Gondoltam hogy az avatott szemek kiszúrják.Ezen én már nem csináltam semmit,így vettem.Mikor vettem én is észrevettem,amugy gyári csak van rajta merevítés amit svájcban csináltak rá,olyan mintha gyári lenne szépek a varratok.Egyébkén láttam már vtr-en ilyet,sokkal jobban mutat mint a gyári.
Igazatok van,igazából magam sem tudom miért,az adatlapomhoz kb 3 éve hozzá se nyultam.Az akkori motorjaim sincsenek már meg vagy két éve.Nem nagyon szeretem mutogatni a dolgaim.Lehet hogy arra gondoltok h olyan vagyok akinek motorja sincs de nem így van.Csak nem ülök állandóan a gép előtt meg nem a motorom nézegetem állandóan inkább megyek vele.Amúgy meg biztos vannak olyan emberek akik velem ellentétesek,pl leszednek a netről mindenféle képet aztán meg azt irják hogy az az övék meg ilyenek.De biztos ismertek ilyen embereket.
Csak a szokásos dolgokat kell megnézni, nincs semmi extra típushiba amit esetleg figyelni kéne. Igen, az SP-k fogaskerekesek, aminek az előnyét azt hiszem nem kell ecsetelnem. Szerintem a futásteljesítmény nem érdekes, a fogaskerekes VFR-ek is 100e km fölött hibátlanul működnek, idehaza SP-ből szerintem ilyen sokat futott példány nem nagyon van. Viszont nehéz törésmenteset találni, az SP nem egy játékmotor, sokan könnyelműen veszik, "Áhhh ez csak 136 lópaci!". Aha, csak egy kicsit más világ mint bármelyik sor4-es sportgép, ami teljesítményben többet tud... Példának okáért a CBR929 egy kezes és kényelmes túramotor benyomását kelti az SP-ről átülve...
Köszi, de ma voltam megnézni és... hát nem vettem meg. A motor dadogott,visszadurrogott, nem forgott 7ezer fölé, kifújt a kipufogó közösítő és dobok közt illetve a kedvencem, hogy a jelző ablak utolsó miliméterén volt az olajszint.
Heló,srácok a jövőben szeretnék SP1-vagy 2 venni!
Milyen dolgokra kell figyelni,mi az a km aminél már nem érdemes vele foglalkozni?
Ja és az SP vezérlése fogaskerekes?
Fordított telóban nem egyszerű olajat cserélni. A simában úgy működik, ahogy írtad, h alul leengeded, fent meg feltöltöd, de az USD-nél nem így működik. Ki kell venni a szárakat, szétszedni, kiönteni belőle, stb. Jah, és célszerszám is kell hozzá...
Kaposváron találtam egy gyönyörűséges F-es példányt amit szeretnék megnézni, ha jó akkor megvenni. Mivel én még soha nem vezettem ilyen motort, nem tudom, hogy hogyan kéne mennie, milyen hangjainak kéne lennie, hogyan kéne fogni a féknek, milyennek kéne lennie a futóműnek. Ha én ráülök, akkor az én véleményem szerint biztos jól fog menni, de inkább adnék egy olyan ember véleményére aki már 20-30ezer kilómétert megtett már egy ilyen motorral.
Szóval szeretném kérni segítségetek, hátha van valaki aki ráérne segíteni nekem kipróbálni, megnézni a motort. Budapestről indulunk, a cél Kaposvár. Holnap délelőtt lenne a dolog... Én se így akartam, de csak holnap tudom megnézni. Aki rá tudna érni , szóljon és megszervezzük a továbbiakat!
Ezek csak a csillapítási beállítások az előfeszítéseket a saját súlyodhoz kellene belőni, de arr keress rá a neten hogyan kell nekem az első jó beállítások olyan 6 hónap motorozás után sikerültek.
Köszönöm.
Azt is kérdeztem már (még) ezelőtt,hogy a telóolajat hogy kell lecserélni?
Kitekerem a nagy csavart,olaj kiönt,új olajjal feltölt,csavar vissza?
Csak a szokásos dolgokat kell megnézni, nincs semmi extra típushiba amit esetleg figyelni kéne. Igen, az SP-k fogaskerekesek, aminek az előnyét azt hiszem nem kell ecsetelnem. Szerintem a futásteljesítmény nem érdekes, a fogaskerekes VFR-ek is 100e km fölött hibátlanul működnek, idehaza SP-ből szerintem ilyen sokat futott példány nem nagyon van. Viszont nehéz törésmenteset találni, az SP nem egy játékmotor, sokan könnyelműen veszik, "Áhhh ez csak 136 lópaci!". Aha, csak egy kicsit más világ mint bármelyik sor4-es sportgép, ami teljesítményben többet tud... Példának okáért a CBR929 egy kezes és kényelmes túramotor benyomását kelti az SP-ről átülve...
Grózi
Milyen dolgokra kell figyelni,mi az a km aminél már nem érdemes vele foglalkozni?
Ja és az SP vezérlése fogaskerekes?
és hogy légtelenítem.?
Kaposváron találtam egy gyönyörűséges F-es példányt amit szeretnék megnézni, ha jó akkor megvenni. Mivel én még soha nem vezettem ilyen motort, nem tudom, hogy hogyan kéne mennie, milyen hangjainak kéne lennie, hogyan kéne fogni a féknek, milyennek kéne lennie a futóműnek. Ha én ráülök, akkor az én véleményem szerint biztos jól fog menni, de inkább adnék egy olyan ember véleményére aki már 20-30ezer kilómétert megtett már egy ilyen motorral.
Szóval szeretném kérni segítségetek, hátha van valaki aki ráérne segíteni nekem kipróbálni, megnézni a motort. Budapestről indulunk, a cél Kaposvár. Holnap délelőtt lenne a dolog... Én se így akartam, de csak holnap tudom megnézni. Aki rá tudna érni , szóljon és megszervezzük a továbbiakat!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Fuchs András
Amúgy gugli a jóbarátod, csak egy kis fáradságot kell venni és le lehet tölteni szervízkönyvet a legtöbb típushoz:
http://www.manualedereparatie....
http:
//www.carlsalter.com/moto...
Azt is kérdeztem már (még) ezelőtt,hogy a telóolajat hogy kell lecserélni?
Kitekerem a nagy csavart,olaj kiönt,új olajjal feltölt,csavar vissza?