Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint elment a motor....
Üdv mindenkinek...!
ELADÓ!
VFR 800 Vtec-hez......GIVI oldal és hátsó doboztartó-RENDSZER......valamint 3 db Givi doboz.....( 2 oldalsó és 1 hátsó ...a hátsó Maxia)A dobozok feketék ( gyári) és karcosak a fedeleik...( igazi Olasz-használt)
Szeretném egyben eladni ..!
Konklúzió:Inkább spórolj még 1 évet de ne vegyél szart!
A 98 persze 2009 csak így jött össze
Mondjuk Hondát lecserélni csak Hondára szabad . Én megvettem az enyémet 98 januárban 740-ért....most 15, jövőre 16 éves lesz...és eszem ágában sincsen lecserélni! A tökéleteset minek?
Ha nem akarod megtartani életed végéig, akkor felejtős...Bratyóm cbr1000f-je volt nem oly rég kezdődő hajtókar csapágyas. Végére, gyári alkatrészekből cca +500,000.-Ft lett ráköltve. 250.000-ért van használható. Igaz, Ő nem akarja lecserélni, csak, ha vadi újat tud szalonból venni.
Köszönöm a válaszokat, asszem meg is győztetek :D
Ez a minimum:DD
Szerintem ha ilyen projectbe vág az ember akkor az alábbi kritériumoknak kell megfelelni:
motorszerelő, gazdag, nyugodt, szerelő műhellyel rendelkezzen, már a bölcsiben karburátor úszó legyen a jele vagy szimering, gyerek-barátnő-feleség-szerető kizáró ok, élvezze a kihívásokat......és akkor nyugodtan vehet egy motort 100 000-ért aminek "vmi baja van az nem tudom hogy mi de majd télen ráérsz megtalálni" szöveg a kísérő üzenete. Szóval a tököm sem foglalkozna vele ha bármely kritériumnak nm felelnél meg.
Csak pár percet szántam rá ugyan, de az ebay.com-on és az ebay.de-n is kizárólag hibás blokkokat látok 100e Ft körüli áron. Szállítás 100-200e.
Sehogy sem jön ez ki kevesebből, mint egy működőképes darab itthon. És hát azokban is van már km meg benne vannak a korban, úgyhogy csodát azoktól sem kell várni.
Vagy hozatsz bele egy motort kintről, kicseréled és go.
Nekem is volt, csak NC 24, a blokk ugyan az. Nagyon szerettem, jobban mint a 750est. Annyira azért nem kényelmetlen. A másik, hogy azért kellenek szerszámok, műszerek egy ilyen generálhoz, otthon, tapasztalat nélkül, szerszámok hiányában, bátor dolog belefogni.
Mondjuk igen...
Kérdés, megérné-e..
Egyébként nagyon jó motorok, legalábbis amiket olvastam, hallottam róluk. A kényelmet nem nézve. És az a hang, gyönyörű. Imádom.
De ha nem éri meg ennyit rákölteni, akkor inkább nem. :)
Bár télen lenne idő.
Csak egy vagyont kellene rálocsolni...:) HA valóban csak hajtókaros, akkor nagy valószínűséggel eldobható a főtengely. Ha sikerült bele találnod tengelyt, akkor lehet a csapágysor árával számolni, ami hozzávetőlegesen 3-4e Ft/félcsapágy. tehát kb csaponként 8e forint. és kell is rögtön 8 csapra való. Számolj mellé némi tömítést. Meg még ami kell, hengerfej jav, stb. ha már szét van bontva. Akkor érdemes teljesen rendbehozni.
Üdv!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Vélemények?
Ez már nagyon, túl olcsó, nem?
Sokat kéne rá költeni?
36e Ft az ára
Annyira nem fontos, mert ez már tényleg nem fér bele a költségvetésbe, csak kérdeztem. Meg úgy is van nyeregtáskám ami mondjuk beázik de hát olcsóbb megoldás volt mint ez. Igaz szarabb is de hát....
Mennyiért vesztegeted?
Arra nem jó,vagy legalább is tartófüleket kell gyártani hozzá. Csőből készítek doboztartókat. Látom neked van Givi hátsód. Tudok hozzá oldalsót gyártani,ha érdekel.
Ez jó RC46-ra is?
Sziasztok
Eladom a motoromról a Givi Wingrack doboztartó rendszert (dobozok nélkül).
A bal oldal idom alatt. De a túl oldalon van a betöltő, én ott is megmérném
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni.
98-as évjáratú 800-as VFR-en merre van a kiegyenlítőtartály ?
Szeretném megméretni a fagyálló állapotát így a hideg közeledtével de sehol nem találtam.

Köszi előre is.
Kedves klubtársak!

Eladóvá vált hőn szeretett VFR-em.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750_f-74181
91
Azért nem pontosan ilyen de a koncepció tetszik!