Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Repedt a fejidom, kopottak a gumik, meg látszik rajta hogy volt használva rendesen, nem egy babusgatott motor. Mondjuk a képek is elég szarok, mintha sötétedéskor készültek volna.
Tény és való hogy 890-ért nagyon JÓÓÓÓÓÓ!
De miből gondolod hogy a piros az viseletes?
Aki használja is a motort,azon biztos hogy lesznek karcok is.
Tény...Az a gond mire odajutok..nem lesz már..láttam sokan keresték itt forumon belül is..Nehez..mert igen csak 1 milla alatt kell nézelődnöm..
Csak gyorsasagi..50 ccm-től 600-ig bezárólag..Mondhatni kijártam az 'iskolát'..
Így képről elég viseletesnek tűnik. Nem kérdés hogy 890-ért az ezüst a nyerő.
De ha ez lesz az első motorod,akkor rossz tanulómotort választasz.
Meg van fent egy 2001-es Piros..820 e Huf..arról tudtok vmit?
Különösebb típushibája nincsen. A fogaskerekes vezérlés pedig azt hiszem magáért beszél, örök élet +1 nap. A VFR-ekben, CBR250/400-asokban is bebizonyította hogy nagy találmány. Ez a motor még a régi iskola szerint készült, van benne anyag, nincs kikönnyítve. Minden egyszerű rajta, bár nagy a zsúfoltság a blokk környékén, nem egy leányálom szervízelni.
Az hogy a csuklódon tartod a súlyod nagy részét,mivel ennél a sebességnél a szél még nem tartja a felsőtested.
Igen én is néztem ezt,csak még van 1 kis problémám amit meg kell oldani és onnantól lesz teljes mértékben aktuális..
Erre autós körökben csak annyit mondanak:hány km-rel szeretnéd megvenni?
Relatív a sok.
Neked mi a sok?
Miért írja mindenki hogy szenvedés? Mi volt szenvedés 130 nál?
Már gondolkodtam rajta ,hogy megveszem.
Már csak a színe miatt.
Most van egy nagyon szép példány a használtautón, nemrég lejjebb is ment az ára neki 1.05M-ről. Erre a gépre én azonnal lecsapnék:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp
-1-4557546
Én úgy vettem meg az SP1-et hogy semmit sem olvastam róla előtte.Elmentem az ország másik felébe a motorért,és hazajöttem vele.Autópályán végig 130-140 csak a rend kedvéért.Szenvedés volt! De a hang ,és a vibráció ,a nyomaték kárpótolt mindent.Nekem még lejjebb is kellett ültetnem a motort,mert nem ért le rendesen a lábam.Szerinted?Milyen motorod volt esetleg ezelőtt?
Megbízhatósággal mi a helyzet,de most komolyan,mert elég sok km van ezekbe a szekerekbe :)?!
Nincs gáz a városi közlekedéssel, csak némi edzettség kell hozzá, meg ha már kitapasztaltad mit szeret a gép, akkor nem lesz gond. Persze én sem vagyok oda érte ha a Balcsi felé megyek és át kell mennem egész Bp-en, az extrém szar úton pattogsz mint kecskeszar a deszkán, kerülgetni kell a kátyúkat, és akkor még a motorral is birkózni kell picit. Bp. különösen szar, szerencsére arrafelé ritkán vetődöm motorral.
Remélem hamarosan nekem is lesz egy "vibrátorom" !
Próbáld ki,te is így fogsz gondolkodni.
Nem is arra gondoltam hogy 6. 60 al.. Csak érdekelt,hogy azért lehet-e sületlenkedni vele városba..
Köszönöm mindenki válaszát..ahogy látom mindenki oda meg vissza van az Sp-től..bár mit is várna az ember egy aktuális forumba :)
EZ ÍGY VAN !