Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor biztos tetszeni fog,kivéve ha valami szemétdombot nézel meg.Vagy láttad már a motort?
Annyit fűznék még a fogyasztáshoz, hogy 1 hónapja Transzfogarast megjártuk, és 275 nél kezdett el pislogni az üzemanyagjelző ! Máskor olyan 210-230 nál kezd villogni, akkor kereken 5 literre jött ki a fogyasztás, örültem neki ringen vagy valahol biztos meglehet etetni vele 10-12 t...
Köszönöm mindenkinek a válaszokat szerdán megyek a mociért! Kicsit para vok mert idág csak 500 ason ültem,na meg az öreg vt-n ! De bizom a vtr ben meg magaba hogy össze fogunk szokni!
Én is megijedtem a fogyasztási értékektől amiket olvastam. Hozzáteszem én nem vagyok egy száguldozós típus sőt... nálam ha melózni járok (oda-vissza kb. 70 km) akkor kicsivel 6 fölött, de hosszabb úton 120-130 utazóval 5,6-ot is fogyasztott már. Ebbe pár intenzív gyorsítás, egy-egy 200-as tempó is belefér. Az előző tulaj még kímélőbben használta, ő ment néha egy tankolással 300km fölött is.
Nekem az előző motorjaim (kawa Z750, gsx750f) kb. 0.8-1 literrel fogyasztottak kevesebbet. Viszont ha nagyon hajtja az ember akkor el tudom képzelni, hogy ezen a két nagy karbin sok lefolyik "feleslegesen"...
A lánc még a gyári mivel 15 e van benne, a gumit 10 e nél cseréltem, most michelin 2 ct van rajta, ettől kicsit többet várok, 12-14 e km ert...
A cbr nél 15000 km nél cseréltem a metzeler z4 es gumit, de még olyan volt mint az új, csak sokszor megcsúsztam vele, ez viszont nagyon jó!
A láncot pontosan nem tudom hogy milyen csak annyi hogy DID,és a szett elég drága volt 40 fölött,de nagyon jó,kb 4-szer állítottam rá 12000 km alatt,de akkor is alig.Gumi az pilot power amit újonan vettem,az is kibírt vagy 12 ezret pedig nem is 2ct.Az olaj meg Castrol power 1.
És milyen láncot és gumit használsz? ha már itt tartunk akkor olajat milyet tesztel a gépbe?
Amúgy hülyeség hogy a gumit meg a láncot fogyasztja,csak jó minőségűt kell venni.Én mindig hajtom és egyik sem kopott el hirtelen.
Kössz a gyors választ! Több helyen olvastam ezeket a durva fogyasztásokat. A gumit meg a láncot tudom hogy fogyasztja. Remélem jövö héten már nálam lessz a vtr amit kinéztem. Leginkább a fogyasztstól paráztam.Azért is kérdeztem.
ki mondta a 15l t? MÉg a 8 is durva, én is ettől paráztam mikor megvettem, mert ugyan ezeket hallottam. A valóság 100-140 5,5-6 liter. Múltkor felmentem pestre autópályán oda vissza 220 km volt, végig amit bírt a motor 265-268 nyilván volt benne város is, de javarészt 7-9000 fordulaton mentem és 7,6 lite lett. Ugyhogy e miatt ne aggódj! inkább a gumit fogyasztja jobban
Sziasztok!

Lenne még pár kérdésem vtr 1000F-el kapcsoltatban. Elég durva dolgkat fogyasztást illetően mennyire helytálloak túra tempoban 8-15 l ?Nem a 8 literrel van bajom hanem 15-tel .Túrázni szeretnék egy ilyet venni,mennyire kényelmes,egy tankkal mennyit lehet meg tennni 100-140 tempoval?
Sziasztok!

Lenne még pár kérdésem vtr 1000F-el kapcsoltatban. Elég durva dolgkat fogyasztást illetően mennyire helytálloak túra tempoban 8-15 l ?Nem a 8 literrel van bajom hanem 15-tel .Túrázni szeretnék egy ilyet venni,mennyire kényelmes,egy tankkal mennyit lehet meg tennni 100-140 tempoval?
No igen ha még az aszfalt is vacak volt,sanszos...nem ártana egy kormánylengés csillapító.
habi habi habi ...
Kerültünk ma egyet(700km) szlovákiában, kihasználtuk ezt a jó időt, fasza volt, kicsit lezsibbadta a szar út miatt, még mindig tré az út sajnos, de vannak újra aszfaltozott részek is.
Lehet hülyeséget kérdezek: Egy seat leonos utolért minket, és 170 el ment előttünk, 6ból 5 be visszagangoltam, de a gázból nem engetem, és olyan 180-190 ig olyan kib*szottul beszitált az első kerék, hogy azt hittem lerepülök a motorról... A kérdés a következő: Lehet, hogy megemelkedett az eleje és azért csinálta ? Lehet, hogy 1 keréken előztem meg,csak észre sem vettem Motorozok már 12 éve, de ilyen nem volt még, és kurva szar érzés volt, főleg, hogy nem készültem rá... A leonos meg gondolom ment a szervízbe
A hasidomot mondod ugye? Faszán passzol rá? Olyan mintha gyárilag ilyen lenne? Mennyiért festik ezt még le? A piros színkódját honnan lehet kinyomozni?
Dynojet önmagában nem hinném, hogy gyógyír lenne a problémára. Az a főfúvóka méret/súbertű alakjával éri el a hatását. (Típustól függően még: pilotjet csavar beállítás/más tolattyúrúgó/ tolattyú levegőnyílás bővítés) Tehát az alapjárat feletti tartományban lehet érezni változást. CV karbinál ezeknek a tényezőknek alapjáraton semmi szerepe nincs.
Olyat még nem csináltam de szerintem megoldja a problémát!
Az enyém is csinálja,sőt alapjáraton le is szokott néha állni.
pl. dynojet fuvókák?
Írj egy mail-t a safrankabalint@citromail.hu e-mail címre, és ott megbeszéljük!
Az oké hogy annyi a bolti ára, de Te mennyiért adod?
Sziasztok!
DID 530 ZVM2 Gold 108 szemes lánc érdekel-e valakit?
Teljesen új, 0 km-es! Ha érdekel valakit írjon vagy hívjon.
A Bolti ára 36.708 Ft!

érdeklődni: 30/603-8688
A megoldás a problémátokra nagyobb alapjárati fúvóka! Nagyobbra kell dörzsárazni,hogy több benzint kapjon alapjáraton! Csináltam már ilyet garanciában,jó lett!
Köszönöm a válaszokat!

Honnan lehet felismerni hogy belpiacos?Nem az órára gondolok, 2 éve van itthon forgalomba nem láttam rohadást a tankban sem meg másutt sem, a belpiacos esetleg mennyire van visszafolytva. A mostani gépem is belpiacos az tényleg meg van rozsdásodva. Alkatrész ellátása akkor gondolom nehezebb ?