Naja, nem tudom emlékszel e Bajnokpityu kollegára, az is mindig szidta a 600FS-t hogy milyen hintaló futóműve van, azonnal szervált bele Wilbers cuccokat, hogy majd most aztán jó lesz. Azt egyszer Bajnok, Csaszika meg én elmentünk Mátrázni, mondtam a Pistinek hogy tessék csak előrefele menni, úgyis gyorsabb vagy mint mi (legalábbis azt gondoltuk, mert előtte még nem motoroztunk vele soha, csak a Hondás fórumon és a találkozókonn mesélt dolgaiból következtettünk arra hogy nagy májer lehet a csávó), nem akarunk feltartani (Csaszinak már talán megvolt a KisFézer, de lehet hogy még az FZR-rel volt, nekem meg a 900RR volt akkor). Megyünk mendegélünk, Mátrafüred vége tábla után akkor gyite. Hát bakker abból nem lett nagy gyite, úgy vánszorogtunk mint valami nyugdíjas csopperes. Az első 1-2 km-en még arra gondoltam hogy nem melegedtek be még rendesen a gumik, vagy ilyesmi, azt nem meri neki húzni. De amikor már elég sokat mentünk, akkor rájöttem hogy itt rider failure esete forog fennt. Az egyenesekben nagygáz, kanyarok előtt satufék, kanyar bevétele 32 szögletű pályát leírva, fostorgós sebességgel. Hát kezdtem tiszta ideg lenni, mondom elrontja a játékunkat, mondom meg kéne előzni. Egyenesben ugye nyélgáz, nem bírtam előzni, kanyarban meg egszerűen nem mertem, mert ide-oda kacsázott a kanyarban, azt attól tartottam hogy majd belök a szakadékba.
Ez a lényeg pontosan. A pilóta úr személye Ugyanaz az öregecske ZX-7 pariban lenne korunk csúcsgépeivel is pl a Mátrában. Pilótán múlik. Az már tényleg égő, ha valaki ennyire túlzásba viszi a gimnasztikát, mikor a haladási tempója abszolút nem indokolja. Ilyeneket tényleg élvezet lenyomni, jót tesz a közérzetnek
Ez inkább úgy pontos, hogy ilyen helyzetben 90%-ban a pilóta számít. A Hungaroringen rendszeresen látni a legújabb motorcsodákat 3-4 perces köridőket produkálni, mások meg 10-15 éves motorokkal mennek 2:10 alatt.
Szóval ez a "SP2-vel lenyomtam a ZX-9R-t kanyarban" kb. annyit ér, hogy :"Na és?" (Persze ez nem neked szól).
Én is kerülgetem a VFR-rel a 20-30 lóerővel erősebb és 30-40 kilóval könnyebb gépeket, sokat számít a pilóta. Van pl. egy srác aki a jó öreg ZX7-essel szokott a déli oldalon karistolni, de csak balettozik a motor nyergében, próbál látványosan motorozni, de valóban csak látvány, a haladási sebesség elég gyér. Mert hogy "csak a térdem leérjen", miközben a motor szinte függőlegesen halad. Nem a térdnek kell leérni, hanem a lábtartónak basszki...
Amúgy még egyszer sem láttalak a Mátrában, pedig elég sokat járok oda, még írtad is anno amikor volt SP-m hogy majd ütközünk Sasváron. Úgy látszik mindig elkerültük egymást. Egyetlen SP-s kolléga szokott arrafelé járni, a Mátra topikban RC51 néven írogat.
Igen, végülis kinek mi jön be jobban, a V2 egy másféle fíling. Én imádom a fogaskerekek nyöszörgését, a traktorfílinget hogy ráz, zakatol a gép, és olyan basszust nyom ki hátul a Yoshi csővel még dB killerrel is, hogy bekaka. Egyszóval mintha élne alattad a gép, nem egy olyan steril érzés mint a sor4-esek. Fater 929RR-je sokkal könnyebb, fordulékonyabb, könnyeben kezelhetőbb, azzal is élvezetes Mátrázni, csak ott minden olyan könnyen történik, nincs az a brutál motorfék, és szinte egyhullámokkal lehet vele kanyarodni. A sor4-esekből nekem a régi karbisok jobban tetszenek, az injektor kiölte a mély hangokat a kipufogásból, egy jó kis régi 900RR vagy ZX9 szebben muzsikál mint ezek a mostani hipermodern pörgős izék.
vagy ha van valakinek tapasztalata sp2re szivesen venném . minden gyári a motoron, akrát teszek rá mindenképpen a hang miatt , mi a 2. lépés ötleteket várok tapasztaltabb sp-ektől
SZIA CSIZI!
ebben a hónapban jön össze a kes a sp re . tudom hogy nem egy könnyen kezelhető motor, de teljesen odavagyok érte. tudok a hátrányairól ( alacsony fordulaton rángat , kapkod ) . megköszönném ha leírnád kicsit bővebben hogy lesz kezelhetőbb
köszönöm!
Ugyanez a szitu. Én mentem már rengeteg v2essel. SV, firestorm, 1098, Rc8, vara, v-strom, LC8, ds1000 stb... van (ducatink a családban is) de egyiknek sem volt olyan alul nyomatéka mint a 900as hornetemnek. Az gázra forgatta a kerekét aszfalton, míg a V2-t közül alig volt olyan ami gáznélkül elindult. Az RR-el elindulok gáz nélkül, berakom 6 ba, 38al megy alapjáraton és ha gázthúzok gondolkodás nélkül gyorsít. Viszont nagyonjóbuli mocizni egy V2 vel, de szerintem jobban illik a félig endurós feeling (Multistrada, 990SMT stb) hozzájuk. Fasza súlypont, kurvajókat lehet velük kerekezni és élvezetes velük minden perc. Sportmotorként annyira nemjön be.
Bandita!
Én az SP2-m elöl 15-ös/gyári 16/lánckerékkel,és power kommanderrel vettem!
Sokan röhögtök rajtam mikor azt írom gyorsulásban,és kanyarokban tartja a sebességet a mai ezres mocikkal!Persze az egyenesekben lemarad,mivel kb így is 40-50 le a különbség a mai 1000-k javára!
Azért a nyáron volt eset,hogy a hasonló korabeli ninja zx9 karbist
"megszívattam"a Mátrában,hiszen az is ,csak 140 lovas!
Nem kell elhinni,de így történt.
Power Commanderrel is lehet segíteni ezen, és akkor megmarad a gyári áttétel és a végsebeség. Sokat javít a PC, alacsonyabb fogyi, és a rángatós/bakkecskés fordulatszám is lejjebb megy legalább egy ezressel, egy kicsit selymesebb lesz tőle a gép, viszont még harapósabb lesz a drága.
Ez teljesen így van. V2-ből volt Firestormom és SP2-m is. Az F 3000 alatt kuka, az SP2 meg 4000 alatt. Az SP-vel kb úgy kell váltogatni mint egy 600-assal, magasan kell tartani a fordulatot. Hatodikban a Vmin=150 km/h, akkor forog 5000-et, itt már nem rezeg mint egy nagy vibrátor, és erőlködés és rángatás nélkül nekiindul gázadásra. Ha egyszer beindul, akkor viszont nincs tréfa, az SP-t egészen leszabályzásig lehet húzni, mert egyre csak erősödik a fordulatszám emelkedésével. Az F az csak középtartomáynban jó, felül meghal, nem szereti ha pörgetve van. Az SP-vel lassan menni ami nehéz, mert alacsony fordulaton rángat mint egy bakkecske, lassan menésnél 1-es + csúsztatott kupplung. A sor4-esek sokkal felhasználóbarátabbak, mert szinte alapjárattól húznak, viszont pont ez miatt unalmasabbak is, semmi vibráció, semmi izgalom...
Pedig neki tényleg van vtr-je.Igaz eredetileg megrögzött gixxeres,de megtért.Igaz Tesó?
Azt ne mond meg honnan ismerjük egymást,mert még oda is írogat.
Én - ha tehetem - intek és visszaintek a motorosoknak.
Ha árokban,vagy lerobbanva látok motorost megállok.
Amikor nekem volt szükségem segítségre többen is megálltak.
A korábbi autóklubbos hasonlat finoman szólva bugyuta,az aztán sokmindenről szól,csak nem a szolidaritásról.
De ezt a hozzászólást nem ez ihlette,hanem az egyik fotód.
Ahhoz képest,hogy köbcentiben és életkorban méred az embereket és szerinted csak a Honda méltó a motorkerékpár megnevezésre elég büszkén feszítesz a GSV-R logós pólódban.
Rólad régi haver mondása jut eszembe:
"Nézd ilyen fasznak emeljük a tenyerünk!"
Ezzel én befejeztem és javaslom másnak is hogy ne válaszoljon a provokációra,akkor talán előbb eltűnik innen ez a népművészeti agyagedény!
Szóval ez a "SP2-vel lenyomtam a ZX-9R-t kanyarban" kb. annyit ér, hogy :"Na és?" (Persze ez nem neked szól).
Amúgy még egyszer sem láttalak a Mátrában, pedig elég sokat járok oda, még írtad is anno amikor volt SP-m hogy majd ütközünk Sasváron. Úgy látszik mindig elkerültük egymást. Egyetlen SP-s kolléga szokott arrafelé járni, a Mátra topikban RC51 néven írogat.
ebben a hónapban jön össze a kes a sp re . tudom hogy nem egy könnyen kezelhető motor, de teljesen odavagyok érte. tudok a hátrányairól ( alacsony fordulaton rángat , kapkod ) . megköszönném ha leírnád kicsit bővebben hogy lesz kezelhetőbb
köszönöm!
Én az SP2-m elöl 15-ös/gyári 16/lánckerékkel,és power kommanderrel vettem!
Sokan röhögtök rajtam mikor azt írom gyorsulásban,és kanyarokban tartja a sebességet a mai ezres mocikkal!Persze az egyenesekben lemarad,mivel kb így is 40-50 le a különbség a mai 1000-k javára!
Azért a nyáron volt eset,hogy a hasonló korabeli ninja zx9 karbist
"megszívattam"a Mátrában,hiszen az is ,csak 140 lovas!
Nem kell elhinni,de így történt.
http://www.agomotors.hu/websho...
Azt ne mond meg honnan ismerjük egymást,mert még oda is írogat.
Én - ha tehetem - intek és visszaintek a motorosoknak.
Ha árokban,vagy lerobbanva látok motorost megállok.
Amikor nekem volt szükségem segítségre többen is megálltak.
A korábbi autóklubbos hasonlat finoman szólva bugyuta,az aztán sokmindenről szól,csak nem a szolidaritásról.
De ezt a hozzászólást nem ez ihlette,hanem az egyik fotód.
Ahhoz képest,hogy köbcentiben és életkorban méred az embereket és szerinted csak a Honda méltó a motorkerékpár megnevezésre elég büszkén feszítesz a GSV-R logós pólódban.
"Nézd ilyen fasznak emeljük a tenyerünk!"
Ezzel én befejeztem és javaslom másnak is hogy ne válaszoljon a provokációra,akkor talán előbb eltűnik innen ez a népművészeti agyagedény!