Ma voltam műszakiztatni,és ott derült ki.
Számomra is értethetetlen,hogy hogy is üthet.
A tárcsán csak annyi látszik,hogy egy ponton nincs kikopva a tárcsa a széléig.
Kölcsön kell kérnem egy másik kereket,hátha azzal jobb lesz.
Nem tudok okos lenni,hogy mit csináljak.
csak külön az egyikről :( együtt a háromról sajnos nem.. de majd lesz még összefutás most megbeszéltük, és akkor majd nem menekülnek :) De az egyiket megmutatom ;-)
köszi mindenkinek! Maga a mennyország a paripa, remélem sok százezer km-t beleteszek még :) Hétvégén elmentem Tószegre motorostalálkozni, péntek lemegyek megáltam szépen a közepén a rendezvénynek, mindenki körbejárta megnézte, fotózta, dagadt a mellem, aztán másfél óra mulva megjött két Szolnoki haverom két egyforma Castrol fényezésű VTR sp1-el és lehervadt a mosoly az arcomról hogy mégse vagyok egyedül viszont a 3 szörny együtt elég ütős látvány volt
Lassacskán én is elkezdek szép állapotú sp-ket keresni. A nagy forgalmat látva itt mostanság megkérdezném, hogy a használtauto-n található sp-kről milyen személyes tapasztalatok vannak? Melyiket nézte meg valaki személyesen és egyáltalán nem ajánlaná. Csakhogy csökkentsem a felesleges körök számát :)
Köszi!Remélem sikerül még pár százezret futni vele balesetmentesen.Amúgy Ricsitől vettem hozzá szinte mindent és korrekt árakon 1 hónap alatt meglett az összes alkatrész.Harmatis Sp-t is biztos meg lehet csinálni, ha csak befecskendező baja van.Bár elég ritkán mennek tönkre.
Ez a szopás, nem a téglagyár! Kis buta, nem hallgat az öreg csocsikra. Most meg szopóág van, ki tudja mikor fog tudni menni a géppel, egy darabig "C" vágányon lesz a szekér... Csalódnom kell már Harmati Árpiékban is? Szégyen ez az ország, nagyon felhígult a szakma... Elvileg kötelező lenne garanciát adniuk a motorra, úgyhogy verni kell az asztalt!
Idáig nem ajánlottam a Karasnát, de Garamvölgyi Krisztián átment oda a Honda Szabótól. Vigyétek el oda a gépet, mert Krisz ért hozzá, nem csak képről látott SP-t (többek között neki is volt SP-je). Ők szépen megcsinálják, és Harmati Árpiék pedig kicsengetik a szervízdíjat, ha már nem értenek az SP-hez. Bár én visszaadnám a motort, adják vissza a stexet, azt verjék bele!
link
A következőben előbb mérnek,azt csak ha jó akkor kell fizetni.
Csak azért mert itt 4300.- a vizsga,autóklub:12000.- ,és máshol is.
A méréskor nagyon ingadozott az érték.
Számomra is értethetetlen,hogy hogy is üthet.
A tárcsán csak annyi látszik,hogy egy ponton nincs kikopva a tárcsa a széléig.
Kölcsön kell kérnem egy másik kereket,hátha azzal jobb lesz.
Nem tudok okos lenni,hogy mit csináljak.
Nekem a műszakin mondták,hogy üt,de megmértük és tök rendben van!
Az okozhatta a zavart,hogy a láncom egy helyen megvan nyúlva kicsit...
Mitől lehet?
Várom az ötleteket.
Ami szabadidőd csak létezik használd ki a gurulásra mert egy hatalmas élmény vele menni .Sok balesetmentest neked is cimbora !
Ez a szopás, nem a téglagyár! Kis buta, nem hallgat az öreg csocsikra. Most meg szopóág van, ki tudja mikor fog tudni menni a géppel, egy darabig "C" vágányon lesz a szekér... Csalódnom kell már Harmati Árpiékban is? Szégyen ez az ország, nagyon felhígult a szakma... Elvileg kötelező lenne garanciát adniuk a motorra, úgyhogy verni kell az asztalt!
Idáig nem ajánlottam a Karasnát, de Garamvölgyi Krisztián átment oda a Honda Szabótól. Vigyétek el oda a gépet, mert Krisz ért hozzá, nem csak képről látott SP-t (többek között neki is volt SP-je). Ők szépen megcsinálják, és Harmati Árpiék pedig kicsengetik a szervízdíjat, ha már nem értenek az SP-hez. Bár én visszaadnám a motort, adják vissza a stexet, azt verjék bele!