Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a kipuff sem Akra,meg a fényezés se gyári...
Elég nagy itt a pangás.
Ez a vtr 2002-es?
Szerintem akkoriban még nem volt ilyen fényezésű.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_sp2-431
3887
Ilyen kérdést már kaptam! Ha valaki alkudozik levonom az árból és külön eladom! Addig nem piszkálom!
szia ! kérdezném nem adod e el a kipufogó rendszert ha úgy is ott a gyári
Sziasztok van egy ezüst baloldali idomom pár apróbb karcot eltekintve hibátlan 10e ft.Ha valakit érdekel irjon ide vagy a keki@euromail.hu-ra
Eladó SZALONÁLLAPOTÚ! motorom! Yoshimura RS3-as kipufogórendszerrel + adom hozzá a gyári rendszert, MRA plexivel + a gyári plexi! Colin Edwards Castrol matrica szettel amit egy limitált szériához adott a gyár! Ne az évjáratot nézd, ezt a motort 2007-ig a színen kívül változatlanul gyártották! Az állapot önmagáért beszél soha még csak el sem dőlt olyan mint egy új be lehet tenni a szalonba az újak közé! Sajnos a képek nem adják vissza az állapotát ezt látni kell! További infó telefonon!Irányár: 1470000 Tel. számom (20) 9243-484 Fotók az adatlapomon a fotógalériákban!
Hali.
Hogy-hogy eladod? Mióta van nálad? Több infót küldenél emailon:
gabor810925@freemail.hu

Köszi
hát per pill Skociában élek tehát elég messzevan
Hali ennél közelebb nem találsz SP-t http://www.kepesmotor.hu/honda...
még valami kényelem nálasm sem annyira fontos de én 3500km er utra készülök a vásárlás után mivel valahogyan haza kell vinni
mondtál pár hasznos infot köszi
még van idöm a vásárlásig. de nagyon vonzos az sp
vfr röl meg szedd le a középsztendert és nem is ér le
Az SP után katasztrófa. Mondjuk azt nagyon csipázom a VFR-ben hogy alacsony sebességnél 100x jobban manőverezhető, pl városi forgalomban nagyon jó vele haladni, oda teszed ahova akarod, a nagy tömege ellenére is. Az SP-vel kínlódás volt a kocsik között haladni, rángat, nehezen fordul. Na de ilyen van kevesebbszer. Még szélvédelemben jobb a VFR, meg utas tekintetében, no de ez sem érdekel, a szél hadd süvítsen, utast meg úgysem szoktam vinni. Minden másban az SP a király, motorerő, szerpentin, országút. Lehet hogy lerázza a vesédet, de legalább halál pontosan veszi a kanyarokat, nem kezd el himbálózni egy kis úthibán mint a Viffer. A kényelem az nálam szintén nem mérvadó. Meg nem kell mindig azon aggódni hogy beleakad a középsztender vagy a lábtartó az aszfaltba. Szóval az SP csapatós verda, a VFR pedig inkább a túrához van közelebb mint a sporthoz. Nagyjából ennyi.
sziasztok,
uj vagyok errefele. Csizi hozzád lenne olyan kérdésem, hogy milyen egy SP2 után 800 as VFR-en ülni?
sp1 vagy sp2 vásárlását tervezem a közeljövöben és valami viszonyitási alapra lennék kiiváncsi mivel sp2 höz még nem volt szerencsém vfr hez pedig igen.
elöre is köszi
Én jól vagyok, de ez egy hosszú történet.
Bocs,akkor félreértelmeztem!De remélem jól vagy?
Nem futottam én nő után, csak egy előre nem látott és váratlanul jött dolog (betegség) változtatta mega dolgokat. :(
Sajnos nem csak téged,idén én is mellényúltam.....
De ahogy a régi mondás tartja: soha ne fuss nő és busz után,5 perc múlva úgyis jön a következő!
Hát igen, az a jó szívem, az fog a sírba vinni!
Én mondtam hogy inkább az asszonyt.....
Adjisten!

Hát igen, már bánom hogy eladtam, ugyanis nem jöttek be azok a terveim amiért meg kellett válnom tőle.
Hello "csizi"!Olvastam,hogy az SP2-est "visszasírod"!
Hát igen ez valójában egy kiváló V2-s gép!Nekem is ez a típus van,és nagyon meg vagyok elégedve attól független,hogy már nem gyártják.
Nem tud valaki occóért valami jófajta sportkipufogót? Főleg használtra gondoltam...
Jah az enyém is eladó
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_csere_r1-
4035192
Aha azt tudtam hogy a műszerfalon lehet változtatni km és mph között de a hőfokot nem is figyeltem,amugy gondoltam hogy kamu.
Fenn van képesmotoron is.