Hát együtt tudok érezni veled, nekem is el kellett adnom az SP-met, a rohadék válság következményeként... Ma mentem egy 929RR-rel, hát lehet hogy több lóerő, de a fasorban sincsen az SP-hez.
Üdv. Oké már többen is mondták ,biztos igazatok van, és végülis 180-ast vettem. De akkor is érdekelne hogy miért lehet a 190-es annyira rossz kanyarba? Akkor a CBR 929-1000-ig, vagy az SP1-2-vel nem lehet kanyarodni? Vagy ez azért jön elő a VTR-F-nél mert 5.5 czolos a felnije és úgymond kicsit összehúzza a 190- es gumit , mert ugye az inkább 6 czolos felnire való.
Hát nem, nagyon sajnálom is, a szívem ketté szakad, imádom, ráadásul most költöttem rá 120-at(gumi, láncszett), de hát az anyagiak...
Megvan a kabát, ha kell megegyezünk! Sőt, ha a moci is elkel lesz csizma, bőrnadrág, bőrdzseki, sisak is.
Sziasztok!
Lassan esedékes lesz az első fékbetét csere az SP2-be. Úgy hallom a gyári itthon kb. 26 ezer forintba kerül. Valaki esetleg tud segíteni, hogyan/hol lehet barátibb áron hozzájutni?
Köszi
Láncfeszítőt már cseréltünk,1-szer mikor a karbit is szétszedtük sokkal jobban előjött a jelenség,levettük a karbit,szétszedtük,összeraktuk és nem tudjuk mitől de jobb lett,karbiszinkron is megvolt,utána jobb lett,szivatóval nem csinálja.
Nem lehet hogy utána kellene fuvókázni?
Szasztok van egy 2001-es Vtr 1000f-em,a motor 2500-3000-es fordulaton tortyogó és fémes csattogó hangot ad,ez mitől lehet?Már jó idelye szívok vele.Kipuffom nyitott rendszer(lehet ez a baj?)Ha tudnátok mondani valami célra vezetőt azt nagyon megköszönném
2 éves a mocim, 1000F. Tavaly nyáron egyszer előjött rajta, hogy valahol felázott /szakadó eső/ és leállt az egyik henger. 10 percig sehová nem tudtam menni, nem is indult be, de "száradás" után továbbmentem. MA előjött újra a probléma, de most várakozás után /2 henger járt már/ 5-600 méter után megint befulladt. Ötletet kérek hol ázhat el és mi. sajnos ma tolhattam eleget :(.........
16000 kilométer van benne, gyári szűrők és gyertyák.... A tavalyi ázás után a légszűrőt megnézettem, nem látszott rajta ázás nyoma.
Megvan a kabát, ha kell megegyezünk! Sőt, ha a moci is elkel lesz csizma, bőrnadrág, bőrdzseki, sisak is.
Miért adod el?
A Kordura kabát meg van még?
Lassan esedékes lesz az első fékbetét csere az SP2-be. Úgy hallom a gyári itthon kb. 26 ezer forintba kerül. Valaki esetleg tud segíteni, hogyan/hol lehet barátibb áron hozzájutni?
Köszi
Kösz :)
Sokat számít minden téren!
Nem véletlen hogy a Dynojet több fúvókát tesz a szettbe!
Nem lehet hogy utána kellene fuvókázni?
Nézesd meg szakemberrel...
2 éves a mocim, 1000F. Tavaly nyáron egyszer előjött rajta, hogy valahol felázott /szakadó eső/ és leállt az egyik henger. 10 percig sehová nem tudtam menni, nem is indult be, de "száradás" után továbbmentem. MA előjött újra a probléma, de most várakozás után /2 henger járt már/ 5-600 méter után megint befulladt. Ötletet kérek hol ázhat el és mi. sajnos ma tolhattam eleget :(.........
16000 kilométer van benne, gyári szűrők és gyertyák.... A tavalyi ázás után a légszűrőt megnézettem, nem látszott rajta ázás nyoma.