Holnapi túra állomásai amin részt veszek : Eger , Parádsasvár , Tisza-tó .
Indulás reggel : 08:00-kor Szeghalomról .
Jó táv lesz ez egy napra egy supersport motor nyergében .
Ha minden igaz a Tisza tavat még körbe is motorozzuk .
az a baj hogy épp most váltok munkahelyet, és nem tudom még az időbeosztásomat, mert a Mátra túra az lehet hogy engem érdekel, elvégre itt lakok tőle 50 km-re
Megyek én most mindenfelé kb , köv hét szerdán az-az 29.-én megyek balatonra , füredre . Azután Üvegtigrishez Tiny mellé . És ha jól tudom valamikor a közeljövőben még lesz egy mátrai útja is a brigának .
mondjátok már meg nekem légyszi hogy tulajdonképpen mi is a jelentése az SP-nek? Mert tegnap voltam házibuliba, mindenki megbámulta a motort, meg dicsérte fényképezte hizott a májam stb, amég az egyik részeg alkat ki nem jött a házból és elkezdett nevetni hogy mi rajta az az SP ? Feltételezéseim szerint a tinisztárnak vallott senkiházi nyomorultra gondolt, én meg mentettem ami menthető, és azt mondtam hogy a Sport Pro röviditése, de szöget ütött a fejemben hogy valóban mi is az
Így van , bár onnan nem ritka hogy az egész első villát átteszik az SP-be . Pár centit lehet csalni kicsit felfelé így a kényelmesebb ergonómiáért . ( a sok puhány ) .
Kakas az ég áldjon már meg téged , most a Miller beszél belőlem de vissza fogom magam , miért nem jó neked a gyári tipus tiszta direkt ehhez a drágához tervezett és tucat-gyártott kar ? " Annyi van belőle mint a szar , olyan az íze mint a fos " . De viccet félre téve , VTR-en hülyén néz ki a túra kormány vagy " egy másik tipus " csutka de kb mindent mindenre rá lehet már tenni , mert a technika lehetővé teszi .
Simple motoros boltba berendelheted a gyárit , 3 nap és házhoz viszik neked ha kell .
még esetleg annyi kérdésem lenne hogy van rá valami kompatibilis kar? teszem fel VFR 750 vagy más Hondáé.. vagy annyira azért nem gyártottak egyformán Hondáék? köszi üdv
Hát azért elég nagy darabszámban készült ám SP1/SP2, még ha nem is olyan tucatmotor mint a Géesikszer, de nem olya ritkaság. Igazából idehaza kell csak minden hülyegyereknek csillió lóerős sor4-es, a V2 sportgépekneknek nincs nagy kultúrájuk. Hollandiában az SP klub már 11 éve létezik, és ott egy találkozón gecisok motor összejön:
Alkatrészt bármelyik Honda kereskedésben tudsz venni hozzá, szinte bármilyen alkatrészt meghoznak, persze jópénzért. Fékkart éppen tudsz bontóból, vagy utángyártottat a legtöbb motorosboltból venni. Ebay-ről is lehet lőni jóárasítva komolyabb dolgokat, illetve DAVID SILVER -től tudsz még a hazai áraknál olcsóbban cuccokat beszerezni hozzá.
Gugli a jóbarátod, ebben a szuper internetes világban ezt kb 2 perc alatt ki lehet deríteni, csak némi elszántság kérdése az egész... Amúgy igen, egyforma telók vannak az SP1/SP2-ben.
Tudtok adni valami infót hogy hol lehet alkatrészt szerezni hozzá, ha esetleg valamire a későbbiek során szükségem lenne? gondolok itt pl egy fékkarra, mert a vége nekem le van törve, és majd ujitanék rá egyet a későbbiekben... vagy bármi apróság.. mivel ez nem egy tucatmotor, gondolom nem minden sarkon találni hozzá akármit.
http://bikepics.com/pictures/2...