Hali! Tudnál nekem használati tapasztalatokban segíteni. Tetszenek nekem a vtr-ek, de szívem szerint SP2 nézek, de megfordult a fejembe az 1000F-is!
Köszi a válaszod!
Sziasztok.Nekiálltam ebben a fasza időben átnézegetni a vasat.Hát a következőket találtam.levegőszűröm mintha 10 éve benne lenne.a szemét körömnyi nagyságokban összeálva van benne ,termosztátom 75 fok helyett 95-100 közt nyit .eggyenlőre ennyi.Ezentúl saját magam fogom szervizelni!
Jah és találtam bukógmbát igen.kossz az infót
Nem tudja valaki véletlenül, hogy az SP2 mennyiben tér el az 1000F-től?
Igazából nem a motorikus része érdekelne, hanem, hogy pl. a segédvázat rá tudom tenni az 1000F-ről az SP2-re, ugyanott vannak a felfogatási pontok vajon?
Jól emlékszem hogy az karbis?
Ha igen,akkor esetleg egy hozzáértő beállíthatná...
Ha nem karbis akkor meg az injektorokat kéne belőni,ha minden más stimmel. Igen,szokták az injektorokat is hangolni!
Ja majd elfelejtettem: ha fekete füstöt okád a gép, akkor sok üzemanyagot kap (tökéletlen égéstermék, azaz korom képződik), azt lehet korrigálni, akkor van a probléma ha kéken füstöl, mert akkor már az olajat is elégeti a drága.
Hopp, ez elkerülte a figyelmemet, mármint hogy 97-es évjárat. Egy 13 éves motorban 20e km... ...az kizárt dolog! A 2004-es F-embe 5 éves korára több km ment bele, pedig több mint 1 évet állt a kereskedésben mert nem tudták eladni (köcsög Full-Gas ).
Nemhiszem hogy ki lenne a blokkja. 6000km van olajcsere és a nivó középpont vonaláig van töltve mindíg.olajcserekor meg az alsó nívó vonal felett van bőven.tehát NEM eszi az olajat! nem csattog, zörög jó erőben van könnyen indul.csak kibaszott sokat fogyaszt szerintem!
Köszönöm a választ.De a fekete füst megvan.Olajat viszont nem zabálja.Légszűrőt elvileg cserélt a szerelőm de most beleraktad a bogarat a fülembe.A motor pedig normál használatban van tehát 90-130 közt használom legtöbbször túrára.gyertya meg gyári benne.könnyen is indul.
Már majdnem azt írtam hogy azért eszik ilyen sokat mert biztos folyton nyélgázon mész. De ha 70-80-nál is bekapja a 8-at, akkor ott valami baj van. Nem nyomat véletlenül fekete füstöt egy nagyobb gázra? Mert akkor tuti sok naftát kap. Légszűrő rendben van? Ha el van már tömődve, akkor bizony kirántja a sok vákuum a benzint az úszóházból. Szóval ezeket kéne átnézni, első lépésben légszűrő, majd ha a probléma fennáll, akkor szétkapni a karbikat is. 20e-nél elvileg még ha a gyári gyertya van benne, akkor annak is jónak kell lennie, azt nem okolnám a túlfogyasztásért, mert ha kakukk van a gyertyáknak akkor nehezen is indulna a gép. Amúgy az F normál használatnál nekem olyan 6.5 körüli fogyasztást produkált, de ha sokat mész 200 felett akkor a fogyasztási görbe meredeken fog emelkedni. Az SP-nél nekem olyan 7.5-re állt be a fogyi. Sokan ezt is keveselték, kérdezték is hogy mivan, csak az egyik henger megy? Ha nem folyamatosan 200 felett megy az ember, meg folyamatosan üveghangig forgatva, akkor nagyjából ezek a korrekt fogyasztások vannak közúti használat mellett.
Nekem is 6 körül eszik!
Van benne egy K&N szűrő és Dyno Jet is! Ja és a dobok gyáriak!
Akitől vettem annak is 10 körül evett! Nem hitte el mikor mondtam neki mennyit eszik! Szerintem nagymértékben függ a motorozási stílustól!
Hy mindenkinek.Volna egy kérdésem.valaki mondja meg mi a fa.....é eszik a vasam 10-11 litert?több márkatársal beszéletem.10 ből 8 nak csak 5-6 lityi körül eszik.nekem meg ha 70-80km/h megyek akkor eszik 8-at.valami vélemény?
Köszi a válaszod!