Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El kell szomorítsalak ezeket,csak karbis változatban gyártották!2008-ban én vettem meg az utolsó darabot Miskolcon!
Ugyanezt a motort rakják a Varaderóba,az újak már befecskendezősek!Üdv
1997-es Honda VTR 1000 F az karbis vagy injektoros?
hehe köszönöm szépen a segíséget valószínű hogy egy újabb taggal nő a VTR tagok száma jómagammal.
Nekem is volt vadiúj Honda Firestorm-m,de úgy beszippantotta a 8-10 lityit akár a huzat!Sport-túra motoroknál nem szokás az üa.-l spórolni!
Aki spórolni akar járjon bringával!
Ne magázz mert lek@rvázlak!
Kicsit csúszik a dolog,mert időközben vállalkozó lettem és az némi pénzt felemésztett....
Április végére-május elejére lesz valami.Veled mizu?
Jó az Sp?
Jólvan, téged ne vegyünk alapul mert folyamatosan nyélgázon mész, és 200 alatt szédülsz. Azt mi a stájsz motorügyben, el vagy tűnve mostanság, sikerült már valami jó gépet venni?
Hoppá, kicsit összekutyulódott a hsz. A végére akartam a sárvédős infót.
Ahogy elnézem, egyik rr-ével sem egyezik:

sp1

a sárvédő viszont kompatibilis az sp/929rr/954rr-ek között.
954rr

929rr
Hát nem tom,6 liter....?
Nekem míg megvolt az F-em 8 alatt nemigen evett,de inkább a 9-10 volt a jellemző.Még hazaúton,ismerkedés közben is megette a 8-at.
Mondjuk az igaz,hogy egy m3-as kísért haza haver személyében és azért lépegettünk.
Csizi.
Bocsi de a többi lemaradt.
Kérdésem az lenne hogy az SP1 alsó villakiflije melyik CBR 9-es sorozatú alsó villakiflivel megegyező?
--Csizi
Jah az enyém 3500-nál még rángat,nem birja a kis fordulatot.
Egy ezres, karburátoros V2-es sportos géptől ne várj el alacsony fogyasztást. 6 litert kényelmes túratempóban eszik, de ha egy kicsit odacsapsz neki akkor a 6.5-7 inkább a jellemző, aki pedig ész nélkül megy vele annak még több. Ha tötymörögni akarsz alacsony fogyasztással, akkor vegyél csoppert, egy ilyen gépet kár max 5000/min-es fordulatszám tartományiog használni, hiszen olyan 4000-től kezd el egyáltalál élni.
Heló! Alkatrész ellátás jó, árak rosszabbak, de mint tudjuk a motor luxus főleg napjaikban. De gondolom nem törni kell a motor. Ha papásan mész vele 250km-en kajál 14-15litert ami 5,5-6liter 100-on. 50000ezerig meg ne akard pörgetni, mert nem RC autó
Sziasztok fontos kérdés a Honda VTR 1000 F-nek alkatrész ellátása milyen? lehet kapni hozzá mindent? elérhető áron kaphatóak?

és még egy hogy a fogyasztását le lehet harcolni olyan 6 literre mondjuk ha 50000-ig pörgetem akkor 6 literből el lehet mászkálni a vásoban?
Hali! e-mail-ben megy az infó! Üdv
Heló! Nekem Conti road Attack2(két komponensű) van a gépen. De nem ajánlom, nagyon csúszós tud lenni és gyorsan is eszi(mindegyiket zabálja, de ezt különösen nagyon) Ha vennék most Dunlop sportmaxot, vagy valami bridgestone-t vennék.
Szia!
Mennyi az utlosó ára? Milyen a színe?, Fotót tudsz prezentálni?
Köszi a segítséget! Szerintem Dunlop-ra fog esni a választás!
Hát van tartalékban egy Bridgestone BT010 amit azért vettem,mert meg volt szorulva az illető!Kíváncsi vagyok milyen lesz?
Állítólag nagyon jó az is!
A gyors gépelés miatt néha előfordulhatnak helyesírási hibák az írásomban.
Fater 929-esén is Briantől vett gumi van, az is valami 2 komponensű cucc. meg vagyun vele elégedve maximálisan.
Helló Mosi86!
Nem akarlak befolyásolni én 3. szezont kezdem Dunloppal,és ez nem véletlen!Most Qualifier van rajta!
Nem véletlen "Brian"a gumis is a Dunlopra esküszik!Üdv
Ok! Köszi!
Rengeteg gumitesztet olvashatsz a neten, gugli a jóbarátod. Én mindenképpen valami 2 komponensű cuccot vennék.