Megkérdeztem tőlde, de őszintén megmondom elfelejtettem . Most lett beletéve másik garnitúra, azzal elindult és megy a gép. Hamarosan nálam lesz és átnézhetem alaposabban. Kaptam tippeket majd az alapján lecsekkolom.
Valahol még megvan az NGK táblázat, hogy mi-mit jelöl a gyertyákban.
Ha a típusa eltér, akkor az teljesen más gyertya.
Tök mindegy, hogy az álmoskönyv mit mond, hogy ugyanakkora az ellenállás, meg zavarszűrős... eleve ott kezdődik, hogy az irídiumos gyertya szikrájához képest a sima gyertya kb mint a gáztűzhely gyújtója meg a zivatar villámja. Teljesen különbözőek, lehet, hogy még a méreteik is mások. (a szám általában a hőértéket jelöli)
Azt kell belerakni, ami belevaló. Lehet, hogy 3-4szer annyi az irídiumos, de annyival többet is megy el.
Kormos volt a gyertya amit kivett, vagy benzines?
De látod, ezért jó a V4. Két henger nem megy, máris van egy V2-d.
a kerdesem lemaradt. Okozhatja a hibajelenseget a nem megfelelo gyertya, illetve a trafokban tehet kart vagy nem bantja. Ami meg jelenseg a szurkes szinu fust, amit eregetett szegeny. Remelem tudtok otletet adni. Egyebkent ma pont igy jaram hegy 900rr-el. Ritkan volt elinditva aztan egyk henger nem ment mara. Lehet kihalt a gyertya benne. Ilyesmirol hallottam mar a teli inditgatsokkal kapcsolatban.
Sziasztok. Nemregiben vett az egyik baratom egy 2002-es vtec vfr-t. Kiprobaltam, hidegen melegen konnyen indult, motorja szepn jart. Azota parszor ment vele az utcajukban, mivel meg gyakorolgat vele. Ma hivott, hogy ugy hallja nem megy az egyki henger. Ahol vette (kereskedesben) mondtak a gyertya ki lett cserelve. Kivette abbol a hengerbol aminek hideg volt a leomloje es kormos volt a gyertya, majd cserelgette a ket elsot probakeppen. A vegen mar csak 2 henger ment. A gyetya ami benne volt NGK CR9E, ami szerintem nem belevalo. Amit ir hozza az NGK katalogus az az IMR9B-9H. Az utobbi gonolom iridiumos, mig a masik normal. Aa Ellenallasuk meretuk egyforma, mindketto zavarszuros. Sajna a hoerteket nem talaltam, az mas is lehet. Ami kulonbseg van az a hezag. 0,9 az IMR a masik 0,8.
Persze sok minden lehet, de így elsőre üzemanyag ellátási gond. Ami ugye a benzintanktól az injektorig sok minden lehet.
Meg kell nézni.
Találgatni lehet, de nem sok értelme van...
A gyertyákat idén májusban cseréltem ki,és nem volt olcsó .Majdnem seggre űltem amikor az árát kiköhögték mennyibe is fáj,,de hát ez van.Egfyébként indít rendesen.Amúgy gondoltam arra,hogy a gázkar állás szenzort kicsit be kellene csapni,assszem van erre valami kütyü,bár azt nem tom,hogy a vifferen ez változtatna e bármit is..,,Szerinted?
Esetleg az olajpumpa lánca csöröghet némileg (?), vagy kezd kikopni a kuplungkosár. Ha behúzod a kuplungot és elhallgat, akkor valszeg az lesz.
Bár tudni kellene, hogy milyen csörgés, mert lehet, hogy egy csavar lazult ki, és az csörög valahol :) Vagy szelepet kell állítani.
alapjárati enyhe csörgéssel van esetleg tapasztalatotok? Mintha tavasz óta erősödne... Mást nem lehet észrevenni (sebességfokozatban, gyorsítás, stb. normális). Olajszint ok-nak látszik.
Egy éve van nálam a gép, még ismerkedek hangjaival...
Azt elhiszem,hogy kellemetlen lehetett..egyébként ma is keingőztem keveset,,direkt lassan mentem vele a kereszteződésekbe,,és mit csinált? Hát semmit.. nem produkálta a tünetet ,,érdekes
Nekem most ugyan ez volt.
Tötyörgésnél megállt a gép, de koppra.
Igaz nálam utána se kép-se hang nem volt.
Akksi csere megoldotta. Érdekes, hogy a töltést vette, csinált mindent rendesen, aztán, amikor átmelegedett, egyszerűen nem vette a töltést (gondolom én), és alapjáraton (vagy közelében) rotty, koppra lemerült, és megállt a gép.
Ez mondjuk elég ciki volt egy zebrához közeledve.
Ha a típusa eltér, akkor az teljesen más gyertya.
Tök mindegy, hogy az álmoskönyv mit mond, hogy ugyanakkora az ellenállás, meg zavarszűrős... eleve ott kezdődik, hogy az irídiumos gyertya szikrájához képest a sima gyertya kb mint a gáztűzhely gyújtója meg a zivatar villámja. Teljesen különbözőek, lehet, hogy még a méreteik is mások. (a szám általában a hőértéket jelöli)
Azt kell belerakni, ami belevaló. Lehet, hogy 3-4szer annyi az irídiumos, de annyival többet is megy el.
Kormos volt a gyertya amit kivett, vagy benzines?
De látod, ezért jó a V4. Két henger nem megy, máris van egy V2-d.
Persze sok minden lehet, de így elsőre üzemanyag ellátási gond. Ami ugye a benzintanktól az injektorig sok minden lehet.
Meg kell nézni.
Találgatni lehet, de nem sok értelme van...
csak egy ötlet volt, Mester :)
Csak egy kósza ötlet lett volna,hátha kicsitt fittebben reagál a dolgokra..De igencsak felesleges hülyeség lenne.
Kösz az eddigi tippeket is.
Minek akarod átverni a gázállás-szenzort?!
Bár tudni kellene, hogy milyen csörgés, mert lehet, hogy egy csavar lazult ki, és az csörög valahol :) Vagy szelepet kell állítani.
vagy csak simán rossz a füled
alapjárati enyhe csörgéssel van esetleg tapasztalatotok? Mintha tavasz óta erősödne... Mást nem lehet észrevenni (sebességfokozatban, gyorsítás, stb. normális). Olajszint ok-nak látszik.
Egy éve van nálam a gép, még ismerkedek hangjaival...
Kösz ha van rá ötletetek.
Tötyörgésnél megállt a gép, de koppra.
Igaz nálam utána se kép-se hang nem volt.
Akksi csere megoldotta. Érdekes, hogy a töltést vette, csinált mindent rendesen, aztán, amikor átmelegedett, egyszerűen nem vette a töltést (gondolom én), és alapjáraton (vagy közelében) rotty, koppra lemerült, és megállt a gép.
Ez mondjuk elég ciki volt egy zebrához közeledve.