Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van 2 Titán Akrám...
Hali mindenkinek!Sp2-höz tud valaki dobokat összekötővel esetleg rendszert?
Hát azért írtam hát, mert Hondám eddig csak egy MTX 80-as volt :D annál meg kit érdekelt mi hova van ütve hány számjeggyel. a Kawasakitól pártolok most éppen át a Honda csapathoz, szóval nemsokára szerintem én is tagja leszek itt a fórumnak és köszi az eligazítást, így már képben vagyok. De igazából sok választás akkor nincs :) mármint úgy értve hogy nekem tök mindegy hogy 2001 vagy 2002-es a gép.. a srác azt irta 2002, de ha 1 lesz a vázban akkor sem fogok sírva fakadni, bár akkor elgondolkodom hogy összetörték és vázcseréztek?
Ajjjajjj, látom abszolút nem vagy képben VTR ügyben. Hát hogy lehet így motort vásárolni? Az SP1 2000-ben jelent meg, majd 2002-ben jött az SP2, sok finomítással az SP1-hez képest. 2006-ig gyártották a típust, aztán utód nélkül maradt Hondáéknál a V2-es szupersport kategória.

A 10. karakter egy szám lesz:
0 = 2000
1 = 2001
2 = 2002
stb

A '90-es években betűvel jelölték az évjáratot, de abba most ne menjünk bele.
megnézem én majd azt a 10. karaktert :) és ha mondjuk 5-ös, akkor 1995, vagy 2005 ? vagy meddig gyártották? vannak még ebből mondjuk 2010-es 0 km-es? Nem mintha zavarna,mostmár csak a puszta kiváncsiságból kérdezem
A nem gyári fényezéstől eltekintve nem tűnik rossznak. Valamikor írt már ide réggeben is a gazdája.
Egerben van egy srác akinek a fekete SP2 van (az utolsó szériás full fekete), szoktam vele nagy ritkán találkozni a Mátrában.
Szerencsére az SP-knek nincs kimondott típushibájuk, úgyhogy csak a szokásos dolgokat kell megnézni. A 2002-es évjárat nyilván a szokásos tévedés, a forgalomba helyezés van megadva gyártási évnek. 2002-ben már az SP2-t gyártották. De az alvázszám 10. kataktere elárulja hogy pontosan mikor is készült a gép.
köszike..

A leírtakat az első kör alkalmával átéltem, kényelemből 3* menetteljesitmény 5* hang szintén 5*.. a képen látható paripa lesz az áldozat? valakinek esetleg észrevélemény?
Szia.
3358-tól kezdj el olvasgatni,azt hiszem minden kérdésedre választ kapsz.
Sziasztok!
Múlthét szombaton Egerbakata és Eger között jött szembe egy ugyanolyan fekete-piros SP2.Melyikőtök volt az?Mentem aznap egy fasza kört, mondjuk Kassán esett az eső és vissza kellett forduljak.
De visszafele király volt, guminak is annyilett.
Ha esetleg valakit érdekel holnap gurulunk ausztriába szombathely fele.
Üdv. Mindenkinek
hahhóka

júniusban elvileg megveszek egy VTR 1000 Sp1-et... valaki esetleg tud egy kis felvilágosítást adni? hogy van e valami amire odafigyeljek, mik szoktak mondjuk szériahibák lenni amik gyakrabban jönnek elő, vagy ilyesmi.. 2002es évjáratú gép.. köszike
cafe_racer@citromail.hu
Csizi! Tudnal nekem adni egy email cimet amin elerlek,ha lehetseges? Surgosen kellene egy kis segitseg, meg kuldenek par kepet amivel kapcsolatban segitened kellene! Elore is koszi!
Szia Bátyó
Jaja, ez a fránya építkezés mi?
Nem írtál önindító ügyben.
Azt még a holland légierőtől szerváltam 2005-ben a repülőnapon. Régi szép idők, amikor még szerdzsós katona voltam.
Csak a kulcstartó miatt gondoltam...
Nem, sajna nem vagyok az. De ha újrakezdhetném akkor biztos az lennék.
Repülős vagy?
Hát így képről hibátlannak tűnik.
Az enyém is viseletes?
Az igaz hogy Tőled érdemes motort venni.
Nem is mondtam hogy szar lenne, de viseletes. Nem babusgatták, fényezgették, csak hajtották. Ez látszik rajta, régebben volt másik kép is amin rendesen látszott a lengővilla, és az a sok-sok éves kosz is ami rajta volt. A Vifferemben is közel 51k km volt és mindemellé 13 éves, mégis szépen meg volt óvva az állaga.

http://youtu.be/GdpOxKsbSzw
Azért mert ott középen reprdt a fejidom,meg mert kopott a gumi, az nem jelenti azt hogy szar a motor.
51000 km alatt történhetett vele egy két dolog.
Van olyan motor amit párezer km alatt szarrá törnek,és nem érik meg az 51000-et.
A gumi meg talán csere előtt van.
Repülős környezet? (Remove before flight)