50. De szerintem 1:55-nél már beljebb kéne tekernem az előfeszítést. Arról nem beszélve, hogy a haverom K7 600-a úgy csuklik össze alattam mint egy beteg póni.
Hát tekerd ki őket félig. Fentről dugós kulccsal. Az első rugó előfeszítés állításához nem kell harvardi diploma. A hátsóhoz általában körmös kulcs kell. Na azt nem csinálnám.
A Kawasakikban olyan erős rugók vannak gyárilag, hogy én teljesen kitekert állapotban megyek vele.
Én nem szoktam babrálni a futóművet, úgyhogy tőlem ne kérdezz ilyesmit. A fekete SP-m et gyári beállításokkal használtam, és nekem megfelelt. Ez a mostani egy kicsit keményebbre van belőve, még mindig úgy van ahogy Gabitól átvettem. Egy kicsit kemény, egy kicsit lerázza a vesémet, de alkalmazkodom hozzá, és legalább nem üt fel a szar utakon.
Csizi , kérdésem lenne .
Gondolom te már végig játszottad párszor ezt a dolgot , vagy legalább is nagyon remélem . Futómű beállítások érdekelnének utcai (közúti ) ,motorozáshoz illetve Mátrázáshoz . A jelenlegi beállításaim pályázásra jók . Iszonyat kemény szinte nulla rugózással , az első tornyok alig süllyednek fékezéskor illetve álló helyben hintázásnál ugyan ez a jelenség van . Nagyon le van tekerve az első 2 torony , szinte ki van iktatva .
Hogy csináljam , hogy jó legyen ?
A Hringen tényleg nem. Csak az amikor lejött a pályáról, és utána hazaindult...
Énis így vagyok vele. Motor lesz. Ha nem eszek akkor is, meg ha el kell adnom a kocsimat akkor is...
Jogos!
Ezért ülünk fel a motorra minden szezon elején!
De amennyire csak lehet az ember próbálja minimálisra szorítani a lehetséges hibafaktort.Az "öreg" motorost ez különbözteti meg az ifjú titán tiniktől...bele gondolnak olykor mi lenne ha...
(nálam ez 220felett szokott villantani)
Ha már gyerkőcök is gazdagítják a familyt,akkor már nem keresed az efféle izgalmakat...örülsz ha a seggeden lyuk van és tudsz aludni! Nem kell lehordani azt aki így gondolkodik.
De amíg nincs ami felérje a zsebem hogy kiraboljon ...addig is irány Ausztria vagy egy jó pálya.Itthon az aszfalt és az autósok miatt rühellek motorozni.De ha már nem hajlik úgy a derekam,jó lesz majd egy AmericanIronHorse!
sajna a német piac sem áll meg, mert a mobile.de-n is fent van a gép, nem a legolcsóbban,de bőven az alsó árszinteken és senkit nem érdekel. Egy hívás sem érkezett onnan sem.
Látod Zé, ez a baj. A negatív hullámok. Nem azon kell rágódni hogy "ez velem is megtörténhetett volna" vagy "ki lesz a következő", hanem örülni hogy egészséges vagy és virulsz. Ahogy mentünk együtt a Hegyen, én úgy láttam hogy Te sem az a vadállat típus vagy, gyorsan de biztonságosan motorozol, nem mész bele hülyeségekbe. Igen, van pár emberke akik a határon motoroznak, illetve necces helyzetekbe mennek bele, azoknak jobban áll a zászló. De ha ésszel csinálod akkor nagyobb valószínűséggel hazaérsz épségben. Az persze benne van a pakliban hogy mégsem, mert nem csak rajtunk múlik. De az ilyen negatív hullámokkal nem szabad foglalkozni.
Ebben igazad van!de tudod azt szokták mondani,hogy jobb félni mint megijedni.(szerintem ha egy hónapon belül nem megy el akkor magamat ismerve a szívemre fogok hallgatni)
Tűzoltónak lenni sem veszélytelen, de nem törvényszerű hogy meg fogsz halni vagy megsérülsz. Itt is érvényes: ha rossz helyen vagy rossz időben, vagy hülyeséget csinálsz, akkor szoppendáré van. Sok tűzoltó megsérült már munka közben, meg egy jópár már ott is hagyta a fogát, de attól nem fogok leszerelni mert ez velem is megtörténhet. Az élet maga is egy veszélyes üzem, mert bármikor érhet bármi baj. Erre mondtam hogy az élethez kell némi szerencse is. De ha csak azt keresnénk hogy mi a legveszélytelenebb, akkor szart sem érne az életünk mert egész nap a TV-t bámulnánk.
Lehet hogy nagyképűen hangzik,de nekem ettől jobb motor nem létezik(ebben az árkategóriában)ha eladom szerintem akkor tényleg "eltűnök a süllyesztőben"nem lesz másik.Tegnapelőtt elmentünk gyertyát gyújtani Laciért és pont azon elmélkedtünk,hogy ki lesz a következő?Bármelyikünkkel megtörténhetett volna ez a tragédia.És én azt hiszem,hogy Laci nem is az a srác volt aki mindig lapon ment nem úgy mint közülünk egy páran.4-éve meghalt egy barátom 3-éve is két éve csak a szerencsémen múlott,hogy nem én lettem a következő.Most Laci. jövőre?
"VETTÜNK"?
Wow már értem miért vetted el!
Pályamotoros hozzászólásod magasan osztom...Ott aztán elkaphat az agybaj...túl nagy bajt nem tudsz csinálni.Hacsak nem ütsz ki valakit a nyeregből...akkor tuti meglincselnek...
Csizi!
Azért ezzel a "szöveggel" a tinik szoktak takarózni...
Te viszont már nagyfiú vagy!Te is tudod hogy a motor veszélyes üzemmód!Vörös iszap egyszer volt és a villám is csak egyszer csapott a futónőbe a Margit szigeten!
Motorost viszont hetente 10-15alkalommal csapnak agyon a szezonban.
100x annyira kell figyelni minden bokor rezzenésre ha motoron ülsz!
Ha a szerencsére bízod magad...háááát.Egy biztos éééén nem tenném.
Lehet nem közlekedek eszement módjára és nem lapon fordulok a közutakon...de élvezem amit csinálok.Még ha viszonylag óvatosan is.És ami fontos!Mindig hazaérek a drágasággal,hogy saját kezemmel moshassam le a bogártetemeket!
A Kawasakikban olyan erős rugók vannak gyárilag, hogy én teljesen kitekert állapotban megyek vele.
Gondolom te már végig játszottad párszor ezt a dolgot , vagy legalább is nagyon remélem . Futómű beállítások érdekelnének utcai (közúti ) ,motorozáshoz illetve Mátrázáshoz . A jelenlegi beállításaim pályázásra jók . Iszonyat kemény szinte nulla rugózással , az első tornyok alig süllyednek fékezéskor illetve álló helyben hintázásnál ugyan ez a jelenség van . Nagyon le van tekerve az első 2 torony , szinte ki van iktatva .
Hogy csináljam , hogy jó legyen ?
Énis így vagyok vele. Motor lesz. Ha nem eszek akkor is, meg ha el kell adnom a kocsimat akkor is...
Te sem mennél Ukrajnába motorért!
Ezért ülünk fel a motorra minden szezon elején!
De amennyire csak lehet az ember próbálja minimálisra szorítani a lehetséges hibafaktort.Az "öreg" motorost ez különbözteti meg az ifjú titán tiniktől...bele gondolnak olykor mi lenne ha...
(nálam ez 220felett szokott villantani)
Ha már gyerkőcök is gazdagítják a familyt,akkor már nem keresed az efféle izgalmakat...örülsz ha a seggeden lyuk van és tudsz aludni! Nem kell lehordani azt aki így gondolkodik.
De amíg nincs ami felérje a zsebem hogy kiraboljon ...addig is irány Ausztria vagy egy jó pálya.Itthon az aszfalt és az autósok miatt rühellek motorozni.De ha már nem hajlik úgy a derekam,jó lesz majd egy AmericanIronHorse!
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v
...
Wow már értem miért vetted el!
Pályamotoros hozzászólásod magasan osztom...Ott aztán elkaphat az agybaj...túl nagy bajt nem tudsz csinálni.Hacsak nem ütsz ki valakit a nyeregből...akkor tuti meglincselnek...
Csizi!
Azért ezzel a "szöveggel" a tinik szoktak takarózni...
Te viszont már nagyfiú vagy!Te is tudod hogy a motor veszélyes üzemmód!Vörös iszap egyszer volt és a villám is csak egyszer csapott a futónőbe a Margit szigeten!
Motorost viszont hetente 10-15alkalommal csapnak agyon a szezonban.
100x annyira kell figyelni minden bokor rezzenésre ha motoron ülsz!
Ha a szerencsére bízod magad...háááát.Egy biztos éééén nem tenném.
Lehet nem közlekedek eszement módjára és nem lapon fordulok a közutakon...de élvezem amit csinálok.Még ha viszonylag óvatosan is.És ami fontos!Mindig hazaérek a drágasággal,hogy saját kezemmel moshassam le a bogártetemeket!