Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Osztani tudom csak, nekem is AP szinter betét van a gépben és rendesen harap, hidegen-melegen jól fog, nem kezd el nyúlni. Egyetlen hátránya, ha felmelegszik, elkezd nyikorogni :)
Nekem a VFR-en teljesen jó ár/érték arányú megoldás volt az AP Racing szinter betét. Nem olyan durván jó, mint a gyári Nissin szinter, de teljesen rendben van, és kb. harmad áron jutottam hozzá a másikhoz képest.
Örülök hogy segíthettem!
Köszi, de megoldottuk nyáron FireBlade, és a te segítségeddel a lemásolást. Azóta jól szuperál. Még egyszer köszönöm, hogy ismeretlenül is segítettetek rajtam. Nagyon hálás vagyok! Vannak még jó emberek!
-valakinek_
kimaradt
Ha esetleg Wingrack rögzítő kit kellene most van egy elfogadható áron!
Givi Y161
Köszönöm szépen az értékes hozzászólásokat srácok!
szétb..ssza a nyilaimat
kommersz S4: *-*-*-*
VFR750/800: *-**--* (ha jól tudom, az 1200-es már nem ilyen)
Na, ez nem egészen sikerült:

*-*-*-* - - - *-**--*
Hiába, különleges szerkezet ez a VFR!

Komolyra fordítva a szót, azért ne nagyon lepődj meg, ha széles mosoly fogadja ezt a "különleges" feature-t, hogy minden második főtengely fordulatra gyújt (egy adott hengerben). Ugyanis ez minden négyütemű motornál így van. Gyújt-kipufog(ez eddig egy fordulat)-szív-sűrít(második fordulat)--előről

A VFR 750/800 valóban eltér az átlag S4-től abban, ahogy a 4 henger egymáshoz képest(!) milyen ütemben "gyújt" (*-*-*-* *-**--* vagy ilyesmi, ez csak sematikus), de mondjuk 6000-es fordulaton ugyanúgy 12e szikra történik egy perc alatt egy S4-ben, mint egy V4-ben.
Városban állandóan 100 fok körül lesz a vized, mivel oldalt vannak a hűtők, és 30-40km/h alatt nem nagyon megy át a levegő rajtuk. Amint mész egy 50-60at, 1-2 km alatt vissza kell hűlnie a normál 85 fok körüli hőmérsékletre.
20w50-et ne tegyél bele, mert indításnál (főleg ősszel, tavasszal) sokkal nehezebben jut el a kenendő helyekre ha nem volt napok óta indítva. Én javaslom az 50-es olajat, de 10-es, max 15ös viszkozítással. Nyári retek melegben jobb az 50-es olaj szerintem.
Attól függően, hogy mennyit indítom/hajtom/tépem a szarvát, én 4500-5500 között cserélem. Persze, ha folyamatossan tudnék vele túrázni, és egy túra 2-3000 km közt lenne, akkor kitolnám 6000ig. De így nem.
Irídiumos gyertya elvileg 3* többet megy el mint a sima, és kevésbé terheli a trafókat is. Alalp gyertyával is sokat megy el a vfr, mert mint kozmax említette, a vöffri minden második főtengelyfordulatnál gyújt egyszer, de az irídiumossal sokáig nem kell gyertyát cserélni.
Az enyémben lassan negyedik éve IX NGK van, egyelőre kutya baja. Igaz nincs is benne több mint 10.000 km, szóval ha így haladok előbb rohad le a titánium kipuff mint, hogy gyertyát kelljen cserélnem :D
És a gyári fékbetét is szinteres úgyhogy azt tegyél bele, mondjuk én EBC-t használok úgyhogy az AP-ról nem tudok mondani semmit.
Szerintem igen mert háromszor hosszabb az élettartama mint a hagyományosnak, és vajuk be őszintén, ha nem olyan egyszerű gyertyát cserélni a motorunkban. A gyári előírt olaj a 10W40 úgyhogy ne térj el ettől, mivel gondlom úgy is túrázol vele nem pályázol. (szerintem 5000-enként cserélni az olajat felesleges, főleg ha Motult raksz bele) de hát a szerelőknek is meg kell élni vmiből nem igaz?
Köszi szépen! Fékolaj, és kuplungolaj nemrég volt cserélve, illetve kapott egy új akksit, és termosztátot(beragadt nyitott állapotban). Kimosattuk a hűtőket is egyuttal, mert nyáron melege volt (városban állandóan 104 fok) és eléggé idegesített a dolog, mert nagyon nehezen akart visszahűlni. Olaj és légszűrő 3000 kilométerrel ezelőtt lett cserélve, amikor megvettem. Én 5000 kilométerenként szoktam olajat cserélni. Most Motul 5100 10w40 sikerült bele, de a szerelőm a Repsol 20w50 Rider-t ajánl. AP Racing szinteres fékbetétet néztem bele, mi a véleményetek róla? Illetve érdemes iridirumos gyertyára rászánni azt a plusz 5000 forintot/gyertya?
24 000-enként van a szelephézag ellenőrzés, ami 48-nál még nem szokott nagyobb eltérést mutatni az előirtól. A féktárcsa nem évhez vagy km-hez között hanem vastagsághoz, ha nincsen benne 8-as ill a vastagsága is több mint a minimum érték akkor oké. Kormánycsapágyat érdemes megrángatni azaz a villaszárakat ne lötyögjön. Két évente fékolaj és kuplung olaj csere. De Kozmax többet tud neked ebben segíteni. A gyertyák és a szűrők persze egyértelmű, olaj 6 ezerenként.
Sziasztok! Lassan közeledik az 50. ezredik kilométer a szeretett Vfr 800 FI (2001) -esembe. Az lenne a kérdésem, hogy mi a kötelező szervíz ezen kilométer állás körül. A légszűrő 2000 km-el ezelőtt lett cserélve, szelep hangja üzemi hőfokon minimális, de nem vészes. A gsx-r en a vezérműláncot cseréltem 50.e nél. Itt van valami dolog amit cserélni/ellenőrízni kell? Gyertya tervbe van, illetve mostanra koptak el a fékbetéteim is, szóval azok kicserélése egyébként is esedékes.
Hát ha raksz rá egy túrakormányt csutka helyett biztos jelent megoldást.
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék arról hogy Ti hallottatok e már arról hogy HONDA VFR 800 -on lehet állítani a kormány magasságát?

Válaszaitokat előre is köszönöm
Tegnap arra mentünk, tényleg qvajó lett!Remélem ez a vörös színű murva a szélén nem kerül rá az útra.....
Hát én SAJNA kényszerből kihagytam.....
Pedig tavaly ilyenkor még egy nagy Mátrakör bőven belefért....
Én ezen a hétvégén megmotoroztattam a családot, a bal karom elfáradt annyian voltunk az utakon. A Tát és Tata összekötő út most készült el nemrég, nagyon überkirály minőségű, sok kanyarral. :) Jövő hét végén még jó időt mondanak a levelibékák...
Köszi! Bízom benne, hogy a november még kegyes lesz, legalábbis az első fele, és hogy márciusban már elő dughatja az orrát :). Bár a korábbi tapasztalatokból kiindulva ilyenkor nem mindig őszinte a mosolyom a plexi alatt.
Szép paripa, kár hogy lassan csak a fényképeket nézegethetjük hosszú 6 hónapig. Aki pedig kihagyta a 7végét az sajnálhatja, mert qva szép idő volt!
Egy kis pózerkedés, Viffer az "erdőben":

Medve a "málnásban"
A nem hangosított gyárival.nekem vizsgánál még a csarnok előtt rámszóltak hogy állítsam le,és csak a vizsga elkészülte után indíthattam be. ;-)