Köszi, nekem is hasonló volt a benyomásom, de ti már valószínűleg több normális SP2-t láttatok mint én, ezért kíváncsi voltam a véleményetekre. Ha nem gond, foglak még titeket hasonló kérdéssel zaklatni, mert szeretnék csatlakozni a "márkaklubhoz".
Ez a gép már többször is fel volt vetve, én láttam élőben, nem egy gyöngypipi darab ez sem. Régebben 1.55M-ért hirdették, megy lefelé szépen az ára, de nem nagyon marnak utána. Mondjuk nekem megvan a magam véleménye erről a kereskedésről.
Hát igen , ez egy Honda RC 51 VTR / RVT . Gyárilag erősebb , nagyobb teljesítmény és árban is ott van ahol kecsegtető de külföldi papíros .
Ha szerencséd van 2 hét alatt megjön a papírja ha nincs akkor úgy járhatsz mint az eyik Husaberges komám aki olaszból hozatott be egy supermotot , 2 hónapja várja a papírját de még nem érkezett meg neki . Ezzel a motorral így első ránézésre ennyi rizikód lehet , amúgy kellemes látvány . Én a helyedben a Győri VTR / RVT-t nézném meg ami link itt találsz meg . Szerintem " Best Buy " jelenleg . .
Mellesleg kipróbáltam végre egy kicsit jobban a " Szürke Nyilat " , új gumikkal kicsit nagyobb biztonságban éreztem magam rajta , bár aki meg régi motoros az meg megint csak tudja , hogy most meg az új gumik miatt kell vigyáznom mert amíg a koptató réteg le nem jön addig még a nagy gázadástól kezdve a kanyarig minden kihívás mert csúszik rendesen . Ezek ellenére volt egy " öröm motorozásom " a mai délután .
Csak es kizarolag VTR!
Elso sorban ot fogom megnezni! Nincs rossz arban es az allapota is jonak tunik!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_sp1-4687565
Udv! Minden tippet szivesen fogadok,szoval ird meg mi lenne meg optimalis valasztas! Azert tudnek meg valasztani,de nincs 2millam! 2 het mulva utnak indulok es megnezzek parat!
Köszönöm , vigyázok .
Éppen most újul a gép , 1 óra múlva megyek vele a gumishoz , megérkeztek rá a papucsok . Csütörtökön meg megkapja az új láncszettet . Első-hátsó lánckerékkel meg egy extraerős aranyozott láncot , olyat ami 160-180 lóerős gépet is elbírna . Motorolaj is ott van bekészítve mellé a garázsba .
Nagy szerencsém volt a géppel , hogy időben rátaláltam de bizton mondhatom mint régi VTR rajongó , hogy nem hinném hogy meg fogok tőle valaha is válni , ha meg igen akkor is VTR-re cserélném . Ha gondolod segíthetek tippet adni , hogy mi lenne még optimális választás mert bízok benne , hogy te is szert teszel egyre amit szerethetsz .
Hát én jártam Harmati Árpiéknál megnézni ezt a gépet, elég romos állapotban volt akkor ez a gép. Kosz, rozsda rajta mindenfelé, volna rajta mit csinálni. Csak egy mosás kevés lenne. Már nagyon régen ott áll, amikor ott voltam sem tudták beindítani, akksija kuka volt, meg a benzin is bele volt már rohadva. Lennt a pincében csak be volt baszarintva a sok roncs közé szegénykém. Meg ami nem tetszik rajta hogy kikukázták a gyári kipuffot, és átalakították ilyen egykipufogósra, ami mondjuk nem lenne baj, csak nem áll éppen túl jól ez a nagy hosszú kipuff erre a motorra. Egy megnézést megér, én speciel nem láttam benne fantáziát, főleg nem ennyi pénzért. Igaz régebben még drágábban is adták.
"Ebben a fórumban még senki sem írt rosszat a motorjáról!" SP-ről van szó! ,nem a többiről,már bocsánat.De ezen nem fogunk összeveszni.Végül is neked több Hondád volt mint nekem,és pont ezek a típusok.Típushibánál speciel én az SP-re gondoltam.
Hát ezt cáfolnám, azért igenis léteznek típushibák. A 2001 előtt gyártott Hondáknak a fesz.szabályzója a gyenge pont, legyen az 900RR, XX, vagy VFR, mindnek behal előbb-utóbb. A 800Fi-nek a termosztátja ami szeret csütörtököt mondani, az első szériás VTR-F-ek láncfeszítőjével voltak gondok, és még sorolhatnám. Úgyhogy teljesen jogos a kérdés hogy van e típushiba amire figyelni kell. Szerencsére az SP az egy jól sikeredett gép, elvégre egy superbike homológ motorról van szó, itt nem hibázhattak Hondáék.
Típushiba?
Mindennek az alfája ér omegája:Rendeltetésszerű használat,megfelelő olaj,és az előírt csereperiődus!
Véleményem szerint ha ezek a feltételek teljesülnek akkor a motorral nem lehet,lesz sok gond.Ebben a fórumban még senki sem írt rosszat a motorjáról! De szerintem a többiben sem!Szerintem ebben a kategóriában,típusban kevés lehet (tisztelet a kivételnek) a karcmentes,szalonállapotú motor.Már ha csak a korát is nézzük,és esetleg akarva-akaratlanúl esik rajta karc,sérülés.
Aha, ez Bosi motorja. Most hogy elment 890-ért a másik ezüst SP1, ez a best buy a piacon. Erre a gépre már másnak is fáj a foga! Kíváncsi vagyok ki viszi el hamarabb.
Erről a vasról tud valaki valamit? Jó és rossz egyaránt lehet.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000-3705865
Előre is köszi.
Jól feldobja a sima ezüst fényezést ez a matricázás!
Ha szerencséd van 2 hét alatt megjön a papírja ha nincs akkor úgy járhatsz mint az eyik Husaberges komám aki olaszból hozatott be egy supermotot , 2 hónapja várja a papírját de még nem érkezett meg neki . Ezzel a motorral így első ránézésre ennyi rizikód lehet , amúgy kellemes látvány . Én a helyedben a Győri VTR / RVT-t nézném meg ami link itt találsz meg . Szerintem " Best Buy " jelenleg . .
Mellesleg kipróbáltam végre egy kicsit jobban a " Szürke Nyilat " , új gumikkal kicsit nagyobb biztonságban éreztem magam rajta , bár aki meg régi motoros az meg megint csak tudja , hogy most meg az új gumik miatt kell vigyáznom mert amíg a koptató réteg le nem jön addig még a nagy gázadástól kezdve a kanyarig minden kihívás mert csúszik rendesen . Ezek ellenére volt egy " öröm motorozásom " a mai délután .
Elso sorban ot fogom megnezni! Nincs rossz arban es az allapota is jonak tunik!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_sp1-4687565
FIREBLADE?
VTR?
most melyik?
Éppen most újul a gép , 1 óra múlva megyek vele a gumishoz , megérkeztek rá a papucsok . Csütörtökön meg megkapja az új láncszettet . Első-hátsó lánckerékkel meg egy extraerős aranyozott láncot , olyat ami 160-180 lóerős gépet is elbírna . Motorolaj is ott van bekészítve mellé a garázsba .
Nagy szerencsém volt a géppel , hogy időben rátaláltam de bizton mondhatom mint régi VTR rajongó , hogy nem hinném hogy meg fogok tőle valaha is válni , ha meg igen akkor is VTR-re cserélném . Ha gondolod segíthetek tippet adni , hogy mi lenne még optimális választás mert bízok benne , hogy te is szert teszel egyre amit szerethetsz .
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp1-46880
57
De no problemo, most feltűnt egy újabb gép, elég korrektnek tűnik így kép alapján:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_sp1-48041
29
Mindennek az alfája ér omegája:Rendeltetésszerű használat,megfelelő olaj,és az előírt csereperiődus!
Véleményem szerint ha ezek a feltételek teljesülnek akkor a motorral nem lehet,lesz sok gond.Ebben a fórumban még senki sem írt rosszat a motorjáról! De szerintem a többiben sem!Szerintem ebben a kategóriában,típusban kevés lehet (tisztelet a kivételnek) a karcmentes,szalonállapotú motor.Már ha csak a korát is nézzük,és esetleg akarva-akaratlanúl esik rajta karc,sérülés.