Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motoomarket egy szarházi nepper. csak trelefonon beszéltem vele, de elég is volt annyi.
Sziasztok!
A Red- Baronos VTR-t néztem a múltkor, messziszől nem néz ki rosszul, de tuti sérült volt, mert fényezték már, illetve a hiányízott 1-2 alaktrész róla.
Két hete -7 fokba Pestre vitték.Naked bike lesz belőle állítólag.
Ó B+!

Mikor?
Köszi a reklámot tesó .De sajnos elvitték És vettem az árán BETONT
Szerintem meg nézd meg a Banderas fórumtárs motorját!

http://www.kepesmotor.hu/honda...

Biztos megtudtok egyezni.
Na a motomarketnél én is voltam,elment egy napom,üzemanyagom.Néztem egy gixer 750et.Ami mondjuk indult,és szép volt jó volt,hideg volt gyenge aksi,mondták lehet bikázni kell,de pöcre indult.Na szóval néztem mondtam hogy kell,a felét kifizetem a többi meg hitel.Aszt mondták ok,de mivel szombat volt,nem volt bent a hiteles kolega.Mondtam hogy emailban küldjék már el a papirokat,kinyomtatom kitöltetem,és valamelyik nap reggel lemegyek,délutánra megvan minden.2hétig hivogattam a papirokért,de ba..tak küldeni.Most már lehet le is hoznák,mert eladni valamit jelenleg,max magóért!
Akár a békéscsabai Motomarket!
2 éve lebeszéltünk egy Honda sp 2-t telefonon,aztán amikor lementünk(350km),és megláttam a pofám majd leszakadt!
Egy olasz roncs volt!A fotón retusálták a hibákat!
A motor nem SP2,hanem SP1 volt!A hátsó villából jöttem rá!
Az idom repedt,a lánc olyan rozsdás,hogy talán 10 méter után
elszakadt volna!"Bikával"beindították,de nem engedték,hogy kipróbáljam!
Nem beszélve a gumik repedezettek voltak,és csupa kosz volt az egész!
Megfogadtam ott égetem őket ahol tudom,mert kib@sztam az ablakon 15.000Ft-ot, meg a szabadidő!
Csak óvatosan az olyan kóklerekkel akik kintről fillérekért behozzák a gánya motort!Ez a Motomarket is!
Ennek a gépnek a tulajával már beszéltem 2x is, mind a 2x jól elbeszélgettünk, szimpatikus volt a beszélgetésünk alapján. Kissé drágán adja a gépet, gyári kipuff nincsen, viszont PowerCommander van benne. Eredetileg full ezüst színű lenne a gép (uccsó SP1-es széria, elég ritka ez a szín), de az úgy magában elég snasszul néz ki, ezért is csináltatott hozzá egy SP matricázást, így már azért elég guszta lett. Szóval elég drágán adja, és eléggé ragaszkodik is az árhoz, viszonyításképpen: én majdnem ugyanennyiért vettem meg az SP2-t, full Yoshi rendszerrel + a gyári rendszerrel, meg sok-sok egyéb tartozékkal. Amúgy biztos vagyok benne hogy érdemes lenne megvenni ezt a gépet, első tulaj, és vigyázva volt rá. Már legalább 2 éve hirdeti, de a magas ár miatt még senki sem vitte el. A tulaj mondta is hogy neki nem kenyérre kell a pénz, elherdálni meg nem akarja, ha nem viszik el akkor majd nézegeti a garázsban. Igazából az asszony rágja a fülét valamiért hogy adja el, de ő annyira azért nem akar megválni tőle, ezért is a magas ár. Nyilván úgy van vele, hogy "Nézd anya, én hirdetem, de hát nem kell senkinek." Így az asszony is kussol, és a motor is megvan közben. Jelen pillanatban nem nagyon van jó ár/érték arányú SP, esetleg ha még megvan ez, érdemes felhívni:

http://kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p442381&st=vtr

I
lletve itt van a Red Baron, hát képről jól néz ki, de ahogy ismerem őket, élőben biztos találnék rajta pár csalafintaságot. Egy próbát megér, hátha kivételesen nem valami szart akarnak eladni:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_1000sp-2-441
5303
Szerintetek meger ennyit? Mi a velemenyetek rola?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_sp1_vtr_1000-398766
4
Szia,remélem nem késtem el a válasszal!:)A helyedben hagynám a sportszűrőt,mert semmit nem fogsz érezni a motoron tőle,hacsak azt nem. h lesz benne egy lyuk ha nem hangolod rá a karbit és a fene takarítgatná non-stop!Tehát anyagilag sem jössz ki jobban,ha sportszűrőt használsz!A motor élettartamát nem igazán befolyásolja, hacsak nem egy elhanyagolt szűrővel haladsz földesúton!:)De sokkal érzékenyebb lesz a motor a szűrő miatt a gázra és a szűrő állapotától függően ezt a pilóta is érezni fogja!Hosszú túra alkalmával necces!Van egy sportszűrőm,ha akarod próbáld ki,szívesen felajánlom bárkinek!Üdv mindenkinek!
Kicsit odabasz:

Hali!
Ha valakinek van SP2-höz olajhűtő csöve, a rövidebbik, illetve olajhűtője kérem jelezze.
Elado honda vtr sp1 2000 évj.blokk.(váltóhibás)
Egyben vagy alkatrésznek.
67000km(pc3-mal 147,7Le 115,3Nm)
06204550397
üdv
igaz nem volt róla szó de azért leírom.
a plexi a motoromon teljesen gázos volt mikor vettem és nem akartam 15-20 ezresért venni másikat ezért kipróbáltam 1 alternativ megoldási lehetőséget.
300 as majd 600 as végűl 2000 es vízpapírral felcsiszoltam az egészet amitől szinte tejfehér matt lett a plexi majd ezek után a Displex polírpasztával felpolíroztam (ez a cucc telefonok kijelzőjének a karcmentessé tételéhez való) és egész jó eredményt értem el.természetesn nem néz ki újnak de használható.de ha igazán kitartó az ember még jobb eredmény is elérhető.
persze nem kevés munkával jár a dolog illetve 1 tubus 5g kb1200 pénz.
u i :ha van valakinek vtr 1000 f hez lámpa körüli idom eladó azt kérem jelentkezzen
rob
Én a légszűrőproblémát 600 RR-nél tapasztaltam más motornál nem.
De egyébként az sem volt veszélyes, olyan minimális volt, hogy attól ne kopott a motor.
Nekem is VTR1000 "Firestorm"volt 2008-ban,amit egy helyi lakosnak sikerült totálkárra amortizálni
Aztán megfogadtam soha többé új motort,mivel több mint fél millát buktam.Pedig jó gép volt!
Aztán a 2009-es Bp.-i motorshow-n megláttam az SP2,és nem volt visszaút! 3 hónap múlva megvettem használta!
Azóta 2 szezont használtam,és eszméletlen jó!
Sok sikert a gumiválasztáshoz!Nekem ez jött be!Üdv
kösz az infókat gumival kapcsolatban utána fogok járni.
amugy ma beindítottam kicsit a lovat áááááá
úgy kellett ez a motor mint 1 falat kenyéééér.
bár csúszott a vas az előző tulajnál de már csak a fejidom festése van hátra.1-2 apróság még kene hozzá pl az első index helyénél az idomban van 1 gumigyűrű ami kéne + esetleg az első lámpát körűlvevő idom ha van valakinek ilyesmi vagy akár más alkatrész
azok is érdekelhetnek.
köszi
Perdület!www.pumigumi.hu Dunaújvárosi srác!
Amúgy Dunlop gumikat használok,és nagyon jó a tapadásuk!
Hali!

Gumi ügyben szerintem hívd Briant!

http://www.kepesmotor.hu/sport...

Nála vannak jóárasítva jóféle abroncsok. Arra készülj hogy az ezres V2 hamar lerágja a gumit, főleg ha kened is neki. De nem érdemes bakelit gumival szarakodni, mert azért megbüntet a gép elég hamar. Én valami 2 komponensűt ajánlanék, ami középen bírja a strapát, de ha ledöntöd akkor kanyarban is tapad.
Azért arra kíváncsi lennék, mert én még olyat nem láttam. Pedig a VTR-F-emben még a gyári szűrő volt közel 19e km-nél, megvétel után egyből cseréltem is. Kívül tiszta ganyé volt, de belül a karbiknál nem volt pornak nyoma. De az elmúlt 14 év alatt volt már 9 motorom, de egyiknél sem tapasztaltam hasonlót.
üdv
én cbr 600 f2 t adtam el ősszel (ami 1 iszonyat jó gép) és hirtelen felindulásból vettem 1 vtr 1000 f et .
van mit tanulnom még ezzel a bringával kapcsolatban és ha gumiválasztással kapcsolatban van valakinek infója azt szivesen fogadom.furcsa lessz átszokni a sor4 ről,és ez a moci valszeg nem enged annyit mint a cbr de be fogom törni.
esetleg ha van valakinek rávaló jó gumi az irjon lécci.
kössz
rob
A gyári papírszűrő nekem átengedte a port, és látszott is a légszűrőház belsejében,sportszűrőre oda kell figyelni és nem lesz baj.
Osztom a kolléga véleményét!
Pedig pont a VTR-nél nagyon fini szörcsögős hangja van ám!