Repedt a fejidom, kopottak a gumik, meg látszik rajta hogy volt használva rendesen, nem egy babusgatott motor. Mondjuk a képek is elég szarok, mintha sötétedéskor készültek volna.
Különösebb típushibája nincsen. A fogaskerekes vezérlés pedig azt hiszem magáért beszél, örök élet +1 nap. A VFR-ekben, CBR250/400-asokban is bebizonyította hogy nagy találmány. Ez a motor még a régi iskola szerint készült, van benne anyag, nincs kikönnyítve. Minden egyszerű rajta, bár nagy a zsúfoltság a blokk környékén, nem egy leányálom szervízelni.
Én úgy vettem meg az SP1-et hogy semmit sem olvastam róla előtte.Elmentem az ország másik felébe a motorért,és hazajöttem vele.Autópályán végig 130-140 csak a rend kedvéért.Szenvedés volt! De a hang ,és a vibráció ,a nyomaték kárpótolt mindent.Nekem még lejjebb is kellett ültetnem a motort,mert nem ért le rendesen a lábam.Szerinted?Milyen motorod volt esetleg ezelőtt?
Nincs gáz a városi közlekedéssel, csak némi edzettség kell hozzá, meg ha már kitapasztaltad mit szeret a gép, akkor nem lesz gond. Persze én sem vagyok oda érte ha a Balcsi felé megyek és át kell mennem egész Bp-en, az extrém szar úton pattogsz mint kecskeszar a deszkán, kerülgetni kell a kátyúkat, és akkor még a motorral is birkózni kell picit. Bp. különösen szar, szerencsére arrafelé ritkán vetődöm motorral.
Nem is arra gondoltam hogy 6. 60 al.. Csak érdekelt,hogy azért lehet-e sületlenkedni vele városba..
Köszönöm mindenki válaszát..ahogy látom mindenki oda meg vissza van az Sp-től..bár mit is várna az ember egy aktuális forumba :)
De miből gondolod hogy a piros az viseletes?
Relatív a sok.
Neked mi a sok?
Már csak a színe miatt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp
-1-4557546
Köszönöm mindenki válaszát..ahogy látom mindenki oda meg vissza van az Sp-től..bár mit is várna az ember egy aktuális forumba :)