Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát együtt tudok érezni veled, nekem is el kellett adnom az SP-met, a rohadék válság következményeként... Ma mentem egy 929RR-rel, hát lehet hogy több lóerő, de a fasorban sincsen az SP-hez.
Üdv. Oké már többen is mondták ,biztos igazatok van, és végülis 180-ast vettem. De akkor is érdekelne hogy miért lehet a 190-es annyira rossz kanyarba? Akkor a CBR 929-1000-ig, vagy az SP1-2-vel nem lehet kanyarodni? Vagy ez azért jön elő a VTR-F-nél mert 5.5 czolos a felnije és úgymond kicsit összehúzza a 190- es gumit , mert ugye az inkább 6 czolos felnire való.
Dobj már egy mailt az adatlapomon lévő címre,aztán lelevelezzük...
Hát nem, nagyon sajnálom is, a szívem ketté szakad, imádom, ráadásul most költöttem rá 120-at(gumi, láncszett), de hát az anyagiak...
Megvan a kabát, ha kell megegyezünk! Sőt, ha a moci is elkel lesz csizma, bőrnadrág, bőrdzseki, sisak is.
Nem sokáig bírtad...
Miért adod el?
A Kordura kabát meg van még?
Sziasztok, valószínűleg eladó lesz a mocim, ha valakit érdekel vagy tudtok valakit... Üdv!
Gyári Nissin(eredeti Honda) fékbetét VTR1000F-be előre 2 pár 20-ba eladó...
Sziasztok!
Lassan esedékes lesz az első fékbetét csere az SP2-be. Úgy hallom a gyári itthon kb. 26 ezer forintba kerül. Valaki esetleg tud segíteni, hogyan/hol lehet barátibb áron hozzájutni?
Köszi
Amikor meg van nyúlva! Ez valahol 50000-100000 Km között!
helo vtr-f be mennyi km utan ajanlott a vezerlanc csere?koszi
Nm,csak jó helyre vidd!
Igazad van,elviszem szervítbe és megnézetem ez a legtisztább.
Kösz :)
Mondjuk ha nyitott,nem lenne hátrány!
Sokat számít minden téren!
Nem véletlen hogy a Dynojet több fúvókát tesz a szettbe!
Láncfeszítőt már cseréltünk,1-szer mikor a karbit is szétszedtük sokkal jobban előjött a jelenség,levettük a karbit,szétszedtük,összeraktuk és nem tudjuk mitől de jobb lett,karbiszinkron is megvolt,utána jobb lett,szivatóval nem csinálja.
Nem lehet hogy utána kellene fuvókázni?
Így "vakon" azt mondanám lánc(feszítő).
Nézesd meg szakemberrel...
Szasztok van egy 2001-es Vtr 1000f-em,a motor 2500-3000-es fordulaton tortyogó és fémes csattogó hangot ad,ez mitől lehet?Már jó idelye szívok vele.Kipuffom nyitott rendszer(lehet ez a baj?)Ha tudnátok mondani valami célra vezetőt azt nagyon megköszönném
Aki informatikával (is) foglalkozik az ugrik be...
Megszólalt a hülye informatikus...(mármint én)
Más a hátsó villa,más a befecskendező rendszer,2 venti van stb...
NEM - kimaradt!
Ez Winfos vazee...
Service pack 1 ill. 2.....
Helló.Mi a külömbség az SP1 és az SP-2 között? Választ elöre is köszönöm...
Sziasztok!

2 éves a mocim, 1000F. Tavaly nyáron egyszer előjött rajta, hogy valahol felázott /szakadó eső/ és leállt az egyik henger. 10 percig sehová nem tudtam menni, nem is indult be, de "száradás" után továbbmentem. MA előjött újra a probléma, de most várakozás után /2 henger járt már/ 5-600 méter után megint befulladt. Ötletet kérek hol ázhat el és mi. sajnos ma tolhattam eleget :(.........

16000 kilométer van benne, gyári szűrők és gyertyák.... A tavalyi ázás után a légszűrőt megnézettem, nem látszott rajta ázás nyoma.