Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,kaptam egy új aksit de még nincs feltöltve savval.Ha valaki tudja mondja már meg hogy pontosan hogy kell felsavazni egy uj akkut.Mert szerintem minden cellát a max szintig kell önteni gondolom én,csak kérdés hogy utána kell-e tölteni.Mert zárt cellás akksinál nem kell de ott a 6db cellának megvolt a 6 kis fiolája savval,itt viszont 1 savas flakon van.Várom az észrevételeket.
Üdv!
Érdekes kép...
Szia!
Nekem volt egy mérföldes műszerfalam SP-1 hez azon pl. úgy lehetett átállítani km/h-ra hogy hosszan nyomtad a gombot, de csak a sebességet lehetett átállítani a megtett út és napi számláló is mérföldben számolt.
Szervízüzemmódba kell kötni a gépet, és kiolvasni a hibakódot, utána meg lehet nézni a táblázatban...
Itt megtalálod a szervízkönyvet hozzá...
http://www.manualedereparatie....
udv - SP1 mocimon van es lenne egy kerdesem felpilant az FI a muszerfalon menet kozbe es megszakitsa a motor mukodeset mintha hirtelen nem kapna uzemanyagot es utana mukodik rendesen . vajon mi ennek az oka ?
A manual szerint csak az angol piacra szánt modelleknél lehetséges az átállítás. Amikor a megtett km-t (ODO) jelzi ki a kvarcjáték, akkor a gombot hosszan nyomva lehet kmph és mph között váltani. Az előbb kimentem a garázsba, az enyémen nem műxik.
Miről? Mérföldről? Mert onnan úgytudom műszerfalcserélvel...
meg tudja valaki mondani hogy kell sp2-n a a kilóméterórát átállítani? km-re
Ő igen ezért is írtam hogy elég érdekesen írja le mihez van mind1 ott van a VTR is azért tettem be ide meg látjátok a formáját milyen a betétnek ha valakinek jó akkor jó
Jó helyre tetted be, itt szerintem senkinek nincs VFR/RVF-je. A VTR400 az elírás, nyilván VFR400 akart lenni.
Szevasztok
Eladó lenne egy bontatlan állapotban lévő hátsó fékbetét sorolom milyen tipushoz jó *VTR 400 R (NC30) 90*VFR 400 R 87-90*RFV 750 RR (RC-45) 94-*VFR 750 R 88-93 ez van a hátuljára írva érdekesnek tartom én is ha valakinek furcsa lenne az ár:5000ft vagy esetleg cserélném valamire amit ajánlanál érte.
Kép:
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
ezt hogy érted hogy behorpad a moci arca?
Karbi pucolás volt mostanában?
Lehet gyertya hiba is...
Üdv!
Tegnap elővettem (akartam) a vasat. Frissen töltött akksi be, aztán indítok. Be is indult 2. próbára, de fura hangja volt. A hátsó henger nem ment. Vagyis hol beindult, hol nem. Aztán amikor rendesen ment mind a kettő(már szívató nélkül), kitoltam, hogy megyek egy kört.De menet közben megállt,majd beindult, aztán megint megállt... Mi lehet a gond? Sokat állt? Vagy gyertyacsere? Ma este megint megpróbálom...
Azért én is megnyugodtam, hogy nem a benzinszint jelzőm a rossz
Az enyém is kb olyasmi,bár ott már elég nagy a szél,ugyhogy az orát már csak elvétve nézem,hiába a magas plexi.Kereken 7000-ret forog 200-on az még elviselhető.
Természetesen a sűrűséget nem szó szerint értettem hanem képletesen, tehát egy nagyobb viszkozitású olaj "sűrűbb", míg a nkisebb viszkozitású olajokra azt szoktuk mondani hogy "vékonyabb".
megnyugodtam, köszi
Ezt senki nem állította. De ha 280-nál behorpad a moci arca és még van fordulatszámtartalék akkor érdemes leáttételezni. -1 fog az első lánckeréken és sokkal dinamikusabb lesz a gép de a végsebesség sem fog csökkenni.
Nem kötözködés képpen csak a pontosság kedvéért. Az olajokat nem a sűrűségük miatt nehéz bejuttatni valahova, hanem a viszkozitási tulajdonságuk miatt. Az, hogy valaminek mekkora a sűrűsége az csak arra ad információt, hogy 1 köbméter anyag hány kilogramm és semmi köze ahhoz, hogy mit mennyire ken. Pl az olajnak kisebb a sűrűsége a víznél is, hiszen úszik rajta. A (dinamikai)viszkozitás definíció szerint azt jelenti, hogy mekkora erő kell ahhoz,hogy két párhuzamos felületet egymáshoz képest elmozdítsunk. Ez olaj esetében azt jelenti, hogy olaj rétegeket milyen "nehéz" egymáshoz képest elmozdítani, ezért értelemszerűen egy nagyobb viszkozitású olajat "nehezebb" lesz a motor távolabbi részeibe eljuttatni.
Végsebesség....akkor már én is hozzászólok 8ezret forgott 240nél...óra szerint 250fölött lenne valamivel a vége, de mindenki tudja hogy az órák mennyit csalnak.
Az enyém szintén már a 19 literes érából származik és ha az utolsó egység elkezd villogni akkor is max 15 litert tudtam tankolni. Szóval a benzinszint jelző erősen tájékoztató jellegű...
Oksi, akkor ezek szerint nem csak az én gépem ilyen átkúrós
Hát ha már sebességnél tartunk, akkor eddig maximum 265 volt, de ez utassal. Egyszer ki lett próbálva és csókolom. Nem erre van kitalálva, aki folyamatosan erősebb tempót akar, az vegyen sor4-et!
Nyilván rájöttél már hogy az ÜZA-szintjelző nem a legpontosabb...