Hát én valahogy jobban megbízom a papírszűrőkben, igaz így drágábbra jön ki az üzemeltetés. Pályára oké, de utcán én inkább maradok a hagyományos technikánál.
Szerintem,nem nagyon éri meg a sportlégszűrő. Pár esetet hallotam hogy jelentősen romlik a motor élettartalma, állítolag "csak a féltéglát fogja meg" szerintem gyári a biztos.
Nekem minden motoromban volt sportszűrő (K&N).
Az igaz hogy "örökélet+1 nap",csak jobban oda kell rá figyelni (tisztítani).
Viszont ha most papírszűrő van benne,akkor tuti utána kell lőni a karbikat.
Sziasztok!
Még új vagyok az oldalon, és a fórumban is! Már 3. éve van a tulajdonomban egy VTR-1000f, és igaz, hogy ez SP1-es fórum, de gondoltam nem zártok majd ki, hisz a VTR az VTR!
A kérdésem az lenne, hogy most akarok levegőszűrőt olajszűrőt, és olajat cserélni majd a motorba, és én eddig mindig a gyári levegőszűrőt tettem bele! Mi a véleményetek a sportlégszűrőkről?
Minden esetben utánna kell állítani a benzint? Mert állítólag az sokkal tovább bírja mint a gyári papír! Válaszotokat előre is köszönöm!
Tegnap este 11-kor kipróbáltam a gépet, sok motorral mentem már, de ez egy igazi vadállat, a hideg is kiráz tőle, a vezetési élmény mindent visz.Nem bántam meg, hogy megvettem, már csak a fényezés hiányzik arra várok, meg a tavaszra.Aki teheti vegyen SP-t nem bánja meg garantálom, a 180 lovas gépekhez képest is nagyot üt.Sose adom el.
Dánke! Áááá, azért van az országban jópár szép darab SP2, most csak így az enyémen kívül tudok 4-5 darabról amit ismerek is. És akkor még az SP1-eseket nem is számoltam. Szóval akad azért itt patent SP, csak el vannak bújva.
Gratula a géphez, az országba jó ha 2 vagy 3 ilyen állapotú van, vigyázz rá nagyon, mennyiért sikerült elhozni?
Lassan az enyém is készen lesz, fényezés van hátra és a fóliázás
Akkor esetleg igaz lehet ha vki sz@rik a tisztításra,egyébként baromság!
Az igaz hogy "örökélet+1 nap",csak jobban oda kell rá figyelni (tisztítani).
Viszont ha most papírszűrő van benne,akkor tuti utána kell lőni a karbikat.
Még új vagyok az oldalon, és a fórumban is! Már 3. éve van a tulajdonomban egy VTR-1000f, és igaz, hogy ez SP1-es fórum, de gondoltam nem zártok majd ki, hisz a VTR az VTR!
A kérdésem az lenne, hogy most akarok levegőszűrőt olajszűrőt, és olajat cserélni majd a motorba, és én eddig mindig a gyári levegőszűrőt tettem bele! Mi a véleményetek a sportlégszűrőkről?
Minden esetben utánna kell állítani a benzint? Mert állítólag az sokkal tovább bírja mint a gyári papír! Válaszotokat előre is köszönöm!
Még nem döntöttem,szép a géped-de csábít az 1000RR is!
Látod már csak a sok gratulációért is érdemes VTR-t venni.
Lassan az enyém is készen lesz, fényezés van hátra és a fóliázás