Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Nem adom el a gépet magamnak akarom megcsinálni, már nagyon régóta szerettem volna egy ilyen gépet, nagyon bejön.Bontókkal beszéltem kapni hozzá mindent hiába ritkább darab, és valami még olcsóbb is mint a tömegmotorokhoz.Köszönöm a tippeket.Ha esetleg valakinek vannak cuccai hozzá azért jelezze, hátha olcsóbb mint a bontó.
Én az első futóművet mindenképpen átépíteném valami modernebbre, pl CBR1000RR-ére a radiális fék miatt(a nagyobb példányszám miatt könnyebben, olcsóbban találsz e-bay-en vagy bontóban), kormánycsutka utángyártott van viszonylag olcsón, idomokból pl. Polidomos versenyidomokat raknék fel, első kereket bele lehetne szerintem bármelyik Honda 1000-ét faragni, pláne ha már a villa is CBR. Hűtőt a romokból is meg lehet csináltatni egy hűtőjavítóval, lábtartót lehetne az e-bayről venni akármilyen állíthatót, és hozzá lakatossal legyártatni egy másik tartót (még így is jóval olcsóbb lenne sztem, mint egy gyáriból 1 db.). Olyan már úgysem lesz, mint gyári állapotában volt, miért nem építesz belőle egy egyedit?
Erről beszéltem....
Hát kb így van, körbenéztem az ebay-en, de csak komplett utángyártott idomgarnitúrát találtam Hong Kongból 70-80e HUF+postáért. Se egy hűtő, se egy tank, se villa hirdetve. Nehéz lesz beszerezni, és nem lest olcsó.
vinko3! Nem adod el a serult mocidat?
Egy K5 1000-hez 4kiló lenne mindez bontottan és az 20X gyakoribb jelenség mint az SP. A számla végösszege itt 500 000 alatt nem áll meg.
Pontosan igy van.....
Ha tudod hogy ennyi,akkor miért nem vetted még meg?
Az megy egy dolog,hogy szerinted kijön ennyiből...
Nagyon rosszul látjátok, amit felsoroltam az kb 350 ezer, de ha annyiért lehet kapni hibátlant szóljatok.Azt hittem itt valaki tud segíteni alkatrészben, ezek szerint tévedtem.
Itt van az összes ami kell,sőt még több is http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nem akarlak elkeseríteni,de amit itt felsoroltál az valószínű többe fáj mint amit a paripa most ér....
Sziasztok!
Van egy sérült SP2-esem ahhoz kellenének alkatrészek,ha valaki tud hívjon ezen a számon:20-596-8172, vagy vinko3@freemail.hu
-Első teleszkópok
-Fejidom
-Balos hűtő
-Első kerék
-Bal oldalidom
-Tank
-Kuplung felső munkahenger komplett
-Kormánycsutkák
-Első kerék mögötti eke idom
-Plexi
-Alsó villahíd
-Balos lámpa
-Tükrök
-Ram-Air beömlő
-Első sárvédő
-Bal lábtaró konzol,+fellépő
-Váltópedál
Semmi gond Tesó,elérsz az elérhetőségeimen-ha bármit tudok segíteni csak szólj!
Csá Gróci sajnálom hogy igy döntötél szívesen olvasgatam a hozászólásaidat de max majd itt figyelemmel kísérem . Mellesleg igazad volt.
Lökj egy elérhetőséget a mail-címemre ,ott kommunikáljunk ne klub fórumon!
Jaja, közben azt is sasolom. Nagy buli van ott!
Nyomjad szivi, nyomjad Már 2-öt megsasoltam Én viszont a Zalaegerszeg és környéke topkit ajánlom móka és kacagás
Áhhh, említésre sem méltó! Inkább sasold a videókat, megint találtam pár oldszkúl japán kisfilmet a régi időkből, érdemes megnézni. Kettő már fenn van a négyből.
Most mi lesz?

"Én bírom a kritikát,de olyanoktól akik nálam hitelesek!"
Szóval Te uzsorás vagy...
Szerintem Te szimplán orvosi eset vagy,aki nem bírja a "kritikát",ennyi!
Nekem is leszedte az egyik hozzászólásom.....
Ide is beírom a lényeget,mert innen nem tudja likvidálni:
Szóval a slip on nem rendszer!
Fater, ki lettünk türűve' a vérbe kakatuszlekvár videjó hsz-eibűl! Tényleg hihetetlen mennyi ratyi van már ezen a szájton, valahogy össze kéne kovácsolni egy külön oldalra a normális tagokat mint pl. F2Tom, Indy1100, Pray, stb, akik értenek is a motorokhoz, és nem genyázni meg jampizni járnak ilyen közösségi oldalakra, hanem egymással megosztani az élményeket meg hasonló.
Rider failure

Ismerős Kétszer voltunk kettesben túrázni Pityuval Pécs, Mátra. Mátrában gondoltam én is, hogy nagy májer, veretünk egy jót. Felfelé aztán volt egy kis eső. Na ettől már kész lett. Mondom oké hogy kicsit vizes az út de lassan a buszok is lenyomnak hegymenetben Lefelé frankó minden, csontszáraz út, erre elkezdünk kisérgetni egy Swifet olyan 80-as tempóval Nemsokára elkapott az ideg, nem igazán ezért küzdöttem el magam idáig, index ki azt goooo Pécsen meg egyértelmű volt, hogy a kétsávos szerpentinen nem igazán tud eltalálni, kacsázott, sokszögezett, rossz volt nézni. Párszor majdnem beleszálltam hátulról (főleg kanyarok elött), na mondom kösz nekem ennyi elég, gyite
Ez így van! Szerintem ha Edwards-ot ráültetnénk egy régi SP re, kis 1nap gyakorlás után 2perc alatt menne Noha én nemvagyok egy nagy pályamenő, de nemisma kezdtem, mégis motoroztak már körbe úgy a Pringen Varaderoval! hogy az a srác a motorjával tuti 2:10 alatt menne Hringen