majdnem megbaszta a számat ma a KPM nyugiba jöttem haza Gödöllőről, aztán egy narancs sárga mellényes ürge mutogat, megállok, állitsam le közúti ellenőrzés.. persze egyből ráugrott a kipufogóra, hogy van e benne E jelzés meg hogy túl hangos, inditsam be és zugassam meg, persze próbáltam óvatosan csak 4-5ezerig, de szó mi szó elég hangos volt, lereagálta hogy hát ez nem gyári meg túl hangos, de most nem küld el beméretésre, szóval elküldött megúsztam, de most épp arra kell megint mennem dolgomra nem tudom hogy arra menjek és mégegyszer ugyse állok meg, vagy inkább elkerüljem
Hali!
Ha valakit esetleg érdekel eladó az SP.Megváltoztak a dolgok és kell a lakára az ára.Sajnálom, hogy meg kell válni tőle, de nem tudok mást tenni.1.4 az alja 21500 van benne garantáltan.Szervízkönyve is megvan.
Ha esetleg valakit érdekel jelezzen.
Igen, csak már képeket nem tudtam csinálni, nem volt időm, így is éppen hazaértünk sötétedésre. Amúgy én is úgy vagyok vele, szeptember közepéig van rajta vizsga.......majd csak tavasszal viszem újra.
Köztük az egyik az enyém.
Jó volt motorozni,én már idén nem megyek vele,holnap lejár a műszaki,és én már azért nem vizsgáztatom le hogy motorozzak vele egy hónapot,aztán meg álljon fél évet.
Én a hétvégén megjártam a Mátrát, szombaton meg lementem Újszászra a Lowland Bikers motorostalálkozójára, hatalmas buli volt, 4 VTR a helyszinen, képek sajnos egyikről sem, mert ugyan elvittem a fényképezőgépet, de a memóriakártya kimaradt belőle -.-
Én ha minden jól megy akkor Újszászon leszek motorostalálkozni
És nem idevágó közlemény, de muszáj eldicsekednem vele itt is, a magyar kultúra életében igen híres-neves tánccsoport, az Experi Dance tagja lettem bocsi mégegyszer
Újabb túrán vagyunk túl sikeresen ami egészen pontosan vasárnap volt . Az időjárás eléggé változatosra vette , jutott szikrázó napsütés csak úgy mint szakadó esőben motorozás . Bükk-Mátra majd kb. olyan 120 km-nyi Szlovákiai rész . Salgótarjánnál jöttünk vissza az országba . Reggel 09:00-kor indultunk útnak és este 18:00-ra haza is értünk . Megérkezésnél pár kilométer eltéréssel 600 km-t tettünk meg . A fórumot rendőri olvasottság miatt a tegnapi napot csak dinamikus motorozásnak nevezném .
Voltak kemény helyzetek mint pl " S " kanyarban előztem egy autót csak szemből is jöttek , amikor egymás mellé ért a 2 autó én akkor egyenesítettem fel a VTR-rt majd még éppen íven beejtettem a megelőzött kocsi elé és kigyorsítva kiléptem a képből . Vagy pl szakadó esőben egész jól megdöntve kanyarodtam és elindult a motor alattam a felező felé hangos gumifüttyel . Szóval egész szépen mint ha " egy lépcsőfoknyit esett volna lefelé " , már végig is futott az agyamon a csúszás pillanatában hogy " fasza vihetem a dobokat Árpihoz javíttatni a hűtőmet meg Bcsabára a szerelőhöz de szerencsére megfogtam . Amire leértünk a hegyről és megálltunk a benzinkútnál az utolsó tankolásra , 5 mentőautó ment el mellettünk amikor még nagyban esett az eső . Másra nem tudtunk gondolni csak arra , hogy biztos volt akinek nem volt szerencséje vagy más hiányzott .
Aminek viszont megörültem hogy megint találkoztam a " szőke lánnyal a hegyen " . Szép szőke haja befonva lógott ki a sisak alól és hát fiúk majdnem ívet tévesztettem miatta amkor mögé értem ... . Remélem még sokszor látom ! De sajnos mivel nem séta motoroztunk egy kanyarban külső íven elléptem mellette és bal kezemmel integettem miközben kigyorsítottam .
Előre láthatóan következő nagyobb túra a Fogarasi-havasokba vezet majd aug. 20.-án . Hát ha legközelebb többet tudok majd fotózni .
Irreálisan drágák ott a motorok. Arról nem beszélve, h sokat sérülésmentesnek hirdetnek, meg mesélnek róla, aztán a múltkor amit néztünk XX-et is nem állt egyformán a kormánycsutkája, meg a kormánysúly le volt zúzva nem kicsit...
Valaki mesélte innen hogy azt a fehér SP2-t volt megnézni, és csak képről nézett inkább jól ki, a valóságban kicsit viseletes volt a gép. Ezzel az ACIDM-mel bolondítják a jónépet (ejtsd: ASIDAM ), hogy ilyen jó meg olyan jó motorokat árulnak, csak éppen sokszor olyan lelakott gépek vannak náluk mintha csirkeólnak használták volna a motort. Persze szépen le vannak mosva, de ennyi. Ja és enyhén szólva túl vannak árazva a motorok náluk.
Ha valakit esetleg érdekel eladó az SP.Megváltoztak a dolgok és kell a lakára az ára.Sajnálom, hogy meg kell válni tőle, de nem tudok mást tenni.1.4 az alja 21500 van benne garantáltan.Szervízkönyve is megvan.
Ha esetleg valakit érdekel jelezzen.
Jó volt motorozni,én már idén nem megyek vele,holnap lejár a műszaki,és én már azért nem vizsgáztatom le hogy motorozzak vele egy hónapot,aztán meg álljon fél évet.
És nem idevágó közlemény, de muszáj eldicsekednem vele itt is, a magyar kultúra életében igen híres-neves tánccsoport, az Experi Dance tagja lettem bocsi mégegyszer
Voltak kemény helyzetek mint pl " S " kanyarban előztem egy autót csak szemből is jöttek , amikor egymás mellé ért a 2 autó én akkor egyenesítettem fel a VTR-rt majd még éppen íven beejtettem a megelőzött kocsi elé és kigyorsítva kiléptem a képből . Vagy pl szakadó esőben egész jól megdöntve kanyarodtam és elindult a motor alattam a felező felé hangos gumifüttyel . Szóval egész szépen mint ha " egy lépcsőfoknyit esett volna lefelé " , már végig is futott az agyamon a csúszás pillanatában hogy " fasza vihetem a dobokat Árpihoz javíttatni a hűtőmet meg Bcsabára a szerelőhöz de szerencsére megfogtam . Amire leértünk a hegyről és megálltunk a benzinkútnál az utolsó tankolásra , 5 mentőautó ment el mellettünk amikor még nagyban esett az eső . Másra nem tudtunk gondolni csak arra , hogy biztos volt akinek nem volt szerencséje vagy más hiányzott .
Aminek viszont megörültem hogy megint találkoztam a " szőke lánnyal a hegyen " . Szép szőke haja befonva lógott ki a sisak alól és hát fiúk majdnem ívet tévesztettem miatta amkor mögé értem ... . Remélem még sokszor látom ! De sajnos mivel nem séta motoroztunk egy kanyarban külső íven elléptem mellette és bal kezemmel integettem miközben kigyorsítottam .
Előre láthatóan következő nagyobb túra a Fogarasi-havasokba vezet majd aug. 20.-án . Hát ha legközelebb többet tudok majd fotózni .