Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szimplán szar. Le van lakva. Wilkerék meg szimplán azok az igazi faszfej nepperek. Ha nem figyelsz, úgy átbasznak mint szart a palánkon.
Csizi!

Úgy emlékszem, mintha valamikor azt irtad volna, hogy a wilker-nél levő SP2 nem volt valami jó állapotban. Érdeklődöm, hogy mi baj volt vele?
Szia mito!

http://www.oemmotorparts.com/o...

itt is lehet,hogy megtalálod, hogy hova megy a cső ez sp2, de ott van az egyesé is, mert nem egyforma teljesen
üdv.
Sziasztok!
Dodó köszi az ülést tényleg jó áron kaptam, amúgy a Ricsi bontót hívd fel mert amikor vettem tőle a cuccokat volt neki hátsó ülése jóáron.
Amúgy nem lesz szervezve valami VTR-es összejövetel?Én vevő lennék rá.
Izé, bogarászd...
Töltsd le a szervízkönyvet, és bogasászd ki belőle ami kell.

http://www.yousendit.com/trans...
Lenne egy olyan kérdésem hogy haverom sp-jén szétment a nyomásszabályzó ami szabályozza az üzemanyagot(ha jól tudom)és amikor megvette akkor át lett rajta valami csatlakoztatva,mindegy a lényeg hogy van hozzá egy vákumcső T-elosztással amit rá kellene csatlakoztatni....valahová.Kérdésem az lenne hogy pontosan hová.Az injektoron találtam egy gumicsődarabot ami a képen is látszik,de az le van dugózva,de nem vagyok benne biztos hogy oda kellene mert gyárinak tűnik.Aki tud segítsen,ha tud küldjön képet.Köszi.
Kár,pedig jó lett volna.
Nincs...ez nem olyan mint a bélyeg...nem gyűjtöm őket...
Csak megmaradt a régi SP-ről...
Nincs véletlenül még hátsó ülésed?
Vinko!

Most kis kezed össze teheted hogy bagóért megkaptad a hátsó ülést!
Jössz nekem egyel!
Sziasztok! Ha valakit érdekel ez a Puig versenyplexi csörrenjen rám
06(70)276-4541 A plexi új eredeti csomagolásban 25.000-ft-ért eladó!

Illetve ultrabrutál áron van az oem motor partsnál:

http://www.oemmotorparts.com/o...
Neked nagy az ismeretséged.Te se tudsz hátsó ülést?
Ülésről szólva . Nem konkrétan zselésíteni akarnám . Egyik irl cimborámnak a GSX-R 1000-rsén láttam meg az ülést . No nem a formája hanem a custom ülés fogott meg . Ugyan olyan kényelmesen tudtam benne csúszkálni amellett , hogy az ülés kényelmesebb volt . Abból indultam ki , hogy ha nem is a sok megtett km ami hanem az egész nap a nyeregben telik akkor bizony eléggé érzékeny tud már lenni az ember hátsója estére .
Minden esetre egy hét múlva ha haza jöttem a nagy nyaralásból elkérem a cimborámtól a mester embernek az elérhetőségét és beírom ide . Aki gondolja az majd kezd vele valamit Úgy mondta ez a gixeres cimborám , hogy az ülést kell majd elküldenem , mert majd ebből lesz az új , nem pedig külön gyártanak egyet . Ebből kiindúlva szerintem egy bontóban veszek egyet és majd abból lesz a " túra nyereg " . 2 csavar fogja , ha nagyon versenyezni támad kedvem max lecserélem a táskából .
Kezdem érteni , hogy miért nem volt hajlandó lassítani / megállni barátkozni velem . Lehet azt hitte , hogy egyik " rajongója vagyok " . És így már érthető hogy miért kezdte magát überelni az egyenesekben csak szegényt egyenletes haladásnál is utol értük az összes kanyarban . Kis Sajtot nem bírta lehagyni pedig neki fele annyi lova van mint sokat emlegetett barátunknak . ( Kis Sajt SV 650 , itteni fórumozónk és irl cimborám ) .
Az az ülés úgy jó ahogy van. Nagy divat most ez a zselés csiribiri ülés, de az túramotorokra való. Egy ágyúgolyóra felesleges ilyen visszajelzés lerontó anyámkínja. 200km-enként úgyis meg kell állni tankolni mert kiszíjja a naftát belőle, annyit meg egy huzamban simán ki lehet bírni. A fekete SP-met Kéthelyről hoztam haza, és még gyorsan el is mentem aznap Mátrázni. Kéthely 270 km tőlünk, levittem a Firestormot, Yamaha bajnokéknál beszámították, és az SP-vel jöttem haza. Az oda-vissza 540 kilcsi. Tőlünk Parádsasvár 70km körül van, oda-vissza az 140, plusz helyben egy 40km-t lazán el lehet motorozgatni, az 180. 540+180=720 kilcsi egy nap alatt, igaz SP-vel csak 450km volt az össz táv, de simán kibírható. Igaz ami igaz én nem próbáltam még ilyen zselés ülést, de szerintem lerontja a visszajelzést a pilóta felé. Nem véletlenül van a versenygépeken is csak egy darab vékony szivacs ülés gyanánt. Nyilván egy BMW24 órás után hólyagos lenne a feneke az embernek rajta, de ez a motor nem is arra van kitalálva. Én biztos hogy nem cserélem le a gyári ülést, nekem tökéletes. Amúgy egy ilyen zselésre átalakított cucc 30-40 ropi, egy egybeülésnél mint pl a VFR, ott 80ropi lazán van egy dizájnolt + hímzett + zselésített ülés.
Ha visszaolvason itt a VTR fórumban vagy a Mátra fórumban vagy még sok más fórumban, láthatod hogy emberünknek kezelésre van szüksége. Zoleehrc, VTR-Tibu, Endevour, Kaktuszdzsem, ZoleeSP2, meg még ki tudja hány néven trollkodik, főleg itt a sportmotoron. Azt amikor ráköszönsz élőben, akkor mint a húgyos kutya, fülét-farkát behúzza. A Mátrában is csak akkor mer motorozni amikor már lement a tömeg, csúcsidőben ha megállna a házai vagy sasvári parkolóban, biztos lenne aki lecsavarna olyan pofont neki hogy Nagykanizsáig repülne (arról a környékről is szerzett magának jóbarátokat), aztán ott meg Grózi adna neki egy olyan seggberúgást hogy Felsőtárkányig sem esne le.
Legközelebb inkább vess be egy kis orális ingert!(Lépj bele a szájába,hogy tudja mire való a kis kancsó!)
Juteszembe . Van esetleg olyan aki már átszabatta az ülését a VTR-en kényelmesebbre , puhábbra ? Érdekelne pár részlet a dologgal kapcsolatban ha igen .
Ehj , én meg azt hittem hogy mindenki fasza gyerek akinek VTR SP-je van . Amúgy tényleg vicces Csizi hogy nem voltál ott és teljesen 1:1 arányba leírtad hogy hogy motorozott .
Holnap viszont indulok Balatonfüredre , remélem szép idő lesz rám .
Az bizony a kedves HRC Zolee barátunk (a sportmotor.hu egyik trollja) volt... Múltkor láttam a motorját Eger belvárosában a Szantofer vendéglő előtt, akartam egy kis tréfát űzni vele, de nem vette föl a telefonját a kis bjuzi... Pofázni és mocskolódni azt tud, motorozni nem, jómúltkorában a sasvári parkolóban beszélgettünk a többiekkel, egyszercsak feltűnik egy fehér SP2, a pilótája meg mint aki beszart úgy ült a nyeregben. Kanyar bevétele: merev előrenézés a motor elé 2m-re, sebesség gyök2, és természetesen az elmaradhatatlan kanyarsokszögesítéses kanyarodás. Egyébként nem veszítettél semmit hogy nem beszéltél vele, egy kis buzzancskullancs a csávó!
Túl vagyunk a mai napi túrán is sikeresen és balesetmentesen .
Voltak szép és izgalmas pillanatok . Az idő is nekünk kedvezett és szerencsére a forgalomban résztvevőknek is ma helyén volt az eszük .
Viszont a kanyarokban ottmaradt apró kavicsot vagy homokot és zúzott köveket igazán letakaríthatnák az úttestről . Főleg ez okozta az izgalmakat amikor porig borított motorral megérkezik az ember egy ilyen kanyarhoz . Figyeljetek és vigyázzatok erre akik arra motoroznak .
Ami kellemes meglepetés , hogy találkoztunk egy fehér VTR 1000 SP 2-vel azt hiszem még a Mátránál , a rendszáma UJB 639 . Sajnálatos módon a tulajdonosa annyira görcsösen figyelte az utat hogy rám sem hederített amikor beúsztam mellé az egyik egyenesben . Kár érte , szívesen elröhögtem volna vele .
Kakas , nem tudom mikor megyünk legközelebb de ide le fogom írni ha megyünk és ihatunk egy cola-t .