel gondolkodás uralkodik.
Persze mi tulajok tudjuk amit tudunk.De ezt nem sokan vágják a vásárlók közül.
A TL meg sem közelíti azt a minőséget és megbízhatóságot amit az SP képvisel,de a kor azonos...ergo az áraknak is követniük kell lassan azt a szintet.Bár 600nál azért többet érnek még a 2000es SP-1ek is de nem sokkal.Főleg a jól megszaggatottak amiből azért van már pár.
Az az ezüst amit Csizi is ajnározott valóban tip-top állapotban van a mai napig is... ezért is érte meg a 800at.De többet nem nagyon.Legalábbis ha az ember valóban elszeretné adni.
Nem beszélve az extrákról ami közel 3 kiló és ezeket adom hozzá.
Persze azt is megértem, ha valaki teleszórta extrákkal a gépet, szépen tartotta és ezt eladáskor szeretné forintra váltani...
Azok a képek biza engem is érdekelnének. Megtennéd, hogy ide is továbbítod: istvanemeth[kukac]gmail[pont]com. Előre is köszi. Szoktál Budapest felé járni?
Ha adhatok egy tippet a fiatalembereknek akik megszeretnének válni a vasaktól azoknak mondom , hogy próbálják be a Romániai piacot . Jelen pillanatban a legjobb felvásárló piac ott van .
így viszont egyelőre elérhetetlen álom marad a BMW R1200GS