Sziasztok!
A Red- Baronos VTR-t néztem a múltkor, messziszől nem néz ki rosszul, de tuti sérült volt, mert fényezték már, illetve a hiányízott 1-2 alaktrész róla.
Na a motomarketnél én is voltam,elment egy napom,üzemanyagom.Néztem egy gixer 750et.Ami mondjuk indult,és szép volt jó volt,hideg volt gyenge aksi,mondták lehet bikázni kell,de pöcre indult.Na szóval néztem mondtam hogy kell,a felét kifizetem a többi meg hitel.Aszt mondták ok,de mivel szombat volt,nem volt bent a hiteles kolega.Mondtam hogy emailban küldjék már el a papirokat,kinyomtatom kitöltetem,és valamelyik nap reggel lemegyek,délutánra megvan minden.2hétig hivogattam a papirokért,de ba..tak küldeni.Most már lehet le is hoznák,mert eladni valamit jelenleg,max magóért!
Akár a békéscsabai Motomarket!
2 éve lebeszéltünk egy Honda sp 2-t telefonon,aztán amikor lementünk(350km),és megláttam a pofám majd leszakadt!
Egy olasz roncs volt!A fotón retusálták a hibákat!
A motor nem SP2,hanem SP1 volt!A hátsó villából jöttem rá!
Az idom repedt,a lánc olyan rozsdás,hogy talán 10 méter után
elszakadt volna!"Bikával"beindították,de nem engedték,hogy kipróbáljam!
Nem beszélve a gumik repedezettek voltak,és csupa kosz volt az egész!
Megfogadtam ott égetem őket ahol tudom,mert kib@sztam az ablakon 15.000Ft-ot, meg a szabadidő!
Csak óvatosan az olyan kóklerekkel akik kintről fillérekért behozzák a gánya motort!Ez a Motomarket is!
Ennek a gépnek a tulajával már beszéltem 2x is, mind a 2x jól elbeszélgettünk, szimpatikus volt a beszélgetésünk alapján. Kissé drágán adja a gépet, gyári kipuff nincsen, viszont PowerCommander van benne. Eredetileg full ezüst színű lenne a gép (uccsó SP1-es széria, elég ritka ez a szín), de az úgy magában elég snasszul néz ki, ezért is csináltatott hozzá egy SP matricázást, így már azért elég guszta lett. Szóval elég drágán adja, és eléggé ragaszkodik is az árhoz, viszonyításképpen: én majdnem ugyanennyiért vettem meg az SP2-t, full Yoshi rendszerrel + a gyári rendszerrel, meg sok-sok egyéb tartozékkal. Amúgy biztos vagyok benne hogy érdemes lenne megvenni ezt a gépet, első tulaj, és vigyázva volt rá. Már legalább 2 éve hirdeti, de a magas ár miatt még senki sem vitte el. A tulaj mondta is hogy neki nem kenyérre kell a pénz, elherdálni meg nem akarja, ha nem viszik el akkor majd nézegeti a garázsban. Igazából az asszony rágja a fülét valamiért hogy adja el, de ő annyira azért nem akar megválni tőle, ezért is a magas ár. Nyilván úgy van vele, hogy "Nézd anya, én hirdetem, de hát nem kell senkinek." Így az asszony is kussol, és a motor is megvan közben. Jelen pillanatban nem nagyon van jó ár/érték arányú SP, esetleg ha még megvan ez, érdemes felhívni:
I
lletve itt van a Red Baron, hát képről jól néz ki, de ahogy ismerem őket, élőben biztos találnék rajta pár csalafintaságot. Egy próbát megér, hátha kivételesen nem valami szart akarnak eladni:
Szia,remélem nem késtem el a válasszal!:)A helyedben hagynám a sportszűrőt,mert semmit nem fogsz érezni a motoron tőle,hacsak azt nem. h lesz benne egy lyuk ha nem hangolod rá a karbit és a fene takarítgatná non-stop!Tehát anyagilag sem jössz ki jobban,ha sportszűrőt használsz!A motor élettartamát nem igazán befolyásolja, hacsak nem egy elhanyagolt szűrővel haladsz földesúton!:)De sokkal érzékenyebb lesz a motor a szűrő miatt a gázra és a szűrő állapotától függően ezt a pilóta is érezni fogja!Hosszú túra alkalmával necces!Van egy sportszűrőm,ha akarod próbáld ki,szívesen felajánlom bárkinek!Üdv mindenkinek!
üdv
igaz nem volt róla szó de azért leírom.
a plexi a motoromon teljesen gázos volt mikor vettem és nem akartam 15-20 ezresért venni másikat ezért kipróbáltam 1 alternativ megoldási lehetőséget.
300 as majd 600 as végűl 2000 es vízpapírral felcsiszoltam az egészet amitől szinte tejfehér matt lett a plexi majd ezek után a Displex polírpasztával felpolíroztam (ez a cucc telefonok kijelzőjének a karcmentessé tételéhez való) és egész jó eredményt értem el.természetesn nem néz ki újnak de használható.de ha igazán kitartó az ember még jobb eredmény is elérhető.
persze nem kevés munkával jár a dolog illetve 1 tubus 5g kb1200 pénz.
u i :ha van valakinek vtr 1000 f hez lámpa körüli idom eladó azt kérem jelentkezzen
rob
Én a légszűrőproblémát 600 RR-nél tapasztaltam más motornál nem.
De egyébként az sem volt veszélyes, olyan minimális volt, hogy attól ne kopott a motor.
Nekem is VTR1000 "Firestorm"volt 2008-ban,amit egy helyi lakosnak sikerült totálkárra amortizálni
Aztán megfogadtam soha többé új motort,mivel több mint fél millát buktam.Pedig jó gép volt!
Aztán a 2009-es Bp.-i motorshow-n megláttam az SP2,és nem volt visszaút! 3 hónap múlva megvettem használta!
Azóta 2 szezont használtam,és eszméletlen jó!
Sok sikert a gumiválasztáshoz!Nekem ez jött be!Üdv
kösz az infókat gumival kapcsolatban utána fogok járni.
amugy ma beindítottam kicsit a lovat áááááá
úgy kellett ez a motor mint 1 falat kenyéééér.
bár csúszott a vas az előző tulajnál de már csak a fejidom festése van hátra.1-2 apróság még kene hozzá pl az első index helyénél az idomban van 1 gumigyűrű ami kéne + esetleg az első lámpát körűlvevő idom ha van valakinek ilyesmi vagy akár más alkatrész
azok is érdekelhetnek.
köszi
Nála vannak jóárasítva jóféle abroncsok. Arra készülj hogy az ezres V2 hamar lerágja a gumit, főleg ha kened is neki. De nem érdemes bakelit gumival szarakodni, mert azért megbüntet a gép elég hamar. Én valami 2 komponensűt ajánlanék, ami középen bírja a strapát, de ha ledöntöd akkor kanyarban is tapad.
Azért arra kíváncsi lennék, mert én még olyat nem láttam. Pedig a VTR-F-emben még a gyári szűrő volt közel 19e km-nél, megvétel után egyből cseréltem is. Kívül tiszta ganyé volt, de belül a karbiknál nem volt pornak nyoma. De az elmúlt 14 év alatt volt már 9 motorom, de egyiknél sem tapasztaltam hasonlót.
üdv
én cbr 600 f2 t adtam el ősszel (ami 1 iszonyat jó gép) és hirtelen felindulásból vettem 1 vtr 1000 f et .
van mit tanulnom még ezzel a bringával kapcsolatban és ha gumiválasztással kapcsolatban van valakinek infója azt szivesen fogadom.furcsa lessz átszokni a sor4 ről,és ez a moci valszeg nem enged annyit mint a cbr de be fogom törni.
esetleg ha van valakinek rávaló jó gumi az irjon lécci.
kössz
rob
A Red- Baronos VTR-t néztem a múltkor, messziszől nem néz ki rosszul, de tuti sérült volt, mert fényezték már, illetve a hiányízott 1-2 alaktrész róla.
Mikor?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Biztos megtudtok egyezni.
2 éve lebeszéltünk egy Honda sp 2-t telefonon,aztán amikor lementünk(350km),és megláttam a pofám majd leszakadt!
Egy olasz roncs volt!A fotón retusálták a hibákat!
A motor nem SP2,hanem SP1 volt!A hátsó villából jöttem rá!
Az idom repedt,a lánc olyan rozsdás,hogy talán 10 méter után
elszakadt volna!"Bikával"beindították,de nem engedték,hogy kipróbáljam!
Nem beszélve a gumik repedezettek voltak,és csupa kosz volt az egész!
Megfogadtam ott égetem őket ahol tudom,mert kib@sztam az ablakon 15.000Ft-ot, meg a szabadidő!
Csak óvatosan az olyan kóklerekkel akik kintről fillérekért behozzák a gánya motort!Ez a Motomarket is!
http://kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p442381&st=vtr
I
lletve itt van a Red Baron, hát képről jól néz ki, de ahogy ismerem őket, élőben biztos találnék rajta pár csalafintaságot. Egy próbát megér, hátha kivételesen nem valami szart akarnak eladni:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_1000sp-2-441
5303
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_sp1_vtr_1000-398766
4
Ha valakinek van SP2-höz olajhűtő csöve, a rövidebbik, illetve olajhűtője kérem jelezze.
Egyben vagy alkatrésznek.
67000km(pc3-mal 147,7Le 115,3Nm)
06204550397
igaz nem volt róla szó de azért leírom.
a plexi a motoromon teljesen gázos volt mikor vettem és nem akartam 15-20 ezresért venni másikat ezért kipróbáltam 1 alternativ megoldási lehetőséget.
300 as majd 600 as végűl 2000 es vízpapírral felcsiszoltam az egészet amitől szinte tejfehér matt lett a plexi majd ezek után a Displex polírpasztával felpolíroztam (ez a cucc telefonok kijelzőjének a karcmentessé tételéhez való) és egész jó eredményt értem el.természetesn nem néz ki újnak de használható.de ha igazán kitartó az ember még jobb eredmény is elérhető.
persze nem kevés munkával jár a dolog illetve 1 tubus 5g kb1200 pénz.
u i :ha van valakinek vtr 1000 f hez lámpa körüli idom eladó azt kérem jelentkezzen
rob
De egyébként az sem volt veszélyes, olyan minimális volt, hogy attól ne kopott a motor.
Aztán megfogadtam soha többé új motort,mivel több mint fél millát buktam.Pedig jó gép volt!
Aztán a 2009-es Bp.-i motorshow-n megláttam az SP2,és nem volt visszaút! 3 hónap múlva megvettem használta!
Azóta 2 szezont használtam,és eszméletlen jó!
Sok sikert a gumiválasztáshoz!Nekem ez jött be!Üdv
amugy ma beindítottam kicsit a lovat áááááá
úgy kellett ez a motor mint 1 falat kenyéééér.
bár csúszott a vas az előző tulajnál de már csak a fejidom festése van hátra.1-2 apróság még kene hozzá pl az első index helyénél az idomban van 1 gumigyűrű ami kéne + esetleg az első lámpát körűlvevő idom ha van valakinek ilyesmi vagy akár más alkatrész
azok is érdekelhetnek.
köszi
Amúgy Dunlop gumikat használok,és nagyon jó a tapadásuk!
Gumi ügyben szerintem hívd Briant!
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Nála vannak jóárasítva jóféle abroncsok. Arra készülj hogy az ezres V2 hamar lerágja a gumit, főleg ha kened is neki. De nem érdemes bakelit gumival szarakodni, mert azért megbüntet a gép elég hamar. Én valami 2 komponensűt ajánlanék, ami középen bírja a strapát, de ha ledöntöd akkor kanyarban is tapad.
én cbr 600 f2 t adtam el ősszel (ami 1 iszonyat jó gép) és hirtelen felindulásból vettem 1 vtr 1000 f et .
van mit tanulnom még ezzel a bringával kapcsolatban és ha gumiválasztással kapcsolatban van valakinek infója azt szivesen fogadom.furcsa lessz átszokni a sor4 ről,és ez a moci valszeg nem enged annyit mint a cbr de be fogom törni.
esetleg ha van valakinek rávaló jó gumi az irjon lécci.
kössz
rob